Mijn dagje XII

04-05-2014 om 00:22 uur Gesloten

@HJ Niet bij ha geraakt, ze werkte niet. En vrijdag was mijn dag niet.
@puckie ik moet onder de scan en dat doe ik echt niet graag. En dan is hyet afwachten welke onderzoeken er nog bij moeten. met bas en duck gaat het goed, ze spelen nog lief samen. Een lekje van bas en duck en knuf van mij.
@Kariboe ja idd, ha gebeld was er niet. Maandag dan maar. neen ha van wacht daar heb ik het niet mee. Dat is waar, gelukkig kan ik af en toe nog iets doen.
@Milly nog steeds hetzelfde

Gisteren vrijdag was mijn dagje niet.
Ik ging 's morgens naar mijn werk.
En ik rij dan een eenrichtingsstraat zo kom ik dan achter het station uit en vermijd ik heel wat lichten.
En ik sta te wachten om de baan op te rijden.
Komt er een vrachtwagen aan die die straat in rijd, waar hijk niet mocht in rijden.
Staat een verbodsbord, en rijd tegen mijn wagen aan.

Maar ja die vrachtwagen negeerde dat.
En dan ging die nog eens verkondigen dat ik tegen hem gereden ben.
De politie is erbij gekomen, we hebben alles ingevuld en nu is het afwachten wat de verzekering zegt.

Vandaag een rustig dagje, verder geknutseld.
En nu slapen  ;)

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
04-05-2014 om 10:57 uur

Wat vervelend allemaal zeg. Heb je veel schade aan je auto?
Ik hoop in ieder geval dat je er wel mee kunt rijden.
Is je koorts inmiddels gezakt? Anders niet te lang mee blijven lopen en toch naar de huisarts.
Spannend weer die onderzoeken in het ziekenhuis. De onzekerheid en het wachten op de uitslagen is niet fijn. Ik hoop voor je dat dit wel weer een stapje in de goede richting is en ze kunnen achterhalen wat er aan de hand is.
Ik hoop dat je nog kunt genieten van je weekend.
Groetjes Tessa

04-05-2014 om 12:09 uur

Wat een asociale vrachtwagenchauffeur!
Heb je veel schade? Als hij ergens reed waar hij niet mocht komen dan denk ik wel dat je een goede kans hebt om de schade vergoed te krijgen.

04-05-2014 om 19:46 uur

Heidi,

Dat is wel een nare vrachtwagen chaufeur. Ik hoop dat de politie wel aardig voor je was.
En dat de verzekering van hem gaat betalen.

Ik hoop en duim hard dat je wat opknapt

knuffels
petra

04-05-2014 om 19:54 uur

hopelijk heeft je auto niet teveel schade opgelopen door die lompe vrachtwagenchauffeur.

veel beterschap nog

04-05-2014 om 22:47 uur

@Tessa1975 Schade valt gelukkig nog mee, mijn licht moet vervangen worden, en van voor aan kant bestuurder heel wat schoeren. Maar voor een vrachtwagen valt het nog mee. Koorts blijft op en neer gaan. Heb zeker genoten van mijn weekend.
@Solstice Ja idd, die probeerde gewoon, anders heeft hij problemen met zijn baas. Schade valt nog mee gelukkig. sowieso zal hij in fout worden gesteld.
@Puckie Die waren heel aardig, gelukkig. Die zullen wel moeten betalen. Dak je
@Wendy24 De schade valt gelukkig wel mee.

http://www.snelslagen.nl/Boek/Afbeeldingen/C2.jpg

Het bord dat aan de straat stond.
Denk dat het wel duidelijk is dat je er niet in moogt.

Vandaag een leuk dagje gehad.
Ondanks ik me ziek voelde toch mee naar Brussel naar stadskriebels.
Werden alle soorten sport voorgesteld.
En met de rolstoelbasket deden wij een demonstratie.

Heb me goed afgereageerd van vrijdag.
En het was leuk, alleen vind lichaam het minder leuk.
Maar dat neem ik er bij, had het even nodig.
En het was heel mooi weer  ;)

Eens thuis een zalig warm badje genomen.
Deed oook goed.
En nu slapen
Slaap zacht

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

05-05-2014 om 21:59 uur

He bah wat een schrik nare vrachtwagen en dan ook nog beweren dat jij tegen hem aanreed. Fijn dat de schade niet al te groot was hoop dat je het allemaal vergoed gaat krijgen.
Vervelend dat je eigen ha niet werkte.
Leuk die demonstratie wel jammer dat je lichaam het niet zo leuk vond. Nu maar rustig bijkomen en eventueel alsnog een poging doen de ha te bezoeken mocht dit nog nodig zijn. Wens je beterschap en sterkte met het auto avontuur.

05-05-2014 om 22:48 uur

@HJ ja die probeerde gewoon, zodat hij er beter uitkomt, maar sowieso is en blijft hij in fout. Hij mocht niet in die straat rijden. Zou raar zijn als ze mij in fout stellen, want dan zeggen ze overtreed maar de verkeersregels, het maakt toch niets uit. En ondertussen al bij ha geraakt  ;)

Vandaag dan maar eens terug een poging voor ha.
Kine vond dat ik moest gaan.
Slijmen zagen er niet zo best uit.
En de koorts was ook wel redelijk hoog.

Dus deze avond langs de ha.
Met het resultaat terug ab en alles er op en eraan.
Heb een longontsteking dus rust de komende tijd.

Moest vandaag dan ook voor offerte van schade naar de garage.
het was me te veel tot daar te rijden.
Maar had niet veel keuze.
Dus ik naar daar, gelukkig duurde het niet lang en kon ik snel terug naar huis.

Donderdag gaat de expertise gebeuren.
Ben eens benieuwd, dan ben ik wel en ganse voormiddag mijn auto kwijt.
Maar ja kan niet anders.

En nu rusten
Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

06-05-2014 om 10:09 uur

He bah toch weer een longontsteking. Hoop dat de meds snel hun werk gaan doen en je je dan langzaam aan weer iets beter gaat voelen.
Oei spannend die expertise hoop dat het mee gaat vallen.
Heb het met deze auto ook gehad groot deel van de dag auto kwijt en uiteindelijk had de garage het aardig goed ingeschat alleen iets teveel werkuren erin opgenomen dus iets lagere offerte. Gelukkig uiteindelijk ook alles betaald gekregen van de schuldige.
Wens je heel veel beterschap en succes met je auto.

06-05-2014 om 12:33 uur

Wat vervelend weer longontsteking hopelijk knap je snel op. Succes en sterkte met alles rond je auto het is nooit leuk zoiets.

07-05-2014 om 00:54 uur

@HJ Meds is nog afwachten, ja idd spannend ben mijn auto van 9 tot 11 uur kwijt. Hoop echt dat het gaat meevallen. dak je
@Marcus neen is heel wat geregel en over en weer rijden, is nooit leuk. En zeker niet als het een nieuwe is. Hoop dat te tegenpartij alles dekt.

Vandaag veel geslapen.
Is het enige dat helpt.
Maar deze avond oorpijn beginnen krijgen.
Hoop dat er nu geen oorontsteking bij is gekomen.

Probeer zoveel mogelijk te rusten en te slapen.
Maar soms gaat dat net zo best.
Door de benauwdheid, pijn, ...

Maar ga weer eens proberen te slapen
Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W