Het grote vernevelaartopic II

08-03-2013 om 20:08 uur

De vorige was vol, hier weer verder.

Login of registreer om te reageren
08-03-2013 om 23:28 uur

Weet iemand al of je alles zoals fluimucil mag vernevelen met de aeroneb go?

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 08:56 uur
Reactie op deniesss

Weet iemand al of je alles zoals fluimucil mag vernevelen met de aeroneb go?

Waarom bel je romedic niet gewoon :? Die het apparaat geleverd heeft.

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 15:48 uur
Reactie op deniesss

Weet iemand al of je alles zoals fluimucil mag vernevelen met de aeroneb go?

ik heb ook een tijdje de aeroneb go gehad. Ik mocht er alleen combivent/atrovent etc mee vernevelen anders verstopte het zeiden ze destijds bij Romedic.

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 15:55 uur
Reactie op Janess

ik heb ook een tijdje de aeroneb go gehad. Ik mocht er alleen combivent/atrovent etc mee vernevelen anders verstopte het zeiden ze destijds bij Romedic.

Beviel hij jou niet? Ik heb voor m'n andere medicijnen andere vernevelaars voor de fluimucil enz.

Jippie, nog ff wat, wil niet dat je me verkeerd begrijpt. Ik heb het boekje gelezen. Maar bijv in het boekje staat als schoonmaken uitkoken of met azijn. Romedic zegt je mag het ook desinfecteren. Vandaar m'n verwardheid erover.

Ook staat er niet duidelijk of je de beker waar je m mee vastmaakt aan stroom of batterijen wel ook mag schoonmaken en uitkoken ofzo.

Ik wil gewoon niet m'n nieuwe vernevelaar stuk maken, vandaar m'n vragen aan ervaringsdeskundige en niet de wisselende mening van romedic. Ik heb geen klachten over ze hoor, zijn geweldig!

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 15:56 uur
Reactie op deniesss

Beviel hij jou niet? Ik heb voor m'n andere medicijnen andere vernevelaars voor de fluimucil enz.

Jippie, nog ff wat, wil niet dat je me verkeerd begrijpt. Ik heb het boekje gelezen. Maar bijv in het boekje staat als schoonmaken uitkoken of met azijn. Romedic zegt je mag het ook desinfecteren met alcohol. Vandaar m'n verwardheid erover.

Ook staat er niet duidelijk of je de beker waar je m mee vastmaakt aan stroom of batterijen wel ook mag schoonmaken en uitkoken ofzo.

Ik wil gewoon niet m'n nieuwe vernevelaar stuk maken, vandaar m'n vragen aan ervaringsdeskundige en niet de wisselende mening van romedic. Ik heb geen klachten over ze hoor, zijn geweldig!

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 16:08 uur
Reactie op deniesss

Beviel hij jou niet? Ik heb voor m'n andere medicijnen andere vernevelaars voor de fluimucil enz.

Jaa wel.. maar doordat ik ook soms flixotide moet vernevelen moest ik toch de freeway elite houden

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 11:13 uur

Naar mijn weten mag fluimicil niet in de aeroneb go!!

Zelf vernevel ik combivent en pulmicort en dat gaat goed!!

groetjes

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 11:27 uur

Jippie, ze waren het bij romedic niet helemaal eens over wat wel en niet kon  :X
Irene B, dank je  :s)

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 11:29 uur

O ja, hoevaak kan je vernevelen op de batterijen?

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 12:36 uur
Reactie op deniesss

O ja, hoevaak kan je vernevelen op de batterijen?

Ik had toch al geschreven dat je duracel oplaadbare batterijen moet nemen en een paar nieuwe reserve altijd in het tasje moet hebben :?

Login of registreer om te reageren