Astma Forum nieuwe stijl

27-09-2005 om 21:10 uur Gesloten

Het Astma Forum groeit en om die reden bieden wij graag een duidelijker en professioneler uiterlijk van het forum aan. Zowel gasten als alle leden zullen hierop worden ingesteld. Dit zal vanavond omstreeks 10.30 uur pm gebeuren  :s)

Het inloggen zal enigzins anders gaan dan dat het momenteel gaat. Een inlogbox is namelijk niet meer aanwezig bovenaan. Om in te loggen op het forum dien je te klikken op 'Inloggen' links bovenaan onder het logo danwel op 'login' bovenaan het scherm in het midden.
Je komt vervolgens in een inlogscherm wat voor zich mag spreken (zie hieronder). Wil je onbeperkt ingelogd blijven qua tijd, vink dan even het hokje 'Blijf ingelogd' aan.

Hieronder tref je een screenshot (thumbnail) van het nieuwe uiterlijk van het forum (bovenaan het deel waar je kunt klikken om in te loggen; onderaan het inlogscherm dat dan verschijnt). Waar de rode uitroeptekens staan zijn de plaatsen waar je kunt klikken om in te loggen op het forum.

http://img120.imageshack.us/img120/4648/astmaforum2hv.th.jpg

Voor leden die niet kunnen wennen aan dit nieuwe uiterlijk bestaat de mogelijkheid dit te wijzigen binnen het profiel. Als je klikt op 'profiel' en voorts op 'Lay out' voorkeuren dan kun je hier het thema wijzigen. Mocht je hier niet uitkomen en wil je toch de 'oude stijl' van het forum, mail dan even naar: info@astmaforum.nl

Wij zijn benieuwd naar jullie reacties hierover. Jullie mening wordt dan ook gewaardeerd en kan binnen dit topic worden gegeven.

Wij bedanken Forsakenlad die deze template voor ons forum heeft ontworpen.
Special thanks to Forsakenlad who developed the new forum template  _O_

De reacties zijn gesloten.
28-09-2005 om 12:12 uur

Ziet er echt netjes uit hoor! ^O^ Groetjes Jaimee

28-09-2005 om 12:21 uur

Nou ik dacht al dat ik iets met mijn ogen had. Maar ik vind het mooi.
Moet er natuurlijk wel even aan wennen kijken hoe alles nu moet maar dat went snel genoeg.
Had inderdaad de laatste dagen ook steeds problemen kon ook niet op de site komen en als ik erop was en iets wilde lezen kreeg ik weer dat de site niet beschikbaar was. Maar dacht inderdaad dat het aan @home lag.

28-09-2005 om 13:56 uur

  ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^Geweldig, ziet er vrolijk en vriendelijk uit. ^O^ ^O^ ^O^Mijn complimenten Mark.

groetjes, maria :W

28-09-2005 om 16:46 uur

Nu het werkzaam is: het werkt prima, en het lojkt inderdaad veel sneller te werken ook.
Mooi zo !!!!

28-09-2005 om 17:26 uur

hoi
goede verbetering ziet er prachtig uit
en tot nu toe geen haperingen meer
marit

28-09-2005 om 21:37 uur

Although I can't understand all the replies written, from the smilies, I can tell that you guys have liked the theme. I would like to thank Mark for apperciating my work. I would happy if someone can translate this ;)

28-09-2005 om 21:52 uur
Reactie op forsakenlad

Although I can't understand all the replies written, from the smilies, I can tell that you guys have liked the theme. I would like to thank Mark for apperciating my work. I would happy if someone can translate this ;)

The forum template you created is absolutely great :). Thanks for helping us, that was very kind of you :*.
Thanks for all your hard work and commitment. It is much appreciated *O*. 

29-09-2005 om 20:56 uur
Reactie op forsakenlad

Although I can't understand all the replies written, from the smilies, I can tell that you guys have liked the theme. I would like to thank Mark for apperciating my work. I would happy if someone can translate this ;)

you did a very well job.  The template you made is excellent :)
Thanks al lot ^O^

30-09-2005 om 20:26 uur

Wij hebben gehoor gegeven aan het verzoek een apart board te openen voor Jongeren  8-)
Het is echter van belang dat hier wél over astma wordt gesproken en de invloeden hiervan op je dagelijkse leven.

Voor algemene topics verwijzen wij naar General Chat, en School en Werk blijft ook gescheiden.
Wij vertrouwen erop met dit nieuwe board te kunnen voldoen aan een ieders wensen  :s)

01-10-2005 om 22:02 uur

jaaaa ik als jongere ben er erg blij mee!tof hoor! ^O^

groetjes nina