Vervolg mijn dagje II

11-12-2012 om 23:25 uur Gesloten

@ goudlokje dat gaat me lukken als mijn lichaam nu meewerkt, morgen cortisone afbouw en als ik daar goed op reageer mag ik donderdag of vrijdag naar huis  :). En dan hopen dat we een tijdje thuis blijven. En het een tijdje goed blijft gaan, of toch zoals het nu gaat.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
18-12-2012 om 11:58 uur

Ah, meisie, toch niet weer terug naar af, hè? We hoeven niet te zeggen dat je rustig aan moet doen, et cetera, want jou kennende doe je dat heel keurig allemaal. (Was wat voor mij zeg, ben zo eigenwijs met tijdig aan de bel trekken).
Hoop dat de cortisone iets doen!! Hou je sterk...
Lange warme knuffel van mij xxxxx

18-12-2012 om 14:19 uur

@Edelweiss neen nog geen antibiotica in onderhoud, we wachten verder af, weet niet waarom ze nog niet gestart zijn, ga het vrijdag eens opnemen met huisarts wat die ervan vind. Normaal gingen ze starten als ik terug een infectie deed, maar goed afwachten is de boodschap.
@Tessa bedankt voor de virtuele knuffel, doet goed en bedankt voor het duimen, zie wel dat je ze nog kunt gebruiken achteraf  :P, is heel lief van je  :)
@ Harriët bedankt voor het duimen en de steun, doet me goed  :)
@ Goudlokje ja idd, ik hou me braaf aan rust en zo, kan ook niet veel anders want lichaam protesteert dan wel, maar het lukt me tot nu toe goed.

Net huisarts gebeld, en goed nieuws omdat de meds hun werk doen, niet veel maar er is een kleine verbetering mag ik nog thuis blijven  *O*, ben zo blij  :s). Vrijdag moet ik naar haar toe, en dan gaat ze met mij bespreken hoe het verder moet, ben benieuwd wat ze te zeggen heeft, en ergens ook wel bang, denk dan doe ik iets fout of zo als ze zeggen van wil het met je bespreken, zonder dat ze meer zeggen. Is weer spannend afwachten tot vrijdag. Als er ondertussen iets fout loopt moet ik haar direct bellen, maar dat gaat niet gebeuren. PF waarden stijgen lichtjes, al is het nog niet om over te stoefen, het is wel een beetje gestegen. Pijn lukt wel met de extra medicatie, slijmen krijg ik op door de goede oefeningen van Sam  ;). Dus het komt wel goed  ;).

Deze morgen langs Sam gegaan, verslag uitbrengen van hoe het gegaan was met de oefeningen, en kon niets anders zeggen dan positieve dingen, heb slijmen er door opgekregen zonder uitgeput te zijn van het hoesten, heb amper moeten hoesten  ;), was een zalig gevoel, ...

Nadien had ik ook het gevoel meer lucht te hebben  ;), echt zalig, en daardoor ben ik rustig in slaap kunnen vallen, niet met het gevoel van elke avond dat ik ga stikken, dat ik niet genoeg lucht krijg, met angst om 's nachts al stikkend wakker te worden. Neen voor de eerste keer met het gevoel ik heb meer lucht en ik ga niet stikken. Natuurlijk ben ik wel weer wakker geworden van benauwdheid door slijmen die in de weg zaten. Maar dan de aerosol genomen en techniek toegepast en weer rustig verder kunnen slapen. Viel ook makkelijker in slaap  :). Ben blij dat ik die techniek geleerd heb.

Vandaag dan bij Sam ook gewerkt aan middenrif , hij ging voelen of dat niet te hard gespannen stond, en wat was de conclusie het stond steen hard, het deed niet echt deugd als hij eraan aan het werken was. Maar het is voor het goede doel. En kan wel wat verdragen van pijn , hij vroeg of het wel nog ging, maar het ging gelukkig nog. Dan heeft hij ook even naar rug gekeken want die spieren zijn ook wel wat gespannen, denk alle spieren rond mijn longen dat gespannen staan van al de moeite te doen om te ademen, door het hoesten, .... We worden dus goed onderhanden genomen bij hem, ben blij dat ik ook bij hem ga, heb weer heel wat geleerd, en weer eens een andere kijk op de zaak, dat kan nooit geen kwaad  ;).

Na de kine was ik vrij moe, dus aerosol genomen, techniek toegepast en dan rusten op mijn bed, waar ik nu ook nog op lig. Lekker zalig onder de wol  ;), genieten van de rust en mijn lichaam de rust geven dat het nodig heeft. En mijn laptop in de buurt dan is het helemaal compleet, meer moet ik niet hebben  ;), ben met weinig content  ;).

