Astma Forum nieuwe stijl

27-09-2005 om 21:10 uur Gesloten

Het Astma Forum groeit en om die reden bieden wij graag een duidelijker en professioneler uiterlijk van het forum aan. Zowel gasten als alle leden zullen hierop worden ingesteld. Dit zal vanavond omstreeks 10.30 uur pm gebeuren  :s)

Het inloggen zal enigzins anders gaan dan dat het momenteel gaat. Een inlogbox is namelijk niet meer aanwezig bovenaan. Om in te loggen op het forum dien je te klikken op 'Inloggen' links bovenaan onder het logo danwel op 'login' bovenaan het scherm in het midden.
Je komt vervolgens in een inlogscherm wat voor zich mag spreken (zie hieronder). Wil je onbeperkt ingelogd blijven qua tijd, vink dan even het hokje 'Blijf ingelogd' aan.

Hieronder tref je een screenshot (thumbnail) van het nieuwe uiterlijk van het forum (bovenaan het deel waar je kunt klikken om in te loggen; onderaan het inlogscherm dat dan verschijnt). Waar de rode uitroeptekens staan zijn de plaatsen waar je kunt klikken om in te loggen op het forum.

http://img120.imageshack.us/img120/4648/astmaforum2hv.th.jpg

Voor leden die niet kunnen wennen aan dit nieuwe uiterlijk bestaat de mogelijkheid dit te wijzigen binnen het profiel. Als je klikt op 'profiel' en voorts op 'Lay out' voorkeuren dan kun je hier het thema wijzigen. Mocht je hier niet uitkomen en wil je toch de 'oude stijl' van het forum, mail dan even naar: info@astmaforum.nl

Wij zijn benieuwd naar jullie reacties hierover. Jullie mening wordt dan ook gewaardeerd en kan binnen dit topic worden gegeven.

Wij bedanken Forsakenlad die deze template voor ons forum heeft ontworpen.
Special thanks to Forsakenlad who developed the new forum template  _O_

De reacties zijn gesloten.
01-10-2005 om 23:05 uur

Apperciate all your comments, btw you have a real nice smiley set :) *O*

27-12-2005 om 22:37 uur
Reactie op forsakenlad

Apperciate all your comments, btw you have a real nice smiley set :) *O*

Thank you ever so much for designing our new logo Forsaken, it's great  _O_

27-12-2005 om 22:42 uur
Reactie op Mark

Reactie op forsakenlad
Apperciate all your comments, btw you have a real nice smiley set :) *O*

Thank you ever so much for designing our new logo Forsaken, it's great  _O_

Heel mooi idd O+.

Thanks Forsakenlad :*.

16-10-2005 om 16:54 uur

Bovenaan het forum menu hebben wij een extra button toegevoegd http://www.astmaforum.nl/Themes/safblue105/images/dutch/contact.gif

Middels deze button kom je terecht op een eenvoudig e-mail formulier welke opent in een apart venster.

Mocht je contact met ons willen opnemen dan kan dat via dat formulier.

26-12-2005 om 13:13 uur

Er zijn wederom een aantal aanpassingen doorgevoerd. Zo zijn ondermeer de sterren verwijdert.
De crewleden zijn nu te herkennen aan hun opvallende kleur en niet meer aan grotere sterren  :s)

Daarnaast staat niet langer onder je naam (naast het bericht) het aantal berichten welke je hebt gepost.
Dit is overigens nog wél te zien in je profiel  :Y

26-12-2005 om 19:31 uur
Reactie op Mark

Er zijn wederom een aantal aanpassingen doorgevoerd. Zo zijn ondermeer de sterren verwijdert.
De crewleden zijn nu te herkennen aan hun opvallende kleur en niet meer aan grotere sterren  :s)

Daarnaast staat niet langer onder je naam (naast het bericht) het aantal berichten welke je hebt gepost.
Dit is overigens nog wél te zien in je profiel  :Y

De kleurtjes viel mij gisteravond meteen al op :) Vond het al zo opvallend dat ik iets roods zag op het forum ;) en toen zag ik zelf dat mijn naam groen is. Waar is mijn mooie blauwe kleur gebleven :'(
Ziet er allemaal goed uit!  ^O^

29-12-2005 om 18:43 uur

Ja ziet er allemaal geweldig uit  _O_

Ik ontdekte ook net dat je kan zien hoeveel mensen er vandaag online zijn en zijn geweest
...wat leuk!  *)

Groetjes Miranda

30-12-2005 om 00:01 uur
Reactie op Miran

Ja ziet er allemaal geweldig uit  _O_

Ik ontdekte ook net dat je kan zien hoeveel mensen er vandaag online zijn en zijn geweest
...wat leuk!  *)

Groetjes Miranda

Leuk dat het je opvalt. Wij hebben inderdaad sinds gisteren de mogelijkheid om te laten zien welke leden op een dag online komen (ingelogd zijn geweest)  :Y

http://img516.imageshack.us/img516/2713/online2day5wt.th.gif

30-12-2005 om 19:01 uur

50 leden op 1 dag online....LEUK!  *O*

We gaan de goede kant op!  :Y

Groetjes Miranda

21-01-2006 om 23:40 uur

De FAQ pagina is vandaag geïntegreerd in het forum zélf. Onder de button: http://www.astmaforum.nl/Themes/safblue105/images/dutch/faq.gif
vind je de Astma Forum Crewleden, hun taken alsook de Astma Forum Policy.