Mijn dagje XI

19-02-2014 om 21:56 uur Gesloten

Zet alles hier nog eens, want andere staat vol.

@puckie ja dat onderzoeken ze allemaal in zo een trainingswoning, en dan leen ze je omgaan met de hulpmiddelen die je nodig hebt. Verder bloeduitslag viel nog mee, alleen wel infectie te zien. Maar uitzieken is de boodschap. Geef ze nog eens ene knuf, jij krijgt van hen lekjes  ;) an zal het zeggen tegen Duck  ;).
@Kariboe ja weet het, en vind het ook heel intressant, en ja dat is idd waar. Denk wel dat ik in het weekend tot bij hen mag en desnoods hier mag slapen. Zou erg zijn als dat niet mag. Ja ook medisch krijg je advies, en ze werken echt rond alles. http://www.pegode.be/Ikzoekondersteuning/Wonen/Metanderenwonen/Training.aspx neem hier maar eens een kijkje op. Dan zie je wat het is. Ja daar heb ik ook al aan gedacht eens een andere la dan, wie weet weten die wel iets. De uitslag viel nog mee, wel infectie te zien, maar boodschap uitzieken.
@Milly Ja zo gaat het nu steeds met me, even gaat het goed en dan terug achteruit tot er een opname aankomt. En dan ben ik weer wat beter en gaat het beetje per beetje achteruit. Neen de beslissingen nemen is niet makkelijk maar kom er wel uit. Dank je ja probeer zo goed dat gaat positief te blijven.

Vandaag veel geslapen.
Kine deed wel goed, en had er echt veel aan.
Morgen terug en hoop dat het dan even goed gaat.

En verder nog zitten nadenken over de training.
Maar neem wel de tijd, ga nu eens horen dat ik eens kan langs gaan.
Voor ik een definitieve beslissing neem.

En dan verder maar uitzieken  ;)
Ga nu terug slapen
Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
25-02-2014 om 19:52 uur

Hey Heidy, jammer zeg dat je nu weer int ziekenhuis ligt! Maar nu je zo ziek bent, is het beter. Veel moed en kracht gewenst meid! Hoop dat je snel weer op mag knappen.
Liefs

25-02-2014 om 23:15 uur

Had het op fb al gelezen.
Wens je heel veel sterkte en beterschap.
Ga morgen weer een kaartje voor je op de bus doen.

26-02-2014 om 07:12 uur

Heidi,

Heel veel beterschap gewenst.
dikke knuffel voor je

26-02-2014 om 10:26 uur

Oei Heidi totaal niet leuk dat je weer in het ziekenhuis ligt!
Ik wens je heel veel beterschap.

Je ligt niet op de longafdeling (660) dacht ik?
Komen er dan ook longdokters langs?
Hopelijk word je goed verzorgd en kunnen de artsen je eens voor een lange tijd helpen zodat je weer wat vooruitzichten hebt. Ziek zijn is één ding, maar zo telkens terug hervallen lijkt mij nog vele malen erger.

Hopelijk gaat het weer beter met je als de lente er echt aankomt. Voor mezelf geloof ik altijd dat warmer weer me gaat helpen.

26-02-2014 om 21:46 uur

@Edelweiss dank je, als longfunctie morgen redelijk is dan mag ik misschien naar huis.
@Tessa dank je
@Milly dank je, ja idd beter, maar toch liever thuis, hier heb ik het infectie gevaar erbij van de andere die hier liggen. Gelukkig lig ik alleen.
@HJ dank je
@ puckie dank je, knuf
@Swat ja 66 is de longafdeling niet is urologie, 651 ligt vol. En de longartsen komen tot hier  ;) Ze zijn hier super vriendelijk. Ik hoop dat ook met de lente. Dank je

Morgen een longfunctie en daar hangt alles van af.
Misschien dus morgen naar huis.
Ze willen me zo snel mogelijk naar huis omdat het gevaar op een infectie groot is hier.
Lig al alleen op een kamer daarvoor.
Wel een twee persoonskamer voor mij alleen.

Verder heb ik deze middag weer een aanval gedaan.
Ging echt niet goed, gelukkig nu terug iets beter.
En mijn stem is nog steeds zoek.
Als iemand ze tegen komt stuur ze terug naar mij.
Heb ze nodig, nu moet iedereen te veel moeite doen om mij te verstaan.

En nu slapen, slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

26-02-2014 om 21:49 uur

Sterkte Heidi. Ik hoop dat je longfunctie morgen goed genoeg is om naar huis te mogen.
Akelig dat je steeds zo op en neer gaat. Ik duim voor betere tijden!
Oma Akke

26-02-2014 om 22:10 uur

Heel veel sterkte bij de longfunctie, hopelijk mag je naar huis. Lig helaas ook altijd alleen op een kamer best saai.

28-02-2014 om 18:07 uur

@Oma Akke ik mocht naar huis, en ik hoop ook op betere tijden
@Marcus ik mocht naar huis, ja idd dat is wel, maar ook wel rust want een buur kan soms tegenvallen, vooral als die veel bezoek krijgen.

Ben naar huis gemogen.
Maar moet me rustig houden.
Ze hadden te veel schrik dat ik een infectie ging bij opdoen daar.
En hadden me liever thuis.

En weet iemand mijn stem zijn.
Tips zijn welkom, want wil ze terug.
Nu moet ik zwijgen, snif snif.

Papa is vandaag jarig.
Dus zo feest, lekker eten

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

28-02-2014 om 19:01 uur

Fijn dat je thuis bent! Doe maar heerlijk opt gemak!!
Van harte gefeliciteerd met je vaders verjaardag!
Liefs

03-03-2014 om 20:48 uur

Hoi Heidi,

Nog gefeliciteerd met je vader zijn verjaardag. Hoop dat het leuk was.
Gelukkig dat je nog steeds thuis bent.  Fijn bij je ouders en dieren.
Heb eindelijk tijd om te posten.  Mijn dochtertje is woensdag vrij, dan gaan we iets leuks doen.
Groetjes,

Kariboe