Longartsen Heideheuvel beantwoorden medische vragen

19-12-2006 om 16:46 uur Gesloten

Met gepaste trots mogen wij mededelen dat met ingang van medio Januari 2007 de longartsen van Heideheuvel, naast Dr. Frans Krouwels, zullen beginnen (op proefbasis) met het beantwoorden van medische vragen op het forum. Het reeds bestaande concept blijft onveranderd echter nu zullen de vragen door diverse longartsen worden beantwoord.

De (5) longartsen Heideheuvel bestaat uit:

[*] Dr. A.R.J. van Keimpema
[*] M. van de Graaff
[*] I. Kok
[*] A.M. le Loux
[*] Dr. R.M. Wirnsberger

Hierbij heten wij graag bovengenoemde 5 longartsen van harte welkom op het Astma Forum en wensen hen tevens veel succes en plezier met het beantwoorden van de vragen welke zullen worden gesteld.

Tenslotte delen wij mede dat de reeds bestaande Richtlijnen 'Stel je medische vragen' tevens van kracht zullen zijn voor de longartsen Heideheuvel  :)

De reacties zijn gesloten.
24-12-2006 om 22:22 uur

_O_  _O_  _O_  dit is fantastisch nieuws zeg  :Y  ^O^

~:) die mensen hebben ons zo ontzettend goed op weg geholpen  :Y

    ~:)          dus lieve artsen van harte welkom op dit superforum  :W

                        groetjes ukkie

24-12-2006 om 23:45 uur

Super!!!!
Ik had al meerdere malen gemaild naar Heideheuvel maar geen antwoord gehad dus nu kan ik me vragen hier kwijt fijn!!!!

27-12-2006 om 15:29 uur

Dat is geweldig nieuws natuurlijk. Nog meer medische kennis op het forum. Wat een geweldig vooruitzicht om 2007 te beginnen  ^O^

28-12-2006 om 17:54 uur

Hulde aan alle professionals die hun steentje bijdragen aan deze website. Welkom artsen van Heideheuvel!!