Voor de rest heb ik vandaag niet zo heel veel gepland, nog wat telefoontjes doen om dingen te regelen, rusten,vriendschapsbandjes maken, ze zien te verkopen (hoe is nog een vraag) en rusten, rusten, rusten en nog eens rusten. Want dat is het enige dat mijn lichaam constant vraagt, krijg ik mijn rust. En dat doet het heel simpel door mij een moe gevoel te geven, mijn ogen niet kunnen open houden, zodat ik niet anders kan dan slapen. Maar we geven er graag aan toe  ;).

En dat ga ik nu ook weer eens doen, een uurtje slapen, of iets langer, dat maakt niet uit hoelang, zolang dat nodig is  ;).
Nog een fijne dag verder!

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

18-12-2012 om 16:41 uur

Fijn dat er een lichte vooruitgang merkbaar is.
Hoop voor je dat het vooruit blijft gaan blijf duimen ^O^ zolang nodig.
Fijn dat kine je goed helpt en Sam je goede oefeningen heeft gegeven die je minder moe maken en beter de slijmen omhoog krijgen.
Heel veel succes met je vriendschapsbandjes verkoop.
Dikke knuf O+

19-12-2012 om 21:27 uur

En hier zijn we dan weer.
@Harriët bedankt voor het duimen het helpt  :) ik ben nog steeds thuis  *O*

Het gaat hier nog hetzelfde, we blijven wat hangen waar we nu staan, maar vind ik niet erg, ik red het tot nu thuis en dat is het belangrijkste. Thuis zijn is mijn doel, de rest nemen we er bij. Ga niet klagen of zo, gewoon het positieve zien en blijven zien, want dat is het belangrijkste. En het positieve is dat ik nog steeds thuis ben en het tot nu toe het red thuis. Hoe is iets anders, maar het lukt me  :) en daar ben ik blij om. Ben super blij om nog steeds thuis te zijn, en te blijven. Kan het niet genoeg zeggen. Zo blij ben ik  *O*.

Sam heeft me nog eens goed onderhanden genomen, zit blijkbaar met heel wat blokkades, echt goed deed het niet als hij me aanpakte. Maar het is voor het goede doel  ;), dus bijten we even op onze tanden  ;). Voelde daarna wel dat het iets losser zit, wat raar dat het vast zit voel ik niet, maar nu het wat losser zit voel ik wel verschil. Kan er niet goed aan uit, maar goed, het doet deugd. Dat is het belangrijkste. Morgen vroeg terug naar hem, elke dag een stapje dichter bij het minder geblokkeerd zitten  :).

En we moeten dringend eens werk gaan maken van kerstcadeau 's kopen, of in iedere geval weten wat kopen. Vind het dit jaar zo moeilijk om iets te vinden. Gelukkig kan ik bij mijn broers te raden gaan  :). Voor mijn ouders kopen mijn twee broers, mijn schoonzus en ik een cadeau. dit hebben we al  ;) daar ben ik blij om. We gaan hun een etentje cadeau doen  :). En mijn vader is al de hele dag aan het vissen naar wat we voor mama gekocht hebben, want hij heeft schrik dat we hetzelfde gekocht hebben  :). en ik hem maar plagen, van wie weet he, want dat van ons is al gekocht, als jij niet zegt wat je gekocht hebt dan kan ik niet zeggen of het hetzelfde is, ... Deze avond vroeg hij het aan mijn broer, vond die zijn reactie subliem. Ik weet niet wat we voor mama gekocht hebben zei die, echt super, wel weet ik wat we voor u gekocht hebben. Hij speelde gewoon mee met mij tegen mijn vader, wat is plagen toch plezant.
Dan voor mijn broer Hans (die woont hier thuis nog) kopen mijn andere broer, mijn schoonzus en ik samen iets, dat hebben we vandaag eindelijk gevonden wat het gaat zijn, was niet zo simpel om iets te vinden. Morgen gaan we het halen, alle mama gaat het halen, ik blijf braaf binnen. Het wordt een muts een speciale van bij a.s.adventure omdat die veel gaat wandelen en 's avonds ook nog even buiten gaat en hij zet dan een muts op maar die is versleten.
Dan voor mijn broer Stijn (die samen woont met zijn vriendin Ann) Kopen mijn boer Hans en ik iets endat weten we nog niet wat dat gaat worden. Ook moeten we iets voor zijn vriendin kopen maar dat is een even groot vraagteken. Dus dat wordt nog even zoeken naar een pakje.
Ook ga ik een vriendin van mij Joke die niet bij haar familie terecht kan uitnodigen op kerst avond, zodat ze niet alleen moet zitten. Want dat zou ik zielig en erg vinden. Voor haar ga ik morgen een cadeau halen, ga dan even de regels overtreden  :@ maar kan mama daar niet voor opsturen, moet dat zelf zien. Ga een tekendoos kopen voor al haar tekengerei in te steken. En afhankelijk van hoeveel die kost ga ik er nog een broek bijdoen of niet. Gelukkig weet ik haar maat en zo en ga zeker vragen of ze het mag komen omruilen moest het niet passen. Altijd handig als dat kan. En dat zal wel kunnen denk ik, ze verliezen er niets mee.
Heb dus nog wat werk voor de boeg  :) maar doe dat met plezier.

