Mijn dagje IV

04-03-2013 om 21:50 uur Gesloten

Even hier geplaatst, kan iedereen terug reageren  ;)
@ Hj Bedankt, ben inderdaad al blij met mijn rug die losser is
@ Tessa voorlopig hoef ik niet naar ziekenhuis gelukkig maar, bedankt.
@ Edelweiss bedankt

Verdikt bij de huisarts is buikgriep en astma exa  , medicatie en rust en haar op de hoogte houden.
Voorlopig nog thuis, maar betert het niet of wordt het erger ziekenhuis  .

Slaap zacht    

Veel liefs, knuf  
Heidi  

De reacties zijn gesloten.
05-03-2013 om 22:22 uur

oh, balen van a.s. donderdag dat medisch onderzoek.
Véél sterkte met alles donderdag !!!!
nu inderdaad hopelijk lekker slapen voor je,

                                                    :z :z :z :z

06-03-2013 om 10:27 uur

@ Bessie ja idd, heb er een hekel aan. En dat is dan zo bij een arts die er niets van kent, zat ooit eens te beweren dat je niet over de 100 % eenseconde waarde kon hebben en zo, dus zie er echt naar uit om te gaan pfff wou dat ik het kon overslagen. En wat doe je tegen zo een dokter, hij beweerd het toch beter te weten.

Slapen was een ramp, benauwd, koorts, pijn, ... liggen woelen de hele nacht door en af en toe in slaap dommelen. Maar dat gaan we zo weer proberen in te halen, door ons even neer te leggen, na het douche.

Vandaag naar Dorien zie er naar uit, maar mag waarschijnlijk nog niet oefenen, want zolang ik koorts heb mag ik niets doen van inspanning  ;(, en heb daar nu net zoveel zin in nog eens wat te bewegen. Maar we zullen proberen te onderhandelen  ;). Soms lukt dat, al is ze soms wel streng, maar is ook wel nodig denk ik  :@.

En dan mijn dossier bij elkaar zoeken voor die arts van de mutualiteit, dat ik alle verslagen kan meenemen, en hem zo klein krijg hihi ja heb hem echt niet graag. Eigenlijk hoop ik dat ik een andere arts heb dan vroeger, en mits ik verhuisd ben zou dat wel eens kunnen. Het is dus afwachten tot morgen, ja een arts dat niets van longfuncties kent kan ik best missen, en dan probeert te beweren dat hij er iets van kent. Heb ooit een eenseconde waarde gehad van 114 % Maar dat kon niet, nu raak ik daar niet meer aan. De eerste keer dat ik in uza een test deed was het nog 83% en de tweede keer 56% en daarna was die nog lager dan de vorige keer, maar heb ik de cijfers niet meer gezien. Ben eens benieuwd wat die daar op te zeggen heeft. Meneer de beterweter. Zie er dus echt tegenop, en dan moet ik nog enorm vroeg gaan, niet eerlijk allemaal. Maar goed genoeg erover gezeverd.

Me nu maar eens gaan klaarmaken en nog wat gaan rusten.
Nog een fijne dag!

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

06-03-2013 om 11:01 uur

Hey Heidi ik kom ook helemaal onnozel van die verzekeringsartsen.
Zou oude mensen die eigenlijk op pensioen horen. Die niks verstaan van het huidige onderwijssysteem. Denken dan dat je barslechte leerling bent omdat je het in delen doet anders ga je gewoon kapot eraan.
Verder raap je alle verslagen en gegevens bij elkaar en stuur je deze ruim op voorhand op. Blijkt dat hij niks ontvangen heeft. Gelukkig nog eens de kopies bij. Hatelijk zou ik het zeggen.
Veel kan ie der niet van maken, behalve de uitleg die erbij geschreven staat op laatste verslag van longarts omdat ik niet meer in labo mag.
Moest speciaal 2u op trein zitten om er te raken, dan nog eens 2u terug en stond alles op papier dat hij moest weten. Heeft niks extra gevraagd. Veel goesting om die vent een sjot onder zijn kont te geven.
Maar moet zeggen voor ons eigen verzekering was het wel een keivriendelijke die wist waarover ze sprak. Was dicht in de buurt dat ik mocht gaan en was ruimte om afspraak aan te passen.
Zo zie je maar dat ze niet allemaal zo onmogelijk zijn. Hopelijk heb je iemand van het laatste kaliber.
Succes!

06-03-2013 om 20:16 uur

Hoi Heidi,
Nogmaals >>>  toy, toy, toy  (sterkte) voor morgen !!!
Snap dat je er tegenop ziet.

                              groetjes en hopelijk een betere nacht

                                                          bessie  :W :W :W :W

06-03-2013 om 20:36 uur

Hoop dat je toch iets hebt mogen oefenen vandaag.
Succes morgen bij mutaliteit.
Hopelijk heb je vannacht weer een iets betere nacht.

06-03-2013 om 22:20 uur

@ Lientje dank je, ja ken ik, is hatelijk he zo een arts, hoop ook op een goede.
@ Bessie dank je hoop echt op een andere arts deze keer niet meneer beterweter.
@ HJ dank je, oefen was niet aan de orde, Dorien belde dat ze ziek aan het worden was en ik beter niet kon komen omdat ik zo gemakkelijk infecties overneem. En hoop ook op een betere nacht.

