vervolg mijn dagje

06-11-2012 om 21:08 uur Gesloten

Hier zijn we, de dag is voorbij. En heb goed nieuws  ;) longfunctie was goed en mag morgen naar huis  *O* zie er naar uit, in mijn eigen plekje gaan herstellen  :).

Heb weer leuk bezoek gehad en geofend met stappen, zodat we stapjes vooruit maken he  ;).
Nu terug een goede nacht dat we uitgerust naar huis kunnen gaan.
En daar  verder kunnen herstellen.

Ben super blij  :s).
tot morgen

veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
07-11-2012 om 21:20 uur

Zalig we zijn terug thuis  *O*
Heb al van alles hier thuis genoten, het lekkere eten (beter dan zh kost), de zetels (beter dan telkens een bed), even buiten geweest, ... kan maar blijven opnoemen hoe zalig het is om weer thuis te zijn. Nu hopelijk een iets langere periode uit het zh.

Goed gesprek gehad met la al was het niet zo super positief. Ze kunnen niet veel meer doen voor mij, heb de maximum van medicatie nu. Hij zei ook en dat vond ik wel goed, het enige is die goed innemen, maar dat doe jij al. Ja tuurlijk doe ik dat al. Hij heeft in mijn bloed nog wat testen aangevraagd, maar denkt hier niet veel meer uit te weten te komen. Hij krijgt mijn astma niet onder controle en zolang dat niet is blijf ik infecties doen en opstoten. Maar hij ging verder zoeken achter een oplossing. En als ik nog een infectie doe wordt het constant antibiotica, maar daar vreest hij voor dat dat niet heel veel gaat doen. Maar vind het wel het proberen waard. En dan had hij ook nog beter nieuws, hoop nu wel dat de mutualiteit meewerkt. Hij heeft contact met Davos en zou daar naartoe mogen. Hij ziet dit als enige oplossing nog om ergens stabiliteit te vinden. Maar nu is het bang afwachten of de mutualiteit ertussen komt ik begin alvast te  ^O^ voor positief besluit. Zal dat denk ik dan de volgende consultatie wel weten binnen een maand is dat.

En nu gaan we genieten van ons eigen bedje, en hopelijk goed slapen nu we terug in vertrouwde omgeving zijn.

Bedankt allemaal voor de steun tijdens mijn opname, doet zeer veel te weten dat jullie er zijn, geeft me de kracht te blijven vechten op momenten dat het me even tegen zit. Speciaal deze bloem voor elk van jullie  :).
http://blogimages.bloggen.be/heidivdwgd/2039222-1f158f2f06900c228c1d5001fc4fc344.jpg

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

07-11-2012 om 21:26 uur

Fijn dat je weer lekker geniet thuis.
Best wel confronterend het gesprek met je la :X al wist je natuurlijk al wel dat het niet best was. Fijn dat de la blijft zoeken naar een oplossing. Ga met je mee duimen ^O^ op een positief besluit.
Hoop dat je lekker slaapt in je eigen bed.
Heel veel beterschap. O+

07-11-2012 om 21:29 uur

Fijn dat je thuis bent.
Lekker in je eigen bed.

Groetjes Jippie

07-11-2012 om 21:32 uur

Bedankt voor je bloem!! O+

En wat fijn dat je thuis bent. En ook even lekker naar buiten kunt, of gewoon in je eigen stoel zitten en lekker in je eigen bed liggen. Heerlijk zeg!

Ik ga natuurlijk meeduimen... ^O^ voor een positief Davos-besluit!

Geniet verder van het thuis-zijn. Hoop met je mee dat het voor een langere periode is.

Dikke knuf. Marieke
:* :W

07-11-2012 om 21:35 uur

Wat fijn lekker thuis!!!
Hopelijk ben je heeeeel lang thuis!!!
En betreft Davos jij woont toch in België?
Ik las ga enkele hier dat Davos niet kan oid maar misschien zit ik geheel fout....

