Mijn dagje X

07-12-2013 om 18:40 uur Gesloten

Hier nog eens alles dat ik in vorig topic gezet heb.
Want heb een nieuw topic moeten openen, zat aan 200, h&ad ik nog niet verwacht  ;)
Dus bij deze hier alles nog eens kunnen jullie wel antwoorden, op ander lukt het niet meer, alle lukt dat wel, maar jullie antwoorden verdwijnen daar.

@Oma Akke ja idd nu weet ik wat ik had, alleen hoe heb ik dat gekund van de twee griepen tegelijk te hebben. En ja aan die infectie, vrees niet veel te doen, want opsluiten doe ik idd niet, dat kunnen ze vergeten. En de traplift gaat er snel zijn denk ik, volgende week komen ze al opmeten.
@HJ Ja ben er gelukkig optijd uit geraakt, gelukkig maar. de infectie valt tot nu toe mee, al begin ik te voelen dat het echt wel veel vraagt van mijn lichaam.En de kine heeft mijn nek terug en stuk los gemaakt, kan mijn arm terug omhoog doen  ;) joepie en mijn nek terug bewegen  ;). Fijn weekend.
@Kariboe ja de traplift gaat in stroomversnelling  ;) dat is fijn, en ja wilde niet zo vroeg 's morgens maar de kine kon niet anders. En voor de rest mag ik tegen 10 uur naar kvg gaan, maar wil er om 9 raken maar dat lukt me tegenwoordig niet. Eum contramal, paracetamol en morfine hielpen niet, ook voltaren patch hielp niet. Deed heel veel pijn, maar gelukkig heeft kine het een deel los gekregen. En wat de infectie betreft zien we wel hoe dat loopt. Hopelijk valt het deze keer wat mee. Een fijn weekend.

Heb het toch wat verkeerd ingeschat, het werken bij kvg.
Het vraagt na de vorige infectie toch wel veel van mijn lichaam.
Gisteren heb ik veel geslapen, had het echt nodig.
Kreeg plots op kvg mijn klop, kon niet meer en moest naar huis.
Dus dit weekend een rust weekend.
Wat haken, ja heb een nieuwe bezigheid gevonden dat ik graag doe.
Dankzij een vriendin van mij  ;) doordat ze een setje opgestuurd had.
En als het lukt terug wat muziek, maar daar ben ik nog wat zwak voor.

Verder dit weekend goed rusten, zodat ik er volgende week weer tegen kan.
Heb het echt nodig, gisteren mijn klop gekregen en slaap sindsdien veel.
Maandag een voormiddag onderzoeken en dan consultatie in het ziekenhuis.
Zie er wat tegenop, en weer veel te vroeg naar daar.
Wordt echt een probleem tegenwoordig vroeg opstaan.
Gelukkig een heel weekend om uit te rusten.
En misschien heel vroeg bed in  ;)
Al slaap ik niet direct als ik erin lig.

En verder de infectie, ja dat zien wel wel.
Hoe dat verder loopt, en anders nog eens bezoekje aan ha.
Ze zal lachen als ze me ziet.
Weer een infectie, zal haar eens vragen of ze dat oord al gevonden heeft.
Kan ik er even naar toe, vrees dat het een zware winter gaat worden.
Hoe ga ik erdoor raken, ben echt al goed bezig.
En het is nog geen winter.
Hopelijk niet teveel zh.

Nog een fijn weekend.
Een fijne avond

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

vorige

De reacties zijn gesloten.
13-12-2013 om 23:17 uur

@HJ muziekles is gelukt, maar gisteren niet echt en vandaag nog minder, en voet werkt niet mee. deed wel veel pijn, verschoot er van, want die pijn voel ik niet als ik erop loop. Kijk er naar uit naar je pakje, ben benieuwd.
@Kariboe ja daar hebben ze op de muziekschool wel begrip voor, en de persoon dat rijd ook. Verder niet echt veel last van de breuk alleen tijdens de kine wat pijnlijk.

