zilverwater

30-10-2011 om 11:28 uur

Gisteren kreeg ik van een vriendin de tip om zilverwater te gebruiken. dit heeft een bacteriedodende werking, waardoor luchtweginfectie voorkomen zouden worden
Wikapedia geeft aan dat t vroeger gebruikt werd als antibioticum

wie gebruikt er zilverwater, of heeft dit ooit gebruikt?

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:36 uur
Reactie op elly-gezelly

is het al uitvoerig getest, op bijwerkingen?
maw ; kun je het veilig gebruiken?

ja, t is veilig zegt wikapedia. trouwens, het is te koop bij de apotheek/drogist, dus kan t niet echt gevaarlijk zijn
t enige wat kan gebeuren is bij hoge dosering (maar die neem ik niet) een blauwe verkleuring van de huid, maar dit is niet schadelijk voor t lichaam

Reactie op Marcus

gebruik ik als ik bonbons maak namelijk.

dat is even een mazzeltje. lekker hoor, bonbons. ik heb ze nooit want ik eet ze allemaal huppekee op

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:40 uur
Reactie op emsepems

enige wat kan gebeuren is bij hoge dosering (maar die neem ik niet) een blauwe verkleuring van de huid, maar dit is niet schadelijk voor t lichaam

Wordt je straks de smurfin van het longforum  :s)

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 15:30 uur
Reactie op emsepems

ja, t is veilig zegt wikapedia. trouwens, het is te koop bij de apotheek/drogist, dus kan t niet echt gevaarlijk zijn
t enige wat kan gebeuren is bij hoge dosering (maar die neem ik niet) een blauwe verkleuring van de huid, maar dit is niet schadelijk voor t lichaam

mijn vader kreeg vroeger goud-injecties voor zijn rheuma
was niet fijn, hij had heel veel last van allerlei vreselijke bijwerkingen

dat "medicijn" is nu uit de handel

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:38 uur

Bladgoud en bladzilver wordt al eeuwen gebruikt in eten en zit ook veel op bonbons maar soms ook bij bepaalde gerechten. Je kan het gewoon eten zonder nadelige effecten. In India is er een zoetigheid die bij bruiloften als geschenk gepresenteerd wordt en dat geheel in bladgoud is gepakt. Dit kan je gewoon eten. Veel patissiers en bonbonmakers gebruiken het voortdurend je hebt het vast al vaker gegeten zonder dat je het wist. Zilverwater kan niet verkeerd zijn dus.

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:44 uur

discrimineren ze hier niet dan, laten ze wel blauwe vrouwen toe....je hoeft ook nooit meer bang te zijn ooit nog een blauwtje te lopen  :s)

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:50 uur
Reactie op Marcus

discrimineren ze hier niet dan, laten ze wel blauwe vrouwen toe....je hoeft ook nooit meer bang te zijn ooit nog een blauwtje te lopen  :s)

hier hebben ze een ruim acceptatie beleid (kun je van de politiek niet zegger :P )
haha, kijk, dat is nu weer een groot voordeel, ik loop geen blauwtje meer

maar goed, dit gaat neit meer over zilverwater, en voor kletspraatjes moeten we naar de sc
dus hier weer verder over het zilverwater

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 12:54 uur
Reactie op emsepems

maar goed, dit gaat neit meer over zilverwater, en voor kletspraatjes moeten we naar de sc
dus hier weer verder over het zilverwater

Ja anders wordt stardust weer boos.

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 18:54 uur

Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is het gewoon een soort water? En wat doe je daar dan mee? Drink je het of wat anders?

Login of registreer om te reageren
31-10-2011 om 19:20 uur

Vroeger had je ook een zalf waar zilver in zat. De ouders van een vriend destijds hadden dat op zijn been gebruikt. Op die plek is de huid nog steeds grijs/blauw en gaat nooit meer weg. Verder heb ik er zelf geen ervaring mee. Alleen dat zilveren sieraden soms zwart afgeven. Ouderen zeiden dan: Dan is je bloed niet goed. Ik zou het niet durven.
Sterkte bij je keus.

Login of registreer om te reageren