Het grote vernevelaartopic II

08-03-2013 om 20:08 uur

De vorige was vol, hier weer verder.

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 14:05 uur
Reactie op jippie46

Ik had toch al geschreven dat je duracel oplaadbare batterijen moet nemen en een paar nieuwe reserve altijd in het tasje moet hebben :?

Klopt, aar was benieuwd hoevaak het kom, heb idd extra batereijen in het tasje

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 11:57 uur

Ik heb het niet geteld maar best veel: ik hoef de batterijen maar 1 x per jaar te verwisselen. Maar gebruik de batterijen niet intensief: af en toe als we weggaan (als dat kan  ;))

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 17:04 uur

Ik heb ook nog n andere mobile vernevelaar die ik mocht houden en de portaneb, ivm de fluimucil

Login of registreer om te reageren
09-03-2013 om 19:35 uur

https://pbs.twimg.com/media/BEwg4sUCYAALBO0.jpg:large

Rachel hier nog de foto waar je om vroeg, nu lukte het wel  ;)

Login of registreer om te reageren
26-03-2013 om 17:07 uur

Ondertussen al ruim 40 keer verneveld op dezelfde baterijen, wat een verschil met de andere en de baterijen zijn nog niet leeg  ^O^.  Met de freeway kon ik 3 keer vernevelen op de accu en met de pari mobele s 6 keer. Deze vernevelaar is echt een aanrader. Ook omdat hij geen geluid maakt en zo klein en snel is (4 min bij 2,5ml)

Login of registreer om te reageren
08-04-2013 om 22:12 uur
Reactie op deniesss

Ondertussen al ruim 40 keer verneveld op dezelfde baterijen, wat een verschil met de andere en de baterijen zijn nog niet leeg  ^O^.  Met de freeway kon ik 3 keer vernevelen op de accu en met de pari mobele s 6 keer. Deze vernevelaar is echt een aanrader. Ook omdat hij geen geluid maakt en zo klein en snel is (4 min bij 2,5ml)

Maar wat ik niet begrijp :@ Bij de aeroneb go wordt toch ook gewoon een netsnoer geleverd?? Dan kun je toch zonder batterijen vernevelen??

Login of registreer om te reageren
09-04-2013 om 15:38 uur
Reactie op jippie46

Maar wat ik niet begrijp :@ Bij de aeroneb go wordt toch ook gewoon een netsnoer geleverd?? Dan kun je toch zonder batterijen vernevelen??

Het is veel makkelijker op baterijen. Zo kan ik die tijd gewoon doen wat ik wil en zit ik niet aan stroom verbonden  ;)

Login of registreer om te reageren
09-04-2013 om 16:27 uur
Reactie op deniesss

Het is veel makkelijker op baterijen. Zo kan ik die tijd gewoon doen wat ik wil en zit ik niet aan stroom verbonden  ;)

Bijzonder en slecht voor het milieu :@ of gebruik je oplaadbare zoals ik bij mijn eflow?
Je kunt toch met verlengsnoer werken? Ach wie ben ik :@. Ik gebruik de batterijen alleen voor als ik geen stroom in de buurt heb. Ieder doet het op zijn manier.

Login of registreer om te reageren
26-03-2013 om 17:23 uur

@Deniess: fijn zulke berichten!!!! Wat kan een fijn apparaat je leven makkelijker maken he,nouja,althans in dat opzicht :) Sterkte met alle andere dingen!!

Login of registreer om te reageren