Kine vandaag deed niet echt goed, nu heb ik de pijn aan mijn voet wel gevoeld.
En daarna de reva was een marteling.
Het lukte maar niet, fietsen lukte niet, alles wrong tegen.
Tot ze sat meten, dan wist ik wat er aan de hand was.
die stond wat aan lage kant  ;(

Dan maar ha gebeld en zij zei nog wat te aanzien.
Maar denk dat ik morgen haar nog eens ga bellen, want denk dat het niet zo best is om eerlijk te zijn.
Alleen hoop ik dat ik zh nog even kan uitstellen, heb maandag een belangrijke vergadering.
En die wil ik nog halen, daarna kan het even geen kwaad, maar de 23ste staat er terug iets op de planning dan moet ik thuis zijn en goed zijn.

En nu maar slapen
Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

14-12-2013 om 08:40 uur

Hoi Heidi,

Wat akelig dat je voet zo'n pijn deed bij de kine. Was natuurlijk ook wel te verwachten.
En dat de reva niet lukte kwam er dan nog bij, bah. Als je saturatie daalt tijdens het sporten, is het dan een teken dat het te veel voor je is?
Is jouw huisarts ook op zaterdag open? Dat is wel service. Ik weet van mijn familie dat dat in Belgie ook steeds minder wordt, in NL is er geen enkele praktijk open voor gewone afspraken.
Ik hoop dat je je al wat beter voelt, en dat de vergadering maandag en je activiteiten voor 23 december door kunnen gaan. Vorig jaar lag je rond kerst toch in het ziekenhuis? Ik weet nog dat je je kerstversiering en de kerstboom op het dak liet zien. Ik hoop dat het dit jaar beter gaat.
Een prettig weekend,

Kariboe

14-12-2013 om 13:58 uur

Hoi Heidi,
balen van je voet zeg.
Hoop dat het snel herstelt en je gauw van de pijn af bent.
Als je voelt dat het niet goed met je gaat, niet te lang wachten om contact met de arts op te nemen hoor.
Heel begrijpelijk dat je niet in het ziekenhuis terecht wilt komen, dat wil niemand.
Prettig weekend.

Tessa

14-12-2013 om 23:04 uur

He bah lastig die voet.
Hopelijk gaat het snel weer beter en doet hij niet meer zo'n pijn.
Vervelend dat de saturatie laag was en het niet goed voelde. Hoop dat je ziekenhuis nog even uit kunt stellen en in ieder geval naar je vergadering kunt en het 23 december weer beter gaat en je met kerst thuis kunt zijn.

15-12-2013 om 00:05 uur

@Kariboe was normaal dat dat pijn deed, en eigenlijk wel te verwachten, maar is niet leuk. En ja reva had met longen en voet te maken, ergens ook te verwachten door voet. En dat sat daalt is teken dat longen niet oke zijn. En ja ergens ook dat het op dat moment te zwaar is. In de voormiddag is ha te bereiken, hangt hier van ha tot ha af en van praktijk tot praktijk, de ene werkt op zaterdag de andere niet, sommige een halve dag, sommige een hele. Mijn ha werkt een halve dag op zaterdag. Ja vorig jaar lag ik idd rond kerst in het zh en hoop dit jaar anders.
@tessa voet valt best mee, zolang er geen kine aan komt  ;) ik voel er eigenlijk niet echt iets aan, maar toen kine eraan kwam deed het pijn, veel pijn en achteraf voelde ik het nog, zelfs de nacht ook nog, nu is de pijn weer weg. Maar komt ook door de spalk er rond denk ik. Ja weet het dat ik niet te lang mag wachten, maar het gaat tot maandag duren denk ik, want deze morgen was ik wel even wakker, meds genomen en iets later terug in slaap gevallen, doordat ik 's nachts amper geslapen heb. En tegen de ochtend in slaap ben gevallen. En ja toen ik wakker werd was het te laat om ha te bellen. En heb het zo niet op dokters van wacht, dus dan wacht ik maar. prettig weekend.
@HJ vandaag doet mijn voet al geen pijn meer, of toch zo goed als niet. Deze nacht heb ik het nog wel gevoeld van kine, ga het dinsdag even zeggen en vragen of ik niet mag wachten tot het genezen is, maar vrees ervoor. Ja dat hoop ik ook, maandag moet ik echt op die vergadering zijn, dat is erg belangrijk, maar zoals het er nu uit ziet haal ik het wel, weiger een dokter van wacht te bellen of naar het zh te gaan. Hou wel vol, en bel maandag ha om langs te komen en leg uit dat ik de avond echt moet gaan naar de vergadering, dat begrijpt ze wel. En daarna zien we wel, moet ik dan even naar het zh dan is het zo. En dan zorgen dat ik de maandag daarna terug thuis ben, dan heb ik weer iets belangrijks te doen.

