Welkom bij het Astma Forum

04-08-2005 om 19:58 uur Gesloten

Graag heet ik, namens de volledige crew, een ieder welkom op dit nieuwe Astma Forum *)

In vervolg op onze succesvolle groep bij Yahoo genaamd Astma NL zijn wij van start gegaan met dit forum.

Wij willen iedereen hier veel plezier toewensen en uiteraard hopen we tevens dat je hier
de informatie vind alsook de antwoorden op je vragen welke je graag zou willen vinden.  

Aangezien het forum nog maar kort geleden van start is gegaan zal het aantal topics en berichten
nog niet veel zijn. Het groeit vanzelf, en dit zal alleen maar sneller gaan als leden (en gasten welke
nog geen lid zijn) actief mee gaan posten en topics openen. Registreer je dus en doe (gezellig) mee
op het forum  ^O^

De reacties zijn gesloten.
13-08-2005 om 16:41 uur

Hallo crew,

Vanmiddag zag ik op de site van het astmafonds een berichtje van jullie bestaan.
Direkt heb ik het opgezocht en ik vind het echt fantastisch!!!! :)
Ook had ik daar wel eens gelezen van die site van yahoo maar daar kon ik helemaal niet opkomen want het aanmelden was alles behalve duidelijk.
Ik hoop dat dit echt een succes wordt en ik zou zeggen "toy, toy, toy!

Groetjes Callie

13-08-2005 om 20:07 uur
Reactie op callie

Hallo crew,

Vanmiddag zag ik op de site van het astmafonds een berichtje van jullie bestaan.
Direkt heb ik het opgezocht en ik vind het echt fantastisch!!!! :)
Ook had ik daar wel eens gelezen van die site van yahoo maar daar kon ik helemaal niet opkomen want het aanmelden was alles behalve duidelijk.
Ik hoop dat dit echt een succes wordt en ik zou zeggen "toy, toy, toy!

Groetjes Callie

Hoi Callie,

Leuk dat je het forum hebt gevonden  :D
Je enthousiastme is erg leuk ! Hopenlijk wordt dit forum inderdaad een groot succes  8)

Groet,
Mark

15-08-2005 om 11:33 uur

hallo,

dit is een heel leuke site heel overzichtelijk. Je kunt er veel op vinden. Ga zo door. Ik denk dat ik vaak eens even kom kijken als er de tijd voor is.

groetjes henriet

15-08-2005 om 15:38 uur

Hoi
Eindelijk een leuke site waar wij met elkaar overal over kunnen praten
Proficiat en ik hoop dat het snel een succes wordt

Tinie :@