En morgen alle eigenlijk ten laatste vrijdag is de actie afgelopen van Meneer Konijn op Q - music, dan moet ik het geld overmaken,, ten laatste vrijdag. Ben heel blij met wat ik bijeen gehaald heb en dat is 201 euro. Is een mooi bedrag en dit terwijl ik niet buiten kan alle niet onder de mensen mag komen voor infectiegevaar. Dus heb ik dat heel goed gedaan al zeg ik het zelf. Misschien als ik morgen naar die winkel ga, dat ik daar nog wat mensen aanspreek, ga zien, eerst zien hoe ik me morgen voel, want voor hetzelfde geld geraak ik morgen niet bij die winkel. We zien wel. Ik ben al blij met wat ik behaald heb tot nu toe en dat ik dit geld kan overmaken aan Q - Music. Alle beetjes maken iets groots.

Nu nog wat TV kijken en op tijd mijn bedje in  ;).
Nog een fijne avond en slaap zacht  :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

19-12-2012 om 21:35 uur

Ik heb dit jaar heel veel kerstcadeau's online besteld en thuis laten bezorgen omdat ik al zo druk was en geen tijd en energie meer had om ook nog tig winkels af te lopen. Beviel me erg goed :) Ik moest iets kopen voor m'n moeder, broertje en schoonzusje en het is allemaal gelukt. Ben erg blij met m'n cadeau's, hoop dat ze in de smaak vallen.

19-12-2012 om 21:53 uur

Hier ook veel online besteld scheelt enorm niet in de rij staan en geen parkeergeld soms wel een klein bedrag verzendkosten wat niet in verhouding staat tot het parkeren. Fijn dat kine goed helpt om alles losser te maken en je dit ook echt voelt. Goed hoor 201 euro voor het goede doel.
Blijf voor je duimen ^O^ dat je de kerstdagen lekker thuis mag doorbrengen met je familie.
Hoop dat je slaagt in het kopen van je kerstcadeau's.
Slaap zacht :z

19-12-2012 om 23:13 uur

Ja dacht het ook online te kopen, maar heb de pech dat ik het cadeau voor joke niet vind online. Wel de kleine dozen, maar niet een groter  ;(. Dus ben ik halvelings verplicht toch even de regels te breken en naar de winkel te gaan. Heb wel een winkel uitgekozen dat ik van vroeger weet waar niet veel volk naartoe komt, dus erg druk gaat het daar niet zijn, en is ook niet in een groot winkelketen of in het stad. Kan er vlak aan parkeren, is een alleenstaande winkel ergens aan een kruispunt. Heb dus de winkel zeer zorgvuldig uitgekozen  ;), zodat ik het minste risico loop. En we zien morgen wel wat het geeft, eerst zien hoe we ons voelen  ;) en dan zien wat we gaan doen, desnoods kunnen we mama nog wel opsturen moest het echt nodig zijn. Dan leggen we uit wat we zoeken en de afmetingen. Dan zal zij dat ook wel vinden hoop ik  ;).

nu ga ik stilltjes aan mij bedje in (lig er eigenlijk al in  ;)), alle nog wat computeren vanuit mijn bedje, binnen ongeveer een half uurtje vernevelen of zoals wij het noemen aerosolen  :) en mijn oefeningen nog doen en dan lekker slapen  :z en zalig dromen  :z  :z  :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

20-12-2012 om 06:57 uur

Hopelijk slaag je met het in kopen van je kerstcadeaus. Zeg wat goed van die 201 euro voor het goede doel, alles begint met een eerste stap. Laten we hopen dat jij de kerstdagen thuis kan vieren met je familie en mensen waar jij van houdt.

20-12-2012 om 09:39 uur

Jammer dat via internet kopen niet lukte.
Hoop dat het je lukt naar de winkel te gaan vandaag en je bij de door jou uitgezochte winkel slaagt voor het geen je zoekt.
Shopze vandaag.

20-12-2012 om 20:22 uur

Hoihoi!

Poosje niet gereageerd, mijn eigen leventje was (leek) opeens een beetje druk enzo. Had even genoeg aan mijn eigen persoontje.... Egoistisch he :@, maar ja, kan je soms hebben....

Maar het klinkt goed, die Sam doet volgens mij wel goede dingen met je! En wat ontzettend goed dat je zoveel geld in je eentje hebt opgehaald voor het goede doel van Q-music!!! Trots op je!!!

Hoop dat het gaat lukken met de kerstkadootjes en hoop dat je iig als kadootje krijgt dat je lekker thuis kan blijven de komende tijd!!

Knuf en  :*