Mijn dagje III

25-01-2013 om 08:40 uur Gesloten

Hier zijn we even weer, tot we weer lastig gevallen worden door de verpleegkundige  ;).
Deze nacht een klein beetje geslapen, maar nog niet zoveel, ben ontzettend moe. Voel me nog steeds ziek, en eten is mijn vriend ook niet.
Straks weer het hele ochtend ritueel, parameters, medicatie, wassen, ... heb er niet zo een zin in. Wil gewoon lui zijn en blijven liggen, maar dat is buiten de verpleging gerekend natuurlijk. Die laten me niet met rust. Ze hebben wel gelijk, morgen weekend, even wat meer rust, dan zijn er al geen vervelende onderzoeken meer of zo.

Ben eens benieuwd of uro vandaag gaat langs komen, ga het nog eens vragen aan mijn longarts en zeggen dat ik het zo niet hou. Ik weiger nog elke keer naar toilet te lopen, is vermoeiend en kan toch niet plassen. Ga zien wat arts zegt als voorlopige oplossing. Hoop dat ze een goede oplossing heeft, want ben mijn blaas wat beu aan het worden.

Nu voor ze me komen ambeteren nog wat rusten, en dan hebben we weer de zenuwachtige verpleegkundige  :), is echt ongelooflijk hoe zenuwachtig dat die is. En dan loopt altijd alles in het 100 bij haar, denk dan bij mezelf, zijt wat rustiger dan zal het ook makkelijker gaan. En loopt niet alles in het 100, maar ja he maak je dat haar wijs. Het is een specialeke maar een hele lieve wel  ;).

Ik hou jullie op de hoogte, nog een fijne dag  :)

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
28-01-2013 om 22:48 uur

Fijn dat de longen verbeterd zijn en je je ook beter voelt.
Sterkte meid, het zal vast wel goed komen op de andere afdeling.
Kan me voorstellen dat je onzeker bent omdat je ze niet kent maar zet hem op meid.
Heel veel succes hopelijk mag je nu snel naar huis.
Heel veel sterkte en een dikke knuf O+ :*

29-01-2013 om 08:44 uur

@HJ Dank je  :)

De grote dag is aangebroken, binnen een goed uur en half a twee uur ben ik richting uro.
Voelt echt raar, langs de ene kant heel blij, blij dat ik eindelijk verder kan en een stapje dichter tegen naar huis gaan aansta.
Maar ook zo bang, bang voor wat er gaat komen, hoe het gaat zijn, wie zijn daar de verpleegkundige, zijn die ook zo lief, ...

Eerste huilbui al achter de rug, pff, was met verpleegkundige aan het spreken en ja daar kwamen de tranen. Kon ze niet meer tegen houden, had er geen invloed meer op. Denk en vrees dat dat nog wel even gaat zijn vandaag. Zeker omdat alles zo onbekend is en nieuw is.

Maar we slaan er ons wel door, we komen dit ook weer te boven  ;) zoals al de ander rest dat we al door gekropen zijn  ;), kunnen we dit ook aan.

Nu verder de ochtend routine zoals altijd, tot later.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

29-01-2013 om 08:46 uur

Sterkte op de volgende afdeling
Hopelijk mag je ook weer snel naar huis

29-01-2013 om 09:35 uur

Sterkte meid en zoals ik al zei het gaat vast wel goedkomen.
Dikke knuf O+ :*

29-01-2013 om 14:56 uur

hoi,

Fijn dat het met je longen beter gaat, das in ieder geval een lichtpuntje.

Veel sterkte verders en een dikke knuf O+ O+

29-01-2013 om 21:12 uur

Ik ben heel fier op mezelf  :)
Ik kan mezelf sonderen nu al, verschiet er zelf van.
Mag misschien morgen naar huis. Hoop het echt.

Veel leifs, knuf  O+
Heidi  :W

29-01-2013 om 21:21 uur
Reactie op HeidiV

Ik ben heel fier op mezelf  :)
Ik kan mezelf sonderen nu al, verschiet er zelf van.
Mag misschien morgen naar huis. Hoop het echt.

Veel leifs, knuf  O+
Heidi  :W

Zie je wel, ik wist het wel. Trots op jou!!!! :)

29-01-2013 om 21:57 uur
Reactie op HeidiV

Ik ben heel fier op mezelf  :)
Ik kan mezelf sonderen nu al, verschiet er zelf van.
Mag misschien morgen naar huis. Hoop het echt.

Veel leifs, knuf  O+
Heidi  :W

Ik ben ook trots op je!!!  ^O^ ^O^ ^O^

En ga duimen dat je morgen weer lekker naar je eigen huis kan!!!!!

Knuf!!!!

29-01-2013 om 21:34 uur

Toppertje!
Ik ga heel hard duimen dat je morgen naar huis mag!

29-01-2013 om 22:14 uur

Dank je allemaal  :)
Had dit eigenlijk nooit verwacht dat het zo simpel ging zijn en makkelijk ging gaan.
Nu morgen nog goed nieuws en mijn weekje kan niet meer stuk  ;).

Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W