08-11-2012 om 11:36 uur
Reactie op Kido

Wat fijn lekker thuis!!!
Hopelijk ben je heeeeel lang thuis!!!
En betreft Davos jij woont toch in België?
Ik las ga enkele hier dat Davos niet kan oid maar misschien zit ik geheel fout....

Hallo Kido
Als Belg kun je er nu ook naartoe, voor het ogenblik zijn het alleen personen uit nederland en duitsland die ernaar toe gaan. Maar het centrum zelf wil uitbreiden en belgië er ook bijnemen. Hebben hiervoor zelf contact gelegd met UZ Leuven waar ik behandeld wordt. Zelf had ik ook een mailtje gedaan naar Davos om te horen of je als Belg kans maakt en kreeg ik deze uitleg. Het gaat helemaal niet over welke zorgverzekering je hebt en zo. Ik denk dat duitsland ook niet dezelfde heeft al nederland. Al weet ik daar niet veel van  :@. En Davos heeft dus contact met mijn la en hebben over mij overlegd. Als mijn mutualiteit nu nog ja zegt ben ik weg naar Davos. Zelfs zonder mutualiteit mag ik ernaartoe, maar dat is ietsje te kostelijk. Ik hoef van hun geen ja te hebben om te mogen vertrekken, maar zelf hoop ik dat ze ja zeggen, want dan is het niet zo kostelijk en betalen zij alles of bijna alles.

Hier in België is er gewoon niets om te revalideren voor astma patiënten, als je een andere longziekte hebt kun je op verschillende plaatsen terecht, maar als astma patiënt niet. En ben blij dat Davos nu ook voor ons toegankelijk is.

Hopelijk snap je het nu wat beter.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

08-11-2012 om 14:19 uur
Reactie op HeidiV

Hallo Kido
Als Belg kun je er nu ook naartoe, voor het ogenblik zijn het alleen personen uit nederland en duitsland die ernaar toe gaan. Maar het centrum zelf wil uitbreiden en belgië er ook bijnemen. Hebben hiervoor zelf contact gelegd met UZ Leuven waar ik behandeld wordt. Zelf had ik ook een mailtje gedaan naar Davos om te horen of je als Belg kans maakt en kreeg ik deze uitleg. Het gaat helemaal niet over welke zorgverzekering je hebt en zo. Ik denk dat duitsland ook niet dezelfde heeft al nederland. Al weet ik daar niet veel van  :@. En Davos heeft dus contact met mijn la en hebben over mij overlegd. Als mijn mutualiteit nu nog ja zegt ben ik weg naar Davos. Zelfs zonder mutualiteit mag ik ernaartoe, maar dat is ietsje te kostelijk. Ik hoef van hun geen ja te hebben om te mogen vertrekken, maar zelf hoop ik dat ze ja zeggen, want dan is het niet zo kostelijk en betalen zij alles of bijna alles.

Hier in België is er gewoon niets om te revalideren voor astma patiënten, als je een andere longziekte hebt kun je op verschillende plaatsen terecht, maar als astma patiënt niet. En ben blij dat Davos nu ook voor ons toegankelijk is.

Hopelijk snap je het nu wat beter.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

Wat een goed nieuws zeg! Ik hoop voor jou dat de mutualiteit het wil vergoeden en dat je er snel naartoe kan!

07-11-2012 om 22:27 uur

Leuk om terug thuis te zijn Heidi  ^O^

Wat goed dat je LA aan Davos denkt!!!! Ik ben heel benieuwd of hij dat voor mekaar krijgt voor je, want het is echte onzin dat wij als Belgjes nergens heen kunnen. Hou mij op de hoogte, als hij het voor mekaar krijgt probeer ik je achterna te komen  ;)

liefs

07-11-2012 om 22:29 uur

wat een mooie bloem, prachtig! dankjewel
en ik hoop op een fijne nacht in je eigen bedje  :z

07-11-2012 om 22:31 uur

Sien jullie zorg verzekering is toch ook heel anders dan die in nl?