Topic: ♪♫ Waar luisteren jullie nu naar ♪♫ #10

11-05-2013 om 16:36 uur

En hier dus maar weer verder waar we naar luisteren.

vorige

Login of registreer om te reageren
11-05-2013 om 23:35 uur
Reactie op Suusje

Alle muziek na 11 uur is vaak ongewenst, maar is wel gratis ;D Ik heb de radio maar uitgezet, wat een rare muziek komt daar na 11 uur op. :?

Het is hier vanmorgen om 11 uur al begonnen. En hopelijk houden ze over n half uurtje op, ben t wel zat.....

Login of registreer om te reageren
11-05-2013 om 23:49 uur
Reactie op maraikie

Het is hier vanmorgen om 11 uur al begonnen. En hopelijk houden ze over n half uurtje op, ben t wel zat.....

Wow  :@ okee dat is inderdaad wel heel lang al dan, hoop dat het zo is afgelopen. Ik duim voor je!

Login of registreer om te reageren
11-05-2013 om 23:52 uur

Ik keek en luisterde naar alles rond om The Eagles op 3 en ging veder op  cultura 24  ..
Muziek wat erg waardeer .. voor als ik met mijn MP3 speler op heerlijk op de bank lig weg te doezelen .  
Hotel California is uitbraad hun grootse hit .. En vind hem het mooist zo als ze  hem speelde na dat ze weer bij elkaar kwamen .

MAAR !! Ik vind deze toch echt hun mooiste ... [youtube]ekytTpFy96o[/youtube]

Login of registreer om te reageren
12-05-2013 om 18:13 uur
Reactie op Suusje

@sietse kippenvel

Reactie op abo

@ Sietse: Heel erg mooi, deze moet ik onthouden.

Blij dat jullie hem ook zo goed vinden ..
Ze hebben meer van dat soort zeer goede nummers ..
Zal eens zoeken want kan de juiste niet vinden wie nog wou plaatsen
Vind alleen ,maar covers van learn to be still

Login of registreer om te reageren
12-05-2013 om 12:01 uur

@ Sietse: Heel erg mooi, deze moet ik onthouden.

Login of registreer om te reageren
14-05-2013 om 23:13 uur
Reactie op Suusje

Deze bedoel je dan denk ik:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oY2Dgm7meqo[/youtube]

Is inderdaad net als lost beter dan birds om mee te winnen

Dat is hem ja ... En ja .. Ze is door !! Toch tof en blij dat ik dat mis heb !
Je zal BIJNA geloven ........ ben gek van haar muziek . Van de persoon zelf niet altijd .
Haar negatieve uit latingen bv over Ilse de lange ? Is dat nou nodig . Muzikanten die zo op een ander afzeiken hebben volgens mij een gebrek aan zelf respect . 

Maar als ze het toch zou flikken met haar eigenwijze kop ....!!

Login of registreer om te reageren
14-05-2013 om 19:33 uur

Ja. Lost van Anouk vind ik prachtig. Ik ga wel kijken vanavond, heb toch zeeën van tijd. Normaal sla ik het Songfestival altijd over, maar nu treedt wel Anouk op.

En Sietse, jij hebt ook een goeie smaak qua muziek (als ik even door dit topic blader). Als je nog wat leuks hebt, om mijn dag een beetje op te vrolijken, houd ik mij aanbevolen.

Login of registreer om te reageren
14-05-2013 om 23:09 uur
Reactie op abo

Ja. Lost van Anouk vind ik prachtig. Ik ga wel kijken vanavond, heb toch zeeën van tijd. Normaal sla ik het Songfestival altijd over, maar nu treedt wel Anouk op.

En Sietse, jij hebt ook een goeie smaak qua muziek (als ik even door dit topic blader). Als je nog wat leuks hebt, om mijn dag een beetje op te vrolijken, houd ik mij aanbevolen.

Mijn favoriete Up tempo nummer ... Het nummer waar ik nog steeds van uit mijn dak kan gaan . 
Het tweed mooiste gitaar intro allertijden ( in mijn lijst ) . Al ben ik nog zo down ... dit nummer vrolijkt mijn dag op .

[youtube]drxcNiEyAyU[/youtube]

Login of registreer om te reageren