Mijn dagje III

25-01-2013 om 08:40 uur Gesloten

Hier zijn we even weer, tot we weer lastig gevallen worden door de verpleegkundige  ;).
Deze nacht een klein beetje geslapen, maar nog niet zoveel, ben ontzettend moe. Voel me nog steeds ziek, en eten is mijn vriend ook niet.
Straks weer het hele ochtend ritueel, parameters, medicatie, wassen, ... heb er niet zo een zin in. Wil gewoon lui zijn en blijven liggen, maar dat is buiten de verpleging gerekend natuurlijk. Die laten me niet met rust. Ze hebben wel gelijk, morgen weekend, even wat meer rust, dan zijn er al geen vervelende onderzoeken meer of zo.

Ben eens benieuwd of uro vandaag gaat langs komen, ga het nog eens vragen aan mijn longarts en zeggen dat ik het zo niet hou. Ik weiger nog elke keer naar toilet te lopen, is vermoeiend en kan toch niet plassen. Ga zien wat arts zegt als voorlopige oplossing. Hoop dat ze een goede oplossing heeft, want ben mijn blaas wat beu aan het worden.

Nu voor ze me komen ambeteren nog wat rusten, en dan hebben we weer de zenuwachtige verpleegkundige  :), is echt ongelooflijk hoe zenuwachtig dat die is. En dan loopt altijd alles in het 100 bij haar, denk dan bij mezelf, zijt wat rustiger dan zal het ook makkelijker gaan. En loopt niet alles in het 100, maar ja he maak je dat haar wijs. Het is een specialeke maar een hele lieve wel  ;).

Ik hou jullie op de hoogte, nog een fijne dag  :)

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
25-01-2013 om 10:16 uur

Fijn dat je iets geslapen hebt hopelijk gaat dit de komende dagen langzaam aan beter. Vervelend dat je blaas nog niet meewerkt. Hoop voor je dat uro vandaag gaat komen en een voorlopige oplossing voor je heeft.
Misschien kun jij de verpleegkundige een beetje op haar gemak stellen zodat ze minder zenuwachtig is het en het verzorgen beter gaat.
Wens jou ook een fijne dag.
Heel veel beterschap O+ :*

25-01-2013 om 10:50 uur

Sterkte weer Heidi! Hopelijk komt er een goede oplossing voor je blaas, want zo is het ook niks!
Hopelijk laten ze je metrust en kan je nog wat verder slapen.
ja, sommige verpleegkundigen....niet iedereen is even handig :) Gelukkig is ze lief, dat scheelt!
Beterschap!!

25-01-2013 om 13:45 uur

Hoi Heidi,
Hoop dat er snel een oplossing komt voor je blaas. Het idee van HJ is nog niet zo slecht, misschien helpt het om de verpleegkundige op haar gemak te stellen.  ;)
Beterschap

25-01-2013 om 15:41 uur

Geef de verpleegkundige maar een lekker kopje thee met valeriaan erin :@

Lekker rustgevend voor haar ook  :?

Sterkte heidi

25-01-2013 om 18:36 uur

@ jippie dat is nog een gedacht, maar vrees dat ze dat niet aanneemt van mij  :)
Aan al de andere, dat lukt bij haar niet, je krijgt haar niet rustig.
Het komt vaak omdat ze denkt dat ze niet rond gaat raken en omdat ze ook niet zo super georganiseerd is. En elk klein prulletje dat er niet loopt zoals het hoort raakt ze in paniek. En daarvan komt al de stress en de zenuwachtigheid. En haar gerust stellen lukt niet, al meerdere keren geprobeerd, ondertussen heb ik er al leren mee omgaan dat ze zenuwachtig is, ze is lief en bedoeld alles goed en dat doet veel.

Even wat meer info over mezelf.
Weet ondertussen wat er met mij blaas aan de hand is  ;(, ze werkt niet meer. Ik plas alleen wat er overloopt, meer niet de rest blijft er zitten. Moet nu een vier tal keer gesondeerd worden  ;(. En als ik van pneumo naar huis mag ga ik naar de afdeling uro over. Ze gaan uitzoeken hoe het komt. En ondertussen gaan ze me aanleren hoe ik mezelf moet sonderen  ;(. We weten nu wat er gaande is, maar het is geen leuk nieuws. Het kan zijn dat het nog gewoon hersteld, maar kan ook definitief zijn. Is even een hele aanpassing in mijn leven, leren omgaan met sondage en niet meer zelf plassen. Maar we komen dat ook weer wel te boven.

Ga wat tv kijken en proberen mijn gedachten wat te verzetten.
Nog een fijne avond!

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

25-01-2013 om 19:14 uur

He bah dat kan er ook nog wel bij. :?
Hoop dat ze een oorzaak kunnen vinden voor het niet meer werken van je blaas, en deze voor je kunnen wegnemen. Hopelijk geneest het weer vanzelf.
Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.
Fijne avond. O+ :*

25-01-2013 om 20:30 uur

Jee, het zit je ook niet mee he.
Sterkte!
Ik hoop ook dat je blaas het alsnog zelf gaat oppakken.

26-01-2013 om 11:04 uur

Tjonge,dat is heftig Heidi! Hopelijk gaat je blaas weer zelf aan de slag, want dit is ook maar niks! Sterkte!!

26-01-2013 om 16:43 uur

Hier even een kort berichtje van mij.

Bedankt voor jullie berichtjes, de steun doet goed  :).

Hier na veel tranen er stilletjes aan mee leren aan het omgaan. Tijdens het sonderen heb ik het wel nog moeilijk, dan staan de tranen in mijn ogen. Maar daarna kan ik wel nog lachen, al is het niet simpel, wil gewoon naar toilet gaan, niet gesondeerd worden. Hoop dat het nog omkeert en ik binnen enkele dagen gewoon naar toilet ga zonder problemen.

En nu moet ik het sonderen nog niet zelf doen, maar dat gaat me na het weekend ergens aangeleerd worden als ik naar uro over ga. Denk dat ik dan nog wel een klopke krijg, want dan moet ik het zelf doen, en het aanleren. Hopelijk loopt dat snel, dat ik dan snel naar huis kan. Wil gewoon thuis zijn nu, niet hier, in mijn vertrouwde omgeving.

Nog een fijne dag verder, of eerder avond.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

26-01-2013 om 17:25 uur

He hey,
Het is allemaal enorm vervelend :? :X zal het netjes houden.
Hoop voor je dat er nog enige verandering gaat komen in de situatie.
Hopelijk mag je snel naar huis met of zonder sondage.
Heel veel sterkte en een dikke knuf :* O+