Mijn dagje XIII

18-07-2014 om 22:43 uur Gesloten

@Swat Ja ik zet het hier misschien  iets te weinig wat ik allemaal doe, en ja er is een tijd geweest dat ze naast elkaar werkte maar nu niet meer, gelukkig. je bent dan van de regio leuven als ik het goed begrijp. Ja kvg is op de tiensesteenweg 63, op de hoek met de Boulevardstraat als ik het juist schrijf natuurlijk. Stuur je een pb
@Kariboe Hoop het ook, het is afwachten voor mijn blaas. Ja ga dit weekend weer eens weg, terug pretparken doen  ;).

Help ik smelt weg
Het is hier ontzettend warm, te warm.

Vandaag op de kine ook een opdoffer gehad.
Ik mijn best doen, daarna zei kine dat ik niet te hard moest hopen dat het ging beteren.
Dat we wel doelen gaan stellen, maar dat de kans dat het zo blijft vrij groot is.
Ja had niet veel verwacht, maar toch wel beter dan dit.
We zullen wel zien.

Verder wil ik iedereen die iemand verloor in de vliegtuigramp sterkte wensen.
En aan iedereen die meeleeft ook veel sterkte.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
20-07-2014 om 06:13 uur

Hoi Heidi,

Fijn dat je dit weekend naar een pretpark gaat / bent geweest. Ik ben gisteren bij Vriendinnen in Antwerpen geweest met L.. was erg gezellig. Het was op het begin erg warm maar vanaf 14:00 werd het meer bewolkt en om 17:30 regende het. Gelukkig maar. Het zal nu wel afkoelen. Wij gaan binnen zwemmen vandaag.
Ik snap dat het een confrontatie was bij de kine, het voordeel lijkt me wel dat je je niet meer zo 'hoeft te bewijzen'. Je doet je uiterste best, meer dan dat de meeste mensen zouden doen met jouw fysieke problemen. Misschien brengt de acceptatie door jou en de kine over hoe het gaat verlopen wel rust. En dan zul je misschien zien dat het daardoor juist beter zal gaan dan verwacht. Maar voor jou is het moeilijk want je bent nog jong.
Ga je nog naar zee deze zomer?
Groetjes,

Kariboe

22-07-2014 om 13:40 uur

@Kariboe Leuk dat je naar antwerpe bent geweest met L. Ja het was idd erg warm, en afkoelen was niet voor lang, hier nu enorm warm. Ja de confrontatie was enorm hard, ik probeer het te accepteren, maar is niet makkelijk. En idd is het hoeven bewijzen minder bij de kine, ik doe wat ik kan en dat is dan voldoende. Ze zien ook dat het niet altijd makkelijk is. En dat ik vaak bijna val door evenwichtsproblemen. Daar werken ze nu ook op, maar is niet simpel. En ik ga zeker nog eens naar zee gaan deze zomer en waarschijnlijk ook meer dan 1 keer, moet het alleen nog plannen.

Dit weekend een rot weekend, vooral zondag.
Was naar Frankrijk terug Disney en hadden astrix park ook gepland.
Het ging leuk worden, maar het is anders uitgedraaid.

Zaterdag gingen we Disney doen en zondag en maandag astrix park.
Maar zondag was het een baal dag voor mij.
Kwam aan mijn wagen en band stond plat, daar ging astrix park.
Dan maar naar Disney terug.

En of het niet stuk kon zit ik met mijn arm tussen de kofferdeur van de auto die dicht sloeg.
Elleboog iets later enorm dik, even afgewacht, maar dan toch naar de ehbo om een verband.
En moest van hen naar ziekenhuis  ;(

Eens terug van ziekenhuis in Disney nog dingen gedaan, heel leuk.
's avonds gingen we Disney dreams nog zien en plots was er heel veel rook.
Ja en mijn  longen en rook dat gaat niet echt goed samen dus ja je kunt het vervolg al raden.

ik belande met een zware aanval op de ehbo.
Kreeg geen lucht meer  ;(
Heb daar eerste aerosol (vernevelen bij jullie) gehad en dan met de ambulance naar zh.
In zh pred gekregen, en nog 2 of drie aerosols van zeker een uur als het niet langer was.
Maar longen bleven moeilijk doen, peakflow daarna nog steeds 80 a 100  ;(
Maar uiteindelijk op 1 voorwaarden mocht ik toch naar huis.
Als ik direct thuis naar zh ging.

Maar zoals je me wel kent, soms wat koppig ben ik nog steeds thuis.
Heb wel gebeld met LA en die stelde zelf ook voor nog even te wachten.
Vrijdag longfunctie en consultatie en als het dan niet beter is toch binnen.
Zh in Frankrijk had drie dagen pred voor geschreven, van la moet ik zeker al tot vrijdag nemen.
We zullen dan zien hoe het gaat en hopelijk geen opname.

