Mijn dagje X

07-12-2013 om 18:40 uur Gesloten

Hier nog eens alles dat ik in vorig topic gezet heb.
Want heb een nieuw topic moeten openen, zat aan 200, h&ad ik nog niet verwacht  ;)
Dus bij deze hier alles nog eens kunnen jullie wel antwoorden, op ander lukt het niet meer, alle lukt dat wel, maar jullie antwoorden verdwijnen daar.

@Oma Akke ja idd nu weet ik wat ik had, alleen hoe heb ik dat gekund van de twee griepen tegelijk te hebben. En ja aan die infectie, vrees niet veel te doen, want opsluiten doe ik idd niet, dat kunnen ze vergeten. En de traplift gaat er snel zijn denk ik, volgende week komen ze al opmeten.
@HJ Ja ben er gelukkig optijd uit geraakt, gelukkig maar. de infectie valt tot nu toe mee, al begin ik te voelen dat het echt wel veel vraagt van mijn lichaam.En de kine heeft mijn nek terug en stuk los gemaakt, kan mijn arm terug omhoog doen  ;) joepie en mijn nek terug bewegen  ;). Fijn weekend.
@Kariboe ja de traplift gaat in stroomversnelling  ;) dat is fijn, en ja wilde niet zo vroeg 's morgens maar de kine kon niet anders. En voor de rest mag ik tegen 10 uur naar kvg gaan, maar wil er om 9 raken maar dat lukt me tegenwoordig niet. Eum contramal, paracetamol en morfine hielpen niet, ook voltaren patch hielp niet. Deed heel veel pijn, maar gelukkig heeft kine het een deel los gekregen. En wat de infectie betreft zien we wel hoe dat loopt. Hopelijk valt het deze keer wat mee. Een fijn weekend.

Heb het toch wat verkeerd ingeschat, het werken bij kvg.
Het vraagt na de vorige infectie toch wel veel van mijn lichaam.
Gisteren heb ik veel geslapen, had het echt nodig.
Kreeg plots op kvg mijn klop, kon niet meer en moest naar huis.
Dus dit weekend een rust weekend.
Wat haken, ja heb een nieuwe bezigheid gevonden dat ik graag doe.
Dankzij een vriendin van mij  ;) doordat ze een setje opgestuurd had.
En als het lukt terug wat muziek, maar daar ben ik nog wat zwak voor.

Verder dit weekend goed rusten, zodat ik er volgende week weer tegen kan.
Heb het echt nodig, gisteren mijn klop gekregen en slaap sindsdien veel.
Maandag een voormiddag onderzoeken en dan consultatie in het ziekenhuis.
Zie er wat tegenop, en weer veel te vroeg naar daar.
Wordt echt een probleem tegenwoordig vroeg opstaan.
Gelukkig een heel weekend om uit te rusten.
En misschien heel vroeg bed in  ;)
Al slaap ik niet direct als ik erin lig.

En verder de infectie, ja dat zien wel wel.
Hoe dat verder loopt, en anders nog eens bezoekje aan ha.
Ze zal lachen als ze me ziet.
Weer een infectie, zal haar eens vragen of ze dat oord al gevonden heeft.
Kan ik er even naar toe, vrees dat het een zware winter gaat worden.
Hoe ga ik erdoor raken, ben echt al goed bezig.
En het is nog geen winter.
Hopelijk niet teveel zh.

Nog een fijn weekend.
Een fijne avond

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

vorige

De reacties zijn gesloten.
07-12-2013 om 22:52 uur

Maar goed uitrusten en misschien tijdelijk iets minder lang bij kvg werken en verder bijtanken. Hoop voor je dat de infectie niet doorzet. Leuk dat je een nieuwe bezigheid gevonden hebt. Heb een vriendin die dat ook graag doet die had ik voor Sint/Kerst een cadeautje gegeven beestjes haken als ik het nog eens kan vinden krijg je een cadeautje van me onder de kerstboom. Heel veel succes met de onderzoeken.

09-12-2013 om 11:18 uur

Hoi Heidi,

Fijn dat je je nek en arm weer beter kunt gebruiken. Een stijve nek is echt irritant.
Ben ook blij dat je vanwege je infectie niet in het ziekenhuis bent beland, het kan dus.
Ik hoop dat je op tijd in het ziekenhuis aangekomen bent vandaag, en dat de uitslag meevalt.  ;)
KVG is zo leuk voor je, ik hoop dat je je werk voort kunt zetten zoals je nu doet. Als je je traplift hebt en de winter is voorbij houd je misschien meer energie over.
Groetjes,

Kariboe

09-12-2013 om 22:45 uur

@HJ Dat doe ik en over kvg denk ik na  ;) En ja halen is echt leuk, vandaag de ganse dag gedaan in zh, ging de tijd sneller voorbij. en alles viel mee  ;)
@Kariboe ja idd heel irritant is een stijve nek, ja sommige infecties lukt het mij andere niet, weet niet aan wat dat ligt, was goed optijd, maar wel moe, ik hoop het dat dat een goed effect gaat hebben op mijn energie.

