Mijn dagje V

31-03-2013 om 13:32 uur Gesloten

Hier ben ik weer op Pasen :)
Wil iedereen een vrolijk Pasen wensen.

http://heidiswebsite.webs.com/photos/pasenblog.jpeg

Hier gaat het wel, al heb ik deze nacht iets uitgestoken met niet zo een positief gevolg  :@, maar dat komt weer in orde. Hopen dat we kunnen wachten tot dinsdag om naar de dokter te gaan, en anders word het spoed, maar deze keer voor iets anders dan longen.

Had jeuk op mijn rug maar kon er niet bij, en wou perse kunnen krabben, gevolg iets te ver willen rekken en hoorde het kraken. En nu heb ik een dikke en pijnlijke schouder  :?, hoop dat het meevalt. En dat ze het uithoud tot dinsdag.

Voor de rest gaat het hier verder zoals anders, veel slapen. Maar dat heb ik nodig en doen we braaf.

http://heidiswebsite.webs.com/photos/undefined/2013-03-30_22-33-56blog.jpg

Zoals je hier kunt zien, lekker in eigen bedje :)

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
02-04-2013 om 18:26 uur

@ Bessei nog geen nieuws over schouder moet om 19 uur naar de dokter. Spannend, het is wel pijnlijk.
@ Fritz je bent helemaal mee, tof dat je er weer bij bent. Met je leuke prentjes en praatjes. Hoe gaat het met je?
@ Anja en HJ nog geen nieuws, moet om 19 uur naar de dokter hou jullie op de hoogte.
@ Riek daar kan ik niet op antwoorden  :P dat moet Fritz doen  ;) dus wachten op zijn antwoord  :) je kunt het hem ook in pb vragen misschien. Of op zijn blog.

Vandaag een drukke dag, moest ik voor onderzoek naar het ziekenhuis voor mijn blaas, blijkt de arts dat dat doet er niet te zijn. Heeft verlof, kunnen ze dat niet op voorrand laten weten, spaart me een rit naar het ziekenhuis.
Gelukkig heb ik er niet helemaal voor niets gezeten een vriendin van mij zat op spoed en ben haar gezelschap gaan houden. En ze is uiteindelijk na 6 uur wachten opgenomen in de psychiatrie. Ben blij voor haar, dat ze hulp krijgt. Al duurde het wachten wel erg lang. Daar mogen ze iets aan doen vind ik. Gelukkig was het nhiet zoals ooit is op een avond dan hebben we daar acht uur gezeten. En dat noemen ze dan spoed  :P.

Voor de rest niet veel gedaan dus, dag was al zo goed als om als ik terug thuis kwam.
Straks naar de dokter om 19 uur valt het verdikt van mijn schouder.
Ben benieuwd wat er gaat gezegd worden en wat het gaat zijn. En of ik foto 's moet gaan laten nemen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Nog een fijne zonnige avond!

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

02-04-2013 om 19:45 uur

Slordig dat je niet even gebeld bent dat je afspraak niet door ging! Maar het was vast heel fijn voor je vriendin dat je met haar kon wachten :)

Succes bij de dokter en ik ben benieuwd wat er aan de hand is.

02-04-2013 om 20:05 uur

@ Solstice ja idd vond ik ook, gelukkig was vriendin op spoed en kon ik haar gezelschap houden en ben ik toch niet helemaal niets voor niets gegaan ;) En mijn monnikskapspier is gescheurd :(

Het verdikt van de dokter, is een spierscheur :(.
Mag niets met arm doen, geen gewicht heffen, niet omhoog steken, geen kracht op zetten, ... En moet verplicht geregeld gaan liggen, want diezelfde spier word  gebruikt om mijn hoofd recht te houden. Dat word dus saai, gelukkig heb ik laptop nog ;). Daar heeft ze niets over gezegd ;) alle geluk. Kreeg wel wat in mijn voeten dat ik zolang gewacht heb met een dokter te raadplegen. Omdat ik nu dus dingen gedaan heb die ik niet mocht doen.
Ja heb het niet op dokters van wacht. Dus ja, daar ga ik niet naartoe als ik het kan volhouden.

Dus vanaf nu nog meer rust dan anders, we passen dat wel aan naar mijn zin ;)
Maar gaan wel goed zorg dragen voor schouder, want als ik niet rust en er dingen mee doe scheurt het volledig door en is het operatie, en daar heb ik nu ook geen zin in.

Nu braaf voor tv gaan liggen, zo rust ik al goed ;)
Nog een fijne avond!

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

02-04-2013 om 20:26 uur

Hoi Heidi,

wat een tegenvaller!!!!!
Ik moest wel even googelen, had er nog nooit van gehoord.
Nog meer rusten voor je, hopelijk knap het er wel van op.
Een operatie?? liever niet voor je

                    dikke knuffel bessie  :W :W :W

02-04-2013 om 20:58 uur

Wat een pech. :?
Hopelijk geneest het door rust goed en is een operatie niet nodig.
Wens je heel veel beterschap. O+

02-04-2013 om 21:11 uur

zullen wedan maar gaan rusten met lapje de laptop

02-04-2013 om 21:18 uur

Wat vervelend zeg.
Heeft Fritz wel een punt met pechvogels. ;)
Hoop voor je dat het voorspoedig herstelt en een operatie niet nodig is.
Heel veel beterschap.

02-04-2013 om 21:57 uur

Oei dat is balen. Ik heb gehoord dat het een hele pijnlijke blessure is, dus veel sterkte! Heb je een idee hoe lang het herstel gaat duren?
Gelukkig heeft de dokter je niet verboden om te bloggen ;)

02-04-2013 om 23:19 uur

@ Bessie dank je ik ga heel goed rusten en doen wat de dokter zegt, zodat het goed hersteld.
@ HJ Dank je, we gaan in ieder geval goed rusten  ;)
@ anja gaan we doen  ;) kunnen we aan elkaar denken  :)
@ Tessa idd hij had gelijk  ;) dank je en we rusten goed zodat het goed aan elkaar kan groeien  ;)
@ Solstice weet het niet hoelang juist heeft zijn tijd nodig zij ze. En idd ben blij zou erg zijn. bedankt.

En we zijn braaf aan het rusten  ;)
Slaap zach!

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

03-04-2013 om 19:41 uur

Doen hoor!!!!

                      dikke knuffel bessie  :W :W :W