Nu ga ik teug rusten.
Lig op bed en doe niet veel.
Slapen is mijn beste vriend voor zover het gaat.
Anders dan rust ik wat en af en toe even op computer.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

22-07-2014 om 22:26 uur

Hoi Heidi,

Fijn dat je nog naar zee gaat deze zomer. Ik kom graag in de duinen en aan het strand.
Wat akelig dat je weekend zoveel tegenslag had.
Ik ken het Asterix park niet. Is dat ook in Frankrijk?
Zijn ze je band komen maken? Gelukkig dat je nog naar Disneyland kon gaan.
Eerst je arm en dan je longen is wel erg veel tegenslag. Werd de rook bij een show gebruikt?
Rust maar zo goed mogelijk uit. Knap dat je kunt slapen met je benauwdheid.
Groetjes,

Kariboe

23-07-2014 om 01:18 uur

Nou zeg, en bedankt voor de rook! Gggrrrr, gezonde mensen denken dat ze overal maar rook of luchtjes kunnen verspreiden... En jij zit er mooi mee te kijken. Heb je lang in de rook gezeten?
Hopelijk trekt het toch weer goed bij en blijf je buiten het ziekenhuis!

23-07-2014 om 13:34 uur

@Kariboe ik ben ook graag aan de zee. Is er leuk en meer lucht  ;) Het astrix park is op 30 a 402 min van Disney. http://www.parcasterix.fr/toutes-nos-offres?gclid=Cj0KEQjwur2eBRDtvMS0gIuS-dYBEiQANBPMR2OozFFGQNJAtu0z0y2XFCqHg9BSVW9qgia5nk-Cu2gaAqoJ8P8HAQ Even de site van parc astrix bij gevoegd  ;) kun je het eens bekijken. Ja en dan naar een banden centrale voor een goede band. Neen er werd geen rook gebruikt maar door het vuurwerk ontstond er veel rook, op een gegeven moment zag je het kasteel niet meer, zoveel rook, waarschijnlijk iets fout gelopen. Maar mijn longen waren er niet blij mee  ;(. Het slapen is eerder van op zijn van benauwdheid. Slaap in korte stukjes, op een gegeven moment ben ik zo moe van het ademen dat ik even slaap en iets later weer wakker word.
@Goudlokje ja idd, maar ze konden er zelf ook niet veel aan doen, kwam door het vuurwerk en ja kwam naar ons toe van plaats dat het een andere kant op ging. ja iets te lang, je kunt daar niet zo eventjes weg spijtig genoeg. Zeker niet als je in een rolstoel zit. ik hoop het ook. Maar tot nu toe niet veel verschil  ;(. Gelukkig dat mijn arm wel aan het beteren is  :).

Mijn dagen zien er maar simpel uit nu.
Al is het niet zo simpel om te ademen.
Hoe vul ik mijn dag hihi ja met op bed liggen.
Proberen te eten, voor zover het lukt, tv kijken en computer.
En ja af en toe in slaap vallen.

Hier wat foto 's van Dinseyland, dag na de opstoot hadden ze nog iets speciaals geregeld voor mij.
Ik mocht o de foto met prinsen en prinsessen  :) en met Mickey  :)

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10487328_783697674984916_2422995003052941009_n.jpg?oh=5cf39a3fa6479abc8d6da29233c75946&oe=54581624&__gda__=1413961746_7d23470b967682d4ddacdaf8c28f8a96

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10492406_783697711651579_4330507388811099014_n.jpg

En dan wil ik iedereen veel sterkte toe wensen vandaag.
De tv staat op en volg jullie nieuws.

Veel liefs, dikke knuf  O+
Heidi  :W

23-07-2014 om 18:58 uur

Wat ontzettend vervelend dat jouw weekend wat leuk had moeten zijn zo is verlopen.
Hoop dat je longen gauw een beetje opknappen. ik weet dat je niet graag naar het ziekenhuis gaat maar als je voelt dat het niet gaat en het je teveel kracht kost, moet je echt contact met het ziekenhuis opnemen hoor!
Heel veel beterschap!
Liefs Tessa

24-07-2014 om 07:53 uur

Hoi Heidi,

Je foto's zijn echt leuk. Ik heb er ook zo een met Sneeuwwitje samen met L.
Ik hoop dat de longarts morgen iets voor je kan doen. Als je niet goed kunt doorslapen word je steeds meer vermoeid.
Dat Asterix park ziet er leuk uit! Moeten wij ook eens doen samen met L. Het lijkt me leuk dit te combineren met Parijs.
Ik hoop dat je de dag vandaag zo goed mogelijk doorkomt.
Groetjes,