Vandaag een drukke dag, alle eigenlijk ziekenhuis dag.
Maar alles was in orde, dus ik kan weer een jaartje verder.
Weer een jaar gerust en dan weer spanning.

Ben wel enorm moe ervan.
Heeft veel energie gekost.
Nu maar goed uitrusten.

Is een kort berichtje, maar lukt me niet veel te typen.
Slaap zacht

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

10-12-2013 om 13:58 uur

Fijn dat je dagje ziekenhuis weer achter de rug is.
Helaas figuurtjes haken nog niet gevonden maar zoek nog even verder nog wel wat kruitvatfilialen in de buurt dus misschien.
Rust maar lekker uit.

10-12-2013 om 16:53 uur

Hoi Heidi,

Gelukkig dat je op tijd was.
Mag je een jaar wegblijven? Dat lukt je toch nooit?
Ik snap dat je af en toe geen energie hebt om een berichtje te typen. Vind het toch al knap dat je bijna dagelijks post.
Groetjes,

Kariboe

11-12-2013 om 17:30 uur

Beloofde cadeautje gevonden. Ga het goed inpakken en proberen morgen op de post te krijgen.

11-12-2013 om 18:49 uur

@HJ Dank je kijk er naar uit, ja probeer uit te rusten, maar een erg drukke  week deze week.
@Kariboe Een jaar mag ik er weg blijven, en dan weer grote controle op kanker. Maar voor longen en spieren lukt me dat nooit een jaar er weg te blijven dat weet ik. Ik probeer dagelijks te posten, maar gisteren kon ik niet meer, ben bed in gekropen en direct in slaap gevallen.

Ja gisteren niet kunnen posten, was op, kaarsje was volledig uit.
Het was een hele drukke week deze week, ben blij dat het al half is.
Nog twee dagen te gaan en dan rust.
Weekend uitrusten  ;)

Gisteren moest ik voor mijn voet op controle.
Heb nieuwe steunzolen nodig en heb een twee a drie weken geleden voet omgeslagen.
Ineens een foto en echo laten doen.
Blijkt dat enkel gebroken is en ligamenten verroken.
Het is van mijn slechte voet, heb daar in 1998 een zwaar brommer ongeval gehad.
En mijn voet is moeten vast gezet worden.
Ze dachten dat ik nooit meer ging kunnen lopen.
Maar gelukkig kan ik dat wel weer.
Alleen nu weer even rustig aan met die voet.
En weer kine aan mijn been.
En dat vind ik nooit fijn bij die voet.
Want die werkt steeds tegen.

Heb nu een spalk aan, omdat ik er al een tijd op rondloop.
en het goed aan elkaar aan het groeien is mag ik een spalk dragen.
Die kan ik uitdoen om te douche  :)
En dat heeft hetzelfde effect dan een gips.

Zo direct ga ik naar de muziekschool.
Zie er naar uit, maar ben moe.
Weet niet hoelang ik het ga volhouden.
We zien wel, gelukkig moet ik niet rijden.
Er komt iemand mij halen om zeven uur.
En als het niet meer gaat zit die er niet in om half de les te vertrekken.
Het is een theorie les, dus weet niet hoelang ik het ga volhouden.
Hoop de ganse les, maar vrees ervoor.
Ik zie wel  ;)

Tot later
Een fijne avond

Als het lukt laat ik nog weten hoe het geweest is.
Anders hoor je mij morgen.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

11-12-2013 om 20:26 uur

Geeft niks als het niet iedere dag lukt om te schrijven. Je rust pakken is veel belangrijker dus denk aan jezelf. Vervelend dat je voet gebroken is wel fijn dat het goed aan elkaar groeit en je dus met een spalk verder mag scheelt inderdaad dan kun je wel douchen en het lijkt me niet zo zwaar en onhandig als gips. Hoop voor je dat de voet een beetje mee gaat helpen bij kine. Hopelijk hou je de muziekles vol en anders heb je het in ieder geval geprobeerde en ben je er even gezellig uit geweest.
We horen het wel of vandaag en anders morgen.

12-12-2013 om 14:10 uur

Hoi Heidi,

Je hoeft zeker niet iedere dag te posten! Ik doe het zelf ook standaard niet op woensdag, dan gaat de computer meestal niet eens aan. Dan ben ik met mijn dochtertje bezig.
Wat akelig dat die voet zo'n last geeft, dat heb je er nog bij. Ik hoop dat die spalk de breuk goed laat genezen.
Als je zo moe bent lukt een lange muziekles inderdaad niet altijd, daar zullen ze wel begrip voor hebben.
Groetjes,

Kariboe

12-12-2013 om 23:07 uur

Pakje is met de post mee volgens medewerkster duurt het ongeveer een week voordat je het kunt verwachten.