Hier gaat het nog steeds hetzelfde.
Maar heb een ganse dag zitten haken.
Is lekker rustig en leuk.

Deze avond is mijn broer en schoonzus komen eten.
Was weer fijn allen rond de tafel.
En nu in bed, hopelijk beter slapen dan vorige nacht.

Vorige nacht heb ik erg veel last gehad van mij voet, denk de naweeën van kine.
En dan de longen nog eens die moeilijk deden, het kon er wel bij.
Zo goed als niets geslapen en tegen de ochtend in slaap gevallen.
Had mijn wekker gezet om ha te bellen, maar ben alleen tot meds nemen gekomen en dan weer in slaap gevallen. ha bellen zat er niet in.
Was veel te moe, later als ik wakker was heb ik het geprobeerd maar ze nam niet meer op.
Dus zal het voor maandag zijn.
Mits ik het niet zo heb op dokters van wacht.

Nog 1 dag overbruggen moet wel lukken.
Ben door de griep ook door geraakt.
Dus dit moet ook lukken, al vrees ik dat het wel eens zh zou kunnen worden.
Maar dan liever deze week dat ga komen dan de week erna.
Zie wel hoe het loopt, nu nog wat afwachten.
En mij rustig houden, heb gelukkig niets gepland dit weekend.

Een fijn weekend!
Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

15-12-2013 om 16:53 uur

Ha Heidi,

Hoop voor je dat je longen zich dusdanig gaan houden dat je het zonder zh redt! Zou weer een meevaller zijn, maar dat mag ook wel 'ns!

Sterkte!

Liefs

15-12-2013 om 23:41 uur

@Edelweiss dat hoop ik ook, maar vrees er een beetje voor, waarden zijn erg laag. Maar zie wat ha zegt morgen en wat zij vind dat er gedaan moet worden. Dus nog even afwachten, maar geen zh tijdens kerst dat wil ik niet. dank je

Vandaag knutsel, haak dagje  ;)
Lekker op bed wat zitten halen en dan kaartjes maken, terug halen en zo maar verder  ;)
Was erg leuk en ontspannend, en zo gaat de tijd voorbij en denk ik even niet aan die vervelende longen.
Al merkte ik het een aantal keer wel heel snel weer op.
Door de benauwdheid, een hoestbui, vermoeidheid, ...

Maar een lekker rustig weekendje gehad.
En morgen halen we in ieder geval al thuis.
Daarna weet ik niet, hoop nog steeds thuis.
Maar ga zien wat ha vind, en wat ze vind wat er moet gebeuren.
Wil in ieder geval geen kerst in zh.

Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

16-12-2013 om 10:14 uur

Succes vandaag, hoop dat de ha nog iets in haar trukkendoos heeft zodat je nog thuis kunt blijven.
Hopelijk kun je kerst thuis vieren. Heel veel beterschap.
Hoe is het met Duck, al wat rustiger?

16-12-2013 om 13:48 uur

Hoi Heidi,

Ik hoop ook dat je met kerst niet in het ziekenhuis ligt. Inderdaad: deze week zou beter zijn als volgende week als het toch moet.
Wel leuk dat je op het moment zo graag haakt.
Gezellig dat je broer en schoonzus kwamen eten. Ik vind dat ook altijd gezellig, komen ze met kerst ook? Wij zijn samen met kerst. Mijn jongste zusje is zwanger, en haar zoontje scheelt maar 4 maanden met mijn dochtertje. Is altijd leuk.
Ik hoop dat je longen eens mee gaan werken de komende dagen.
Groetjes,

Kariboe

16-12-2013 om 14:08 uur

http://wollstreet.nl/image/data/nieuws/september2012/vervolpagina-kerststal-9931.jpg

Ook ik hoop dat je met de kerst thuis kunt zijn. Heel veel sterkte!
en wat fijn dat het haken je zoveel afleiding geeft, daarom dit plaatje  ;)