Net uitzending gezien van Kassa

05-04-2014 om 20:45 uur

Ik heb 20 jaar zware sjek gerookt, alles geprobeerd om te stoppen maar niets werkt. Ik ben sinds 5 maanden vervend damper. Ik heb sinds die tijd zelfs geen behoefte gevoeld om weer te gaan roken.  Maar na het zien van de Kassa! aflevering twijfel ik nu of ik niet weer gewoon moet gaan roken, mijnheer Rutgers was zo overtuigend... Zelden zo'n sterk optreden gezien... In de e-sigaret zit dus nicotine.... Ik twijfel nog of ik niet eerst de door hem aangeprezen kauwgom moet gaan proberen, al was de laatste keer niet echt een succes, en mijn kleuter steelt steeds mijn kauwgom...

Is er ook kauwgom met kindveilige verpakking?

Login of registreer om te reageren
05-04-2014 om 20:55 uur

Misschien is het veel makkelijker om die kauwgom gewoon goed op te ruimen. Als jou kleuter het niet ziet of er niet bij kan...................
Heb nog nooit van zo een kindveilige verpakking gehoord hoor!!

Login of registreer om te reageren
05-04-2014 om 21:02 uur
Reactie op Milly

Misschien is het veel makkelijker om die kauwgom gewoon goed op te ruimen. Als jou kleuter het niet ziet of er niet bij kan...................
Heb nog nooit van zo een kindveilige verpakking gehoord hoor!!

E-liquid zit wel in kindveilige verpakking, maar bedankt dat je mijn punt bevestigd....

Login of registreer om te reageren
05-04-2014 om 21:07 uur

Grappig ook dat het opruimen van die kauwgom wel als mijn logische verantwoordlijkheid geldt, evenals bleekwater, maar dat er over e-liquid zo moeilijk gedaan wordt... ligt dat soms anders?

En nogmaals, kinderen eten liever kauwgom dan dat ze bittere vloeistof drinken in flesjes met kindveilige sluitingen...

Wat een verhaal he

:s)

Login of registreer om te reageren
05-04-2014 om 21:08 uur

Dus ik stel voor dat die kauwgom als de wiedeweerga conform de europese eisen voor nicotinehoudende stoffen voldoet aan de eisen...

En sigaretten

en de pleisters

Gelijke monikken, gelijke kappen lijkt me

:s)

Of nee... Pharma sponsort het longfonds.... dus dan is het geen probleem natuurlijk

Login of registreer om te reageren
05-04-2014 om 21:27 uur

Weet je wat zo bijzonder is, als ik obesitas heb en ik stap over op suikervervangers juicht iedereen me toe, ondanks dat we weten dat die suikervervangers je dunne darm volledig overstuur brengen... Het is niet voor niets dat in het land van de zero cal de meeste mensen met obisitas wonen.... (VS)

Als ik rook en ik stap over op een vervanger is de wereld te klein en worden we getrakteerd op een huilende Rutgers die absoluut niet kan debatteren... Dan komen er non-argumenten, dan is er geen onderzoek gedaan terwijl blijkt dat zelfs de kankerstichting van Duitsland heeft vastgesteld dat de waarden van alle toxinen van de e-sigaret ver beneden de MAC/TLV waarde liggen.... hoezo geen onafhankelijk onderzoek?

Bijzonder... heel bijzonder

Login of registreer om te reageren
05-04-2014 om 22:04 uur

[quote author=Menno de Bes link=topic=12936477.msg455387#msg455387 date=1396726077]
Weet je wat zo bijzonder is, als ik obesitas heb en ik stap over op suikervervangers juicht iedereen me toe, ondanks dat we weten dat die suikervervangers je dunne darm volledig overstuur brengen... Het is niet voor niets dat in het land van de zero cal de meeste mensen met obisitas wonen.... (VS

[/quote]

Daar denkt mijn diëtiste anders over, niks zoetstoffen, die zorgen alleen maar voor trek in echte suikers....

En als jij de e-sigaret wilt roken, ga je gang.
Maar behandel anderen aub met respect.

Login of registreer om te reageren
05-04-2014 om 22:10 uur
Reactie op maraikie

Daar denkt mijn diëtiste anders over, niks zoetstoffen, die zorgen alleen maar voor trek in echte suikers....

En als jij de e-sigaret wilt roken, ga je gang.
Maar behandel anderen aub met respect.

Ik behandel je met respect, maar vind jij het niet gek dat deze vervangers, die dus zorgen voor trek in echte suikers ,vrij verkrijgbaar zijn voor kinderen???

Is het geen schandaal?

Login of registreer om te reageren