Mijn dagje XII

04-05-2014 om 00:22 uur Gesloten

@HJ Niet bij ha geraakt, ze werkte niet. En vrijdag was mijn dag niet.
@puckie ik moet onder de scan en dat doe ik echt niet graag. En dan is hyet afwachten welke onderzoeken er nog bij moeten. met bas en duck gaat het goed, ze spelen nog lief samen. Een lekje van bas en duck en knuf van mij.
@Kariboe ja idd, ha gebeld was er niet. Maandag dan maar. neen ha van wacht daar heb ik het niet mee. Dat is waar, gelukkig kan ik af en toe nog iets doen.
@Milly nog steeds hetzelfde

Gisteren vrijdag was mijn dagje niet.
Ik ging 's morgens naar mijn werk.
En ik rij dan een eenrichtingsstraat zo kom ik dan achter het station uit en vermijd ik heel wat lichten.
En ik sta te wachten om de baan op te rijden.
Komt er een vrachtwagen aan die die straat in rijd, waar hijk niet mocht in rijden.
Staat een verbodsbord, en rijd tegen mijn wagen aan.

Maar ja die vrachtwagen negeerde dat.
En dan ging die nog eens verkondigen dat ik tegen hem gereden ben.
De politie is erbij gekomen, we hebben alles ingevuld en nu is het afwachten wat de verzekering zegt.

Vandaag een rustig dagje, verder geknutseld.
En nu slapen  ;)

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
07-05-2014 om 02:06 uur
Reactie op HeidiV

... deze avond oorpijn beginnen krijgen.
Hoop dat er nu geen oorontsteking bij is gekomen...

Niet leuk voor je, bij jou lijkt dit ook met elkaar verband te houden, heb dat ook vaak. Heb nooit begrepen dat het vaak samen gaat en werkt, maar altijd heel erg vervelend.

Beterschap.

07-05-2014 om 12:23 uur

Sterkte Heidi! Hopelijk voel je je gauw weer wat beter en slaat de AB aan, zowel voor je longen als voor je oor!
Liefs

07-05-2014 om 13:07 uur

Ha Heidi, veel beterschap gewenst meid! Wat jammer dat je toch weer een longontsteking hebt, hoop geen oorontsteking. Rust maar goed hoor!! Denk aan je!!
Lieve groetjes

07-05-2014 om 17:59 uur

Autsch oorpijn :? hoop voor je dat het geen ontsteking wordt is erg pijnlijk.
Hoop dat de meds snel aan gaan slaan.
Wens je heel veel beterschap.

07-05-2014 om 18:05 uur

Sterkte en beterschap.
Ik hoop dat het gauw weer wat beter gaat en de antibiotica zijn werk goed doet.

07-05-2014 om 19:04 uur

Hoi Heidi,

Ik post weer eens. Ik had gisteren tentamen, gelukkig voorlopig het laatste voor mijn avondstudie. Ik had een 8 dus ik ben erg blij. Het is wel minder dat mijn vakantie voorbij is. Maar ik werk ook graag.
Wat akelig dat je oorpijn hebt, dat is zo'n rotpijn. Ik had gehoopt dat je (wat) beter was.
Ik hoop dat rust je goed doet en dat je een beetje kunt slapen vannacht.
Groetjes,

Kariboe

08-05-2014 om 21:58 uur

@Marcus ja idd, oren, neus en keel, longen hangen wat samen. Gaat idd vaak samen, maar zeer vervelend.
@Milly dank je,do niet anders dan slapen, slapen en nog eens slapen.
@HJ Dank je, vrees een oorontsteking erbij, maar kan er toch niet veel tegen doen dan ab, dus afwachten, als het morgen niet beter is terug langs de ha.
@Tessa dank je, tot nu toe niet veel verandering.
@Kariboe Ik slaap de ganse tijd, is het enige dat eigenlijk goed doet. Morgen zou het beter moeten zijn.

Vandaag positief nieuws gehad van de verzekering.
De tegenpartij is verantwoordelijk gesteld voor mijn schade.
Dus de vrachtwagen is in fout.
Oef een pak van mijn hart

Morgen zou ik me beter moeten voelen.
en anders terug langs de ha.
Hoop echt dat het morgen beter is.
Of dat ze nog iets uit haar trukkendoos kan halen.
Nu maar weer slapen.
Doe niet veel anders.

Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

08-05-2014 om 22:21 uur

Heel veel beterschap Heidi! Wat een opluchting, dat jij int gelijk bent gesteld bij de verzekeringskwestie.
Knuffel voor jou!!

09-05-2014 om 01:57 uur

Nu maar snel weer opknappen, slaap lekker.

09-05-2014 om 10:47 uur

Hoi Heidi,

Ergens ook een geluk dat je kunt slapen, lang wakker liggen is slopend. Maar het zegt wel dat je serieus ziek bent. Ik hoop dat je vandaag niet naar de huisarts hoeft en dat het goed met je gaat. En anders dat ze inderdaad iets voor je kan doen.
Gelukkig wordt je schade vergoed, is ook normaal.
Een prettig weekend, het zal wel binnenzitweer worden. Is voor jou nu misschien niet eens zo erg.
Groetjes,

Kariboe