Mijn dagje XIII

18-07-2014 om 22:43 uur Gesloten

@Swat Ja ik zet het hier misschien  iets te weinig wat ik allemaal doe, en ja er is een tijd geweest dat ze naast elkaar werkte maar nu niet meer, gelukkig. je bent dan van de regio leuven als ik het goed begrijp. Ja kvg is op de tiensesteenweg 63, op de hoek met de Boulevardstraat als ik het juist schrijf natuurlijk. Stuur je een pb
@Kariboe Hoop het ook, het is afwachten voor mijn blaas. Ja ga dit weekend weer eens weg, terug pretparken doen  ;).

Help ik smelt weg
Het is hier ontzettend warm, te warm.

Vandaag op de kine ook een opdoffer gehad.
Ik mijn best doen, daarna zei kine dat ik niet te hard moest hopen dat het ging beteren.
Dat we wel doelen gaan stellen, maar dat de kans dat het zo blijft vrij groot is.
Ja had niet veel verwacht, maar toch wel beter dan dit.
We zullen wel zien.

Verder wil ik iedereen die iemand verloor in de vliegtuigramp sterkte wensen.
En aan iedereen die meeleeft ook veel sterkte.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
24-07-2014 om 22:58 uur

Heidi, wat ontzettend jammer dat je uitstapje zo is afgelopen! En zo te lezen gaat het nog steeds niet goed. k Hoop dat het morgen meevalt en je weer naar huis mag. Wat moet jij het benauwd hebben met z,n pf, akelig zeg!!
Veel sterkte en beterschap! Denk aan je!!
Lieve groetjes

25-07-2014 om 15:55 uur

@Milly Dank je, het was vandaag niet echt beter, er komt amper lucht in mijn longen. Maar mocht zelf kiezen, ofwel vandaag blijven en waarschijnlijk via spoed gaan, ofwel maandag geplande opname. En ja ik ga maandag binnen. Om negen uur bel ik la nog om even te laten weten hoe het is. Als ik me veel beter voel, dan mag ik de opname annuleren en anders ga ik die dag gewoon binnen.

Vandaag naar het zh en ja zoals ik al dacht.
Het was niet goed, en dan had ik nog een jobstudent op de longfunctie.
grrr die liet me maar blazen en blazen, en blazen, .....
Tot ik even kwaad werd, het lukte niet en daar kan ik niets aan doen dat longen niet willen.
Maar als het niet gaat gaat het niet en hoeft ze me niet uit te putten.

Daarna is ze ermee gestopt gelukkig maar.
Had een beetje stem als ik er aan begon en ze verstonden mij.
En nadien had ik geen stem, en verstonden ze mij niet.
Hoe zou dat toch komen.

Bij de la viel het mee, hij zag de waarden die niet goed waren.
En zei het klopt helemaal wat ik nu zie.
longfunctie kon niet gaan, want er komt amper lucht in en uit.
Het beeld klopte helemaal met hoe ik blaasde.
En dan stelde hij voor ofwel direct te blijven, maar in weekend gebeurd er niet veel.
Ofwel maandag een geplande opname.
En het is maandag geworden, hij ging voor mij een bed regelen.

Dus nog een weekend om beter te worden  ;)
Al vrees ik dat dat wat te kort is.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

25-07-2014 om 16:58 uur

Jammer Heidi, weer een opname.
De dame die jou liet blazen was vast een onervaren iemand.
Ik duim voor je. Misschien is het weekend net genoeg om beter te worden dan je nu bent.
Sterkte! Wil je de kat een aai geven van mij????
Oma Akke

25-