Kariboe

24-07-2014 om 11:22 uur

@Tessa Ja is wel dat ik niet graag ga, maar heb een afspraak met la, als ik vrijdag morgen dus niet beter ben is het opname en word alles via infuus gegeven. Ik hoop echt dat het beter is tegen morgen, maar vrees ervoor. Want tot nu toe nog niet echt verbetering. Dank je.
@Kariboe Dank je, ja idd ze zijn leuk, maar als je weet hoe ik me voel op die foto vind ik ze even minder leuk. Had echt moeite om daar te zitten, kosten mij zoveel energie. Hoop het ook dat hij iets kan doen, maar als het niet goed is staat wat er gaat gebeuren al vast. Dan is het opname of ik wil of niet, dan moet ik binnen. Ja vond ook dat het er leuk uit zag, spijtig genoeg er niet geraakt. Maar dat is dan eens voor een andere keer. Ik rust gewoon de hele dag en zie wel hoe het loopt, hoop gewoon morgen een goede longfunctie. Maar daar vrees ik een beetje voor.

Morgen de dag van de beslissing, word het zh of blijf ik thuis.
Ik hoop het laatste, maar dan moeten longen eens gaan mee werken.
En daar hebben ze tot nu toe niet veel zin in.
Ben echt bang voor morgen, heb er zo geen zin in.

Maar er zit niets anders op dan naar de longfunctie en la te gaan.
En dan af te wachten wat hij zegt.
Zelf weet ik het al als ik mijn waarden ken van de longfunctie.
Dan weet ik al of het goed of slecht is.
Dus iets na tien weet ik het besluit al.

Alleen zou ik het liever niet weten.
Gelukkig was er vandaag geen plaats meer hihi.
Ja hij was aan het kijken wanneer hij mij kon zien.
Hij keek op woensdag, zat te vol, ging ik te lang moeten wachten zei hij.
En dat wilde hij mij niet aandoen.
Dan keek hij op donderdag, hij dacht dat dat minder druk was.
Maar blijkbaar zat het daar ook al vrij vol.
Dus is het vrijdag geworden, een paar dagen meer kans om beter te worden.

En ik hoop dat dat mij lukt, dat er tegen morgen een wonder gebeurd.
Want zh dat zie ik niet zitten.
Heb het al genoeg gezien de voorbije dagen.

Mijn arm is gelukkig al beter.
Mama zegt dat hij nog wel wat gezwollen is.
dus doe ik er nog wat langer zalf en een verband aan.
Het zal wel genezen.

Nu nog wat rusten ;)

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

24-07-2014 om 12:24 uur

Hoi Heidi,

Dat heb je met foto's, he? Dan komen er herinneringen naar boven. En jij bent het wel gewend om benauwd en ziek te zien maar een lange dag pretpark is toch al vermoeiend en het was zeker warm? Dan is het voor jou bijna niet te doen.
Ik snap dat je bang bent voor morgen, bah. Als je opgenomen wordt hoop ik dat het kort zal zijn. Maar bovenal hoop ik dat ze je kunnen helpen, opname of niet. Ik werk zlef in een ziekenhuis, bij ons gaan patienten met dit weer met infuuspaal en al naar buiten, mag dat bij jouw ziekenhuis ook?
Groetjes,

Kariboe

24-07-2014 om 22:31 uur

@Kariboe ja dat is waar, alleen al als ik er aan denk hoeveel moeite mij het kosten om op de foto te staan en gewoon te zitten. Warm was het niet zo, toch niet te warm, en we zijn geen hele dag in het pretpark geweest. Ik heb tot 13 uur op bed gelegen, daarna dan even naar het park voor de verrassing de ontmoeting met de prinsessen en prinsen. Ja dat mag bij ons ook, alleen als ik echt te slecht ben heb ik verbod om van de afdeling te gaan. Dus hoop dat waarden mee vallen, als het toch opname word dat ik toch af en toe van de kamer kan en nog liever dat het geen opname word.

Pfff ik wil dat het nooit 10 uur word.
Heb er totaal geen zin in.
en als de waarden van hier thuis het zelfde zijn als morgen in zh.
Dan weet ik al wat het worden zal.

Maar ja als het moet moet het.
En dan zien we wel voor hoelang het zal zijn.
Dan ga ik alles via het infuus krijgen.
Maar ik blijf hopen op niet.

Dat ik gewoon naar huis ga na de consultatie.
En thuis nog verder opknap.
Dat is mijn doel, vrees alleen nog eens overleggen dat dat niet gaat lukken.
1 keer overtuigen lukt, maar een tweede keer vrees ik voor.
Dus laat ik maar hopen op een schitterende longfunctie.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W