Weekend!

09-10-2012 om 15:02 uur

Wat ga jij dit weekend doen? Misschien heb je nog leuke suggesties of leuke dingen in de buurt die plaatsvinden of waar je naar toe gaat of gewoon wilt delen of ons gewoon op wilt attenderen.

Marcus

Login of registreer om te reageren
09-10-2012 om 15:03 uur

Paddenstoelenzoektocht in het Zoerselbos nabij Antwerpen:

Natuurpunt kern Zandhoven neemt wandelaars op zondag 14 oktober mee op paddenstoelenzoektocht in het Zoerselbos. Meer te weten komen over boleten, amanieten of giftige gordijnzwammen? Kom dan om 14u naar taverne ‘t Boshuisje. De wandeling duurt zo’n twee uur. Info: Peter Tibax: 0499-18.77.11.

Bron

Login of registreer om te reageren
10-10-2012 om 09:43 uur
Reactie op Marcus

Paddenstoelenzoektocht in het Zoerselbos nabij Antwerpen:

Natuurpunt kern Zandhoven neemt wandelaars op zondag 14 oktober mee op paddenstoelenzoektocht in het Zoerselbos. Meer te weten komen over boleten, amanieten of giftige gordijnzwammen? Kom dan om 14u naar taverne ‘t Boshuisje. De wandeling duurt zo’n twee uur. Info: Peter Tibax: 0499-18.77.11.

Bron

Klinkt wel leuk. Is dit een grote-mensenwandeling of zou het ook interessant zijn voor kids?

Login of registreer om te reageren
10-10-2012 om 19:27 uur
Reactie op mamm-loic

Klinkt wel leuk. Is dit een grote-mensenwandeling of zou het ook interessant zijn voor kids?

Volgens mij is het ook voor kinderen maar 100% zeker ben ik niet, zou even bellen staat een telefoonnummer bij tenslotte.

Login of registreer om te reageren
18-10-2012 om 10:19 uur
Reactie op Marcus

Paddenstoelenzoektocht in het Zoerselbos nabij Antwerpen:

De zoektocht duurde twee en een halve uur en we hebben meer dan veertig soorten gezien en bekeken.

Login of registreer om te reageren
09-10-2012 om 23:31 uur

Wij gaan met de familie een weekendje weg, naar Paasloo
Met zijn zevenen, oudste nichtje gaat met een vriendinnetje mee
Maandag wilden we op de terugweg eerst naar de apenheul gaan
We schrokken van de prijs en dat is dus gecanceld
We rijden over duitsland terug en maken een stop bij Irrland

Login of registreer om te reageren
10-10-2012 om 19:42 uur

Hoi Marcus

Misschien een moderne variant, maar er is een gratis app van de rekenkamer en daar staan allemaal gratis uitjes in.

Je download de app en geeft met je phone aan waar je bent en dan zie je wat er allemaal in de buurt is.

Het idee heb ik eerlijk gejat van het programma Jinek op zondag, elke zondagmorgen om 9.30 (leuk programma)

Login of registreer om te reageren
10-10-2012 om 19:49 uur

Dank je voor het meedenken, heb het programma ook gezien.

Die app gaat alleen uit van een directe omgeving en ik woon 125 kilometer van die wandeling bijvoorbeeld. Als je een uitje wil buiten je directe omgeving is die app niet te gebruiken.

Verder ben ik van de ouderwetse mobiel gebruikers ... er kunnen geen app's op mijn mobiel, kan er ook geen foto's mee maken ... bellen en sms is genoeg voor me heb bijna altijd een laptop bij me.

Login of registreer om te reageren
10-10-2012 om 19:54 uur

@Markus
Hihi daar was ik eerlijk gezegd al bang voor ;), gelukkig heb je wel internet.
Maar het is een tip voor de mensen die moeten bezuinigen op de benzine, dit kan op de fiets :)

Login of registreer om te reageren
10-10-2012 om 20:01 uur
Reactie op jippie46

@Markus
Hihi daar was ik eerlijk gezegd al bang voor ;), gelukkig heb je wel internet.
Maar het is een tip voor de mensen die moeten bezuinigen op de benzine, dit kan op de fiets :)

Ja had je kunnen weten, internet is al heel wat voor een honderd jarige tenslotte. Moet voor mijn werk in Geel en Antwerpen zijn dus de opdrachtgever betaald reis en verblijf kosten.

Maak ook wel tochtjes met mijn oude bus.

Login of registreer om te reageren
10-10-2012 om 22:22 uur

Ik ga zondag een herfstwandeling maken hier in de buurt. We wonen in Vorden, op loopafstand van Hackfort. De kleuren, de vele paddenstoelen. Altijd weer mooi.
Oma Akke

Login of registreer om te reageren