Thema december 2006 - Feestdagen

03-12-2006 om 14:37 uur Gesloten

Alweer de laatste nieuwe maand van dit jaar en zodoende een nieuw thema op partnersite: astma altijd anders.nl

Het thema voor de maand december 2006 is feestdagen. Aan bod komen onder meer de volgende artikelen:

[*] Terugbloggen met bloggers
[*] Goed voorbereid op wintersport
[*] Koken met astma
[*] Decembertrips voor astmapatiënten
[*] Astmacoaches over hun 'online' praktijk

Interessante en ook nu weer geheel nieuwe artikelen welke absoluut het lezen waard zijn. Voorts kun je ook de laatste ervaringen van de bloggers lezen, kortom genoeg redenen en updates om de site te (blijven) bezoeken!

Een van de voorgaande thema's gemist? Geen probleem, ook de artikelen van de voorgaande maanden kun je terugvinden in het archief op de website: astma altijd anders.nl

Wij wensen iedereen weer, evenals altijd, veel interactief (lees) plezier   ^O^
Mocht je willen reageren op de website en/of feedback willen geven dan kan dat binnen dit topic!

De inschrijfmodule voor de nieuwsbrief van astma altijd anders actief is inmiddels al enkele maanden actief. In deze nieuwsbrief tref je informatie over de ontwikkelingen op het gebied van astma en de website van astma altijd anders.nl

Je kunt je aanmelden door hier te klikken  :)

De reacties zijn gesloten.
03-12-2006 om 16:44 uur

Bij mij werkten heel veel links uit de nieuwsbrief niet dit keer  :? Ik heb uiteindelijk wel alles kunnen lezen, gewoon rechtstreeks vanaf de website maar ik vond het wel raar.

03-12-2006 om 18:03 uur
Reactie op Daantje

Bij mij werkten heel veel links uit de nieuwsbrief niet dit keer  :? Ik heb uiteindelijk wel alles kunnen lezen, gewoon rechtstreeks vanaf de website maar ik vond het wel raar.

Hoi Daantje,

De website astma altijd anders, en zo ook de nieuwsbrief, wordt door een extern bureau (Triptic) onderhouden. Je kunt het beste een e-mail bericht sturen met een omschrijving van het probleem naar: MChoo@bexcommunicatie.nl óf naar info@triptic.nl  :)

29-12-2006 om 12:52 uur

Het Astma Forum wenst iedereen een fantastisch, gezond en klachtenvrij 2007 toe  ~:)

Moderator
29-12-2006 om 16:48 uur

een super goede jaarwisseling toegewenst en een enorm goed 2007, zonder al te veel klachten!

29-12-2006 om 16:51 uur

Ook Jefrey en ik wensen iedereen een goede jaarwisseling en een fijn 2007.  *O*

Wij beginnen het jaar goed.Jefrey is 2 januarie jarig en ik hoop dat we de  astma van Jefrey onder controle kunnen krijgen. :Y

29-12-2006 om 17:33 uur

Ook namens mij:
Een Goede Jaarwisseling en een Waanzinnig Goed en Luchtrijk 2007 *O*

Liefs Karin ^O^