Vandaag geen kine Dorien voelde zich niet goed en vond het beter dat ik niet kwam, want neem te vlug een infectie over zij ze. Zeer verstandig van haar. Kan het wel missen nog een infectie, raak van de deze nog niet eens af. Morgen naar de andere kine, de kinderpraktijk gaat raar zijn om daar binnen te gaan. Ben echt benieuwd hoe dat gaat zijn.

Voor de rest niet veel gedaan, veel gerust, mits ik slecht slaap. In de dag ging slapen ook niet zo goed, vond mijn draai niet. Heb steeds liggen woelen in bed. Hoop dat het deze nacht dus beter gaat.

Wel weer eens mij dossier gekopieerd voor die arts van de mutualiteit, en dat het daar morgen maar snel vooruit gaat.

En vandaag huisarts gebeld voor een update van hoe het gaat, en moet morgen naar het ziekenhuis bellen voor raad. Hoop dat ik niet moet langs gaan, dat ze gewoon medicatie voorstellen, maar niet zeggen dat ik even op consult moet komen. Zie dat niet echt zitten, heb geen zin om nu in een ziekenhuis te liggen. Heb morgen nog een toneel gepland. En dan volgende donderdag ga ik spreken over jong zijn en ziek zijn. Dus het komt echt niet goed uit deze keer, alle eigenlijk geen enkele keer om eerlijk te zijn  :@.

Ga wat proberen te slapen, want mijn wekker loopt veel te vroeg af morgen.
Slaap zacht  :z :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

06-03-2013 om 22:58 uur

Veel succes morgen bij de nieuwe kine hopelijk kunnen ze je daar goed helpen en voel je je snel op zijn plaats daar. Hopelijk hebben ze in het ziekenhuis nog raad voor je en hoef je niet op consult te komen. Leuk weer naar toneel veel plezier. Lijkt me wel spannend praten over je ziek zijn wens je voor dan alvast veel succes. Slaap lekker :z hopelijk lukt het een beetje.

07-03-2013 om 11:06 uur

hallo ik hou het lekker klein.
ik hoop dat alles goed gegaan is met je spreekbeurt en dat het toneel leuk was.
groet.  :W

07-03-2013 om 12:49 uur

Hoi Heidi,

Ik hoop dat het enigzins goed gaat bij de dokter van de mutualiteit. Bureaucratie is er dus niet alleen in NL.  ;)
Je bent vandaag bij de kinderpraktijk geweest of je moet nog. Ik hoop dat ze je kunnen helpen.
Waar ga je spreken over jong zijn en ziek te zijn?
Ik hoop dat je niet opgenomen wordt. Maar als het zo slecht blijft gaan is er misschien geen andere mogelijkheid. Dan stuur ik een kaart.
Groetjes,

Kariboe

07-03-2013 om 22:07 uur

@ HJ dank je, toneel ben ik niet geweest, nog koorts en toch langs uza gemoeten dus was te veel op een dag.
@ Fritz spreekbeurt is volgende week donderdag, echt spannend, de rest wel oke  ;)
@ Kariboe bij mutualiteit was het oke, hoefde me geen zorgen te maken, in de kinderpraktijk viel het goed mee, ze deed nog volwassenen zei ze, weet niet of dat was om me gerust te stellen of echt zo was. Heb wat technieken bijgeleerd  ;) gaan spreken is bij ziekenzorg cm volgende week donderdag, over hoe ik het ervaar om ziek te zijn, en hoe ik het liefst heb hoe ze met mij omgaan  ;) wel spannend.

Vandaag een druk om eigenlijk ziek te zijn.
Eerst de mutualiteit, dat viel gelukkig goed mee, moest me geen zorgen maken het kwam terug in orde. En blijf mijn  uitkering behouden  :).

Daarna naar de kine in de kinderpraktijk, viel goed mee, en heb direct wat aangeleerd gekregen.
1 keer per week ga ik ernaar toe. En ze stelde me direct gerust dat er ook nog andere volwassenen kwamen. Alleen vraag ik me af of dat echt zo is, of ze me gewoon gerust wilde stellen, want vind het dan wel raar dat ik pas na een week groen licht krijg om er naartoe te gaan. Maar goed we zullen het erbij houden dat het echt zo is  :).

Dan daarna gebeld naar uza, en wat was de conclusie kom maar even langs. Dat hoopte ik nu net dat ze dat niet zouden zeggen. Dus even longfunctie, foto, ... waaruit kwam dat longfunctie wel wat minder was, mijn weerstand gestegen was, en rechter long tekende. Maar nog niet zo erg om me zorgen over te maken, eerst proberen uit te zieken, en als het binnen een paar dagen niet beter was, dan terug gaan en gingen ze verder kijken wat er moest gedaan worden.

Dus een zeer bewogen dagje vandaag, ben eigenlijk wat op.
Nog een fijne avond voor wie nog op is, en anders slaap zacht  :z :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W