Topic: ♪♫ Waar luisteren jullie nu naar ♪♫ #10

11-05-2013 om 16:36 uur

En hier dus maar weer verder waar we naar luisteren.

vorige

Login of registreer om te reageren
14-05-2013 om 17:32 uur
Reactie op abo

En, wat vinden jullie van dit Songfestivallied van Anouk? Denken jullie dat ze kans heeft om de finale te halen?

Ik vind het wel heel mooi, geef haar veel meer kans dan haar voorgangers die Nederland heeft afgevaardigd.

Meer kans zeker ... Maar ik ben bang dat het dit ook niet word .
Als ik heel eerlijk ben valt me het een beetje tegen van Anouk . Vind dat ze beter kan . Slecht vind ik het ook niet . Maar hoop wel dat we eens niet voor schut gaan . Zal der niks tot weinig van zien. Volg het al jaren lang niet meer .

Login of registreer om te reageren
14-05-2013 om 17:43 uur
Reactie op Sietse

Meer kans zeker ... Maar ik ben bang dat het dit ook niet word .
Als ik heel eerlijk ben valt me het een beetje tegen van Anouk . Vind dat ze beter kan . Slecht vind ik het ook niet . Maar hoop wel dat we eens niet voor schut gaan . Zal der niks tot weinig van zien. Volg het al jaren lang niet meer .

Hier sluit ik me bij aan, alleen volg ik het nog wel. Vind dit nummer van anouk persoonlijk mooier:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kvQMZw7yy4Y[/youtube]

Login of registreer om te reageren
14-05-2013 om 18:28 uur
Reactie op Suusje

Hier sluit ik me bij aan, alleen volg ik het nog wel. Vind dit nummer van anouk persoonlijk mooier:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kvQMZw7yy4Y[/youtube]

Dat dit veel mooier daar sluit ik me direct bij aan !!
Maar als je wil winnen moet je denk ik zo iets schrijven als Girl ..
Je zit twee dagen lang te luisteren naar liedjes van uit heel Europa .. Je moet voor al op vallen wil men tijdens het stemmen nog weten  wie je was of bent .

Login of registreer om te reageren
11-05-2013 om 21:56 uur

De nieuwe Daft Punk *O*

[youtube]5NV6Rdv1a3I[/youtube]

Login of registreer om te reageren
11-05-2013 om 23:10 uur

Dance experience XL..... Of ik het leuk vind (dus niet...) of niet. Wordt momenteel gehouden in het park waar ik vlakbij woon. Al vanaf 11 uur... :X

Login of registreer om te reageren
11-05-2013 om 23:30 uur
Reactie op maraikie

Dance experience XL..... Of ik het leuk vind (dus niet...) of niet. Wordt momenteel gehouden in het park waar ik vlakbij woon. Al vanaf 11 uur... :X

Alle muziek na 11 uur is vaak ongewenst, maar is wel gratis ;D Ik heb de radio maar uitgezet, wat een rare muziek komt daar na 11 uur op. :?

Login of registreer om te reageren