zilverwater

30-10-2011 om 11:28 uur

Gisteren kreeg ik van een vriendin de tip om zilverwater te gebruiken. dit heeft een bacteriedodende werking, waardoor luchtweginfectie voorkomen zouden worden
Wikapedia geeft aan dat t vroeger gebruikt werd als antibioticum

wie gebruikt er zilverwater, of heeft dit ooit gebruikt?

Login of registreer om te reageren
30-10-2011 om 15:05 uur

Hoi Ems,
Ik heb het wel eens een tijd gebruikt (voorgeschreven door moleculair arts). k had toen niet echt het idee dat t me echt hielp, maar k wil daarmee niet zeggen dat het dus kwakzalverij is. Het is wel een bekend middel...
Ben benieuwd of je het gaat gebruiken en wat jouw bevindingen zijn!
Groetjes
Jorine

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 08:45 uur

bedankt voor je reactie edelweiss
ik heb internet gisteren doorgespit en kan geen echte nadelen ontdekken (behalve wanneer je veel zilverwater neemt, dan heb je kan op een blauwe verkleuring)
Ik ga het daarom morgen halen en uitproberen.

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 09:11 uur

Ben benieuwd ... laat je horen hoe het gaat met dit water en wat je bevindingen zijn.

Succes.

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 10:13 uur
Reactie op Marcus

Ben benieuwd ... laat je horen hoe het gaat met dit water en wat je bevindingen zijn.

Succes.

ga ik doen!
ik hoorde van die vriendin dat een kennis van haar veel baat had (ook astma), en nu niet steeds opnieuw ab-kuurtjes nodig had.......

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:21 uur

Ben benieuwd wat zo een flesje kost? Zag op het internet dat het vrij eenvoudig zelf te maken is met twee geleiders van zilver en een transformator. De kosten van een dergelijk apparaatje was vele malen minder dan de prijzen die ik voor kant en klare flesjes zag.

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:23 uur
Reactie op Marcus

Ben benieuwd wat zo een flesje kost? Zag op het internet dat het vrij eenvoudig zelf te maken is met twee geleiders van zilver en een transformator. De kosten van een dergelijk apparaatje was vele malen minder dan de prijzen die ik voor kant en klare flesjes zag.

ik ga eerst een flesje kopen, 100 ml 18 euro, en bevalt het goed kan ik het zelf maken...

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:25 uur

vind ik nog een hoop geld voor een flesje water, zag inderdaad prijzen voor 500 ml van 75,- euri

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:27 uur
Reactie op Marcus

vind ik nog een hoop geld voor een flesje water, zag inderdaad prijzen voor 500 ml van 75,- euri

is ook veel hoor, ben ik helemaal met je eens
maar als ik daardoor minder infecties heb van bacterieen virussen of schimmels dan is het het proberen waard!

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:33 uur

Zeker is het dat waard. Bij het nalezen op het internet kwam ik daardoor ook een goedkope leverancier tegen van bladgoud en bladzilver. kan ik mijn voorraad aanvullen, gebruik ik als ik bonbons maak namelijk.

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:33 uur

is het al uitvoerig getest, op bijwerkingen?
maw ; kun je het veilig gebruiken?

Login of registreer om te reageren