Mijn dagje III

25-01-2013 om 08:40 uur Gesloten

Hier zijn we even weer, tot we weer lastig gevallen worden door de verpleegkundige  ;).
Deze nacht een klein beetje geslapen, maar nog niet zoveel, ben ontzettend moe. Voel me nog steeds ziek, en eten is mijn vriend ook niet.
Straks weer het hele ochtend ritueel, parameters, medicatie, wassen, ... heb er niet zo een zin in. Wil gewoon lui zijn en blijven liggen, maar dat is buiten de verpleging gerekend natuurlijk. Die laten me niet met rust. Ze hebben wel gelijk, morgen weekend, even wat meer rust, dan zijn er al geen vervelende onderzoeken meer of zo.

Ben eens benieuwd of uro vandaag gaat langs komen, ga het nog eens vragen aan mijn longarts en zeggen dat ik het zo niet hou. Ik weiger nog elke keer naar toilet te lopen, is vermoeiend en kan toch niet plassen. Ga zien wat arts zegt als voorlopige oplossing. Hoop dat ze een goede oplossing heeft, want ben mijn blaas wat beu aan het worden.

Nu voor ze me komen ambeteren nog wat rusten, en dan hebben we weer de zenuwachtige verpleegkundige  :), is echt ongelooflijk hoe zenuwachtig dat die is. En dan loopt altijd alles in het 100 bij haar, denk dan bij mezelf, zijt wat rustiger dan zal het ook makkelijker gaan. En loopt niet alles in het 100, maar ja he maak je dat haar wijs. Het is een specialeke maar een hele lieve wel  ;).

Ik hou jullie op de hoogte, nog een fijne dag  :)

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
26-01-2013 om 17:52 uur

Hallo Heidi,

Wat triest voor je dat je blaasproblemen nog niet weg zijn (had ik stiekem gehoopt). Ik hoop dat het over gaat. Kan het niet aan je medicatie liggen?
Ik snap dat je thuis wil zijn, er gaat niets boven je eigen pekje en Bas.
Ik heb een kaart gestuurd, hoop dat je ouders hem voor je meenemen naar het ziekenhuis.
Groetjes,

Kariboe

26-01-2013 om 18:24 uur

@kariboe neen aan de medicatie ligt het niet, ze weten nu nog niet waardoor het komt. Dat zullen ze nog wel doen, nu is het eerst belang, me sonderen en mij leren sonderen, al heb ik daar geen zin in, wil het niet. Maar kan niet anders vrees ik. Mijn ouders brengen al de post mee naar hier, dus je kaartje zal hier ook wel aankomen  ;).
@ HJ bedankt, ik blijf ook hopen dat het veranderd, maar dat is afwachten. En veel geduld hebben.

Hier is het nog af en toe tranendal, schaam me er wat voor, wil me sterk houden, en laten zien dat het lukt om ermee om te gaan. Maar soms komen de tranen daar toch aankloppen.

Ga me wat afleiden met tv, nog een fijne avond.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

26-01-2013 om 18:28 uur

Heidi wat vervelend allemaal weer heel veel sterkte en probeer wat te genieten van je tv avond.

Marcus

26-01-2013 om 18:33 uur

Voor dat tranendal hoef je je niet te schamen. Je wil je groot houden, maar er gebeurt zoveel dat het niet raar is dat je ook verdriet hebt. Krop het niet op, want dat is ook niet goed. Je bent een sterke meid en een kanjer. ;)
Hoop mee dat het toch goed komt met je blaas. Misschien kunnen ze op de afd. Uro meer doen.
Ik hoop dat je gauw weer opknapt.
Veel liefs en een dikke knuffel
Tessa

26-01-2013 om 20:16 uur

Af en toe een huilbui geeft niks meid het is ook niet niks wat je te verwerken krijgt. Mij lucht het meestal op een flinke huilbui. Zet hem op meid je bent een kanjer. O+
Hoop dat je snel weer thuis bent.
Veel plezier met je tv avond.
Zal morgen nog een leuk kaartje voor je uitzoeken op de site.
Hele dikke knuf. O+

26-01-2013 om 20:16 uur

Echt Heidi, katheteriseren, kun je leren :@

En het is beter voor je blaas om dat zo snel mogelijk te leren, want hoe langer je blaas echt onder hoogspanning staat, hoe langer herstel duurt. Dus meid, zet je tanden erin, beloon jezelf, ik weet zeker dat je het kunt.

En het is een grote teleurstelling dat geloof ik. Maar ga ervoor!!!
En laat je moeder ook een spoedcursus krijgen, als je niet lekker bent kan zij het van je overnemen. Bij vrouwen gaat het gelukkig makkelijker dan bij mannen.

Dikke knuffel
Jippie

27-01-2013 om 13:27 uur

@ Jippie, bedankt voor je berichtje, ik moet wachten om het te leren tot ik over kan naar uro, maar heb nu eigenlijk iets van wil het leren, moet de verpleging het niet meer doen. Nu ben ik afhankelijk van hen. En bedankt voor de tip, ga ik zeker voor zorgen dat mama dat leert.
@ HJ, Tessa, Marcus bedankt voor de steunende berichtjes deed me goed  :).

Vandaag gaat het al een stuk beter, voel me echt beter. Huilbuien zijn gedaan, wil er nu voor gaan en liefst zo snel mogelijk. Heb de moed teruggevonden, ben weer een en al positiviteit  :).
Denk dat het ook veel doet dat ik een super goede nachtrust gehad heb, heb zalig geslapen, wel een aantal keren wakker, maar heb echt goed geslapen. Voel me uitgerust en dat doet veel.

Longen zijn echt aan het beteren, voel echt verschil, en denk ook dat ik de griep heb overwonnen  ;). Kan al terug wat eten, wel met kleine beetjes, maar het lukt, dat lukte de voorbije tijd niet. Ben zo blij  :) dat het de goede kant op aan het gaan is. Na de onderzoeken kan ik dan eindelijk overgaan naar uro en dan naar huis  ;). Kan nu plots niet rap genoeg meer gaan, eens ik me goed voel wil ik hier weg, wil ik thuis zijn, mijn eigen plekje, bedje, ...

En mijn schatekes Bas en Minoutsh mis hen zo. Hun knuffelen, ermee spelen, verzorgen, verwennen  ;). Nog een fijne zondag verder, ik ga nog een dutje doen voor het bezoek hier binnen valt  ;)

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

27-01-2013 om 19:39 uur

Klinkt goed meid.
Fijn dat je goed geslapen hebt en ook weer zin hebt in eten.
Hoop dat je snel over mag naar uro en daarna lekker naar huis naar je eigen bedje kunt en je schatjes weer kunt knuffelen.
Dikke knuf O+

27-01-2013 om 20:54 uur

Fijn dat je weer aan het opknappen bent!
Dikke knuf!

28-01-2013 om 22:29 uur

Nog rap even iets over mij.
Longen zijn verbeterd, griep is door, voel me beter :).

Morgen voormiddag verhuis ik naar de andere afdeling, voelt wat raar, en onzeker aan. Ken hen niet, hoe gaat het zijn, zijn dat ook zo een lieve verpleegkundige, hoe gaat het zijn als ze me dat gaan leren, ... Wou dat het allemaal al voorbij was, dat ik gewoon richting thuis ging morgen en dat ik nu even ontwaakte uit een nachtmerrie.
Maar we gaan ervoor, mij krijgen ze niet klein :).

Slaap zacht allemaal
Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W