Mijn dagje IV

04-03-2013 om 21:50 uur Gesloten

Even hier geplaatst, kan iedereen terug reageren  ;)
@ Hj Bedankt, ben inderdaad al blij met mijn rug die losser is
@ Tessa voorlopig hoef ik niet naar ziekenhuis gelukkig maar, bedankt.
@ Edelweiss bedankt

Verdikt bij de huisarts is buikgriep en astma exa  , medicatie en rust en haar op de hoogte houden.
Voorlopig nog thuis, maar betert het niet of wordt het erger ziekenhuis  .

Slaap zacht    

Veel liefs, knuf  
Heidi  

De reacties zijn gesloten.
04-03-2013 om 21:51 uur

@ Mamv2 Dank je

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

04-03-2013 om 23:01 uur

ik had dacht ik al ergens anders geschreven????????
jij weet wel waar neem ik aan,

                          groetjes  :W

05-03-2013 om 09:41 uur

Beterschap.
Hoop dat je het thuis nog even volhoudt. O+ :*

05-03-2013 om 10:13 uur

@ Bessie wat bedoel je eigenlijk, dat het in mijn ander topic staat is zo, maar heb het hier gezet omdat als je 200 berichten hebt, elk bericht dat daar over gaat verdwijnt later. Je kunt maar 200 berichten hebben, en iedereen die erop reageert zijn reactie verdwijnt, en ik weet dan niet wie wat gereageerd heeft. Dus heb ik het even verplaatst naar hier. Zodat jullie kunnen reageren.
@ HJ ik hoop het ook, bedankt.

Hier een slechte nacht, maar ga de schade direct inhalen. Leg me terug op bed, en probeer nog even te slapen. Of in de zetel, we zien wel waar we terecht komen  :)

Eerst eens naar de andere kine bellen, ik mag dus daar gaan in die kinderpraktijk, maar ga conditietraining blijven doen bij Dorien  :). Zo met huisarts afgesproken. Maar zolang ik koorts heb mag ik van huisarts geen kine doen  ;( al hebben mijn longen het nu wel nodig.

Ik hou jullie op de hoogte
Nog een fijne dag!

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

05-03-2013 om 10:42 uur

Hoi Heidi,

Rottig dat het niet goed gaat met je longen en de rest. Ik hoop dat het snel beter gaat.
Het houdt maar niet op, he?
Fijn dat je een leuk weekend had bij het toneel en de andere dingen.
Groetjes,

Kariboe

05-03-2013 om 13:37 uur

@ Kariboe idd het houd niet op, maar we blijven vechten, spijtig genoeg heet mijn lichaam alle bacteriën en virussen altijd welkom  ;(, hoop dat daar ooit verandering in komt. En natuurlijk eens een virus of bacterie reageren mijn longen er heel graag op.  Bedankt

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

05-03-2013 om 15:35 uur

Heeeel veeeel beterschap.
Fijn dat je in ieder geval thuis uit kunt zieken

05-03-2013 om 21:33 uur

@ Tessa bedankt ja idd leuker om thuis te zijn, hoop dat het blijft lukken, morgen huisarts eens bellen voor verslag uit te brengen.

Veel lief, knuf  O+
Heidi  :W

05-03-2013 om 21:57 uur

Hoi Heidi,
sorry, ik ben er nog niet zo goed mee op de hoogte hoe alles gaat op deze site.
ik had al gereageerd dat ik het fijn vond dat je het zaterdag-avond gezellig hebt gehad.
Ook dat je heerlijk bij je vriendje had gegeten, als hij de capaciteiten van zijn vader heeft zal je nog genieten van zijn kookkunsten.
Ik was blij voor je dat je toch nog wel een gezellig weekend gehad hebt.
Wel balen van die buikgriep en je longen.

                          véél beterschap en een dikke knuffel  :W :W :z :z

05-03-2013 om 22:15 uur

@ Bessie is niet erg, heeft bij mij ook even geduurd eer ik het door had, dus je bent niet alleen.

Vandaag is maar gewoontjes verlopen, veel geslapen, als het lukte want soms stak de benauwdheid er een stokje tussen.
Morgen kine bij Dorien en haar het nieuws vertellen dat ik dus bij die andere mag gaan, daar ga ik donderdag. Is allemaal spannend, weer iemand nieuw, weer aanpassen, leren kennen, .... pff heb er geen zin in.

En voor de verandering moet ik donderdag nog eens op medisch onderzoek, grrr, precies of die van de mutualiteit weten niet hoe ziek ik ben. Ze weten alles wel veel beter dan mij, maar toch willen ze controleren of ik niet onterecht een uitkering krijg. En moet dus al de verslagen meebrengen, begin maar te verzamelen zou ik zeggen, grrr dacht dat ze me met rust gingen laten. Maar dus verkeerd gedacht.

Nu proberen te slapen, slaap zacht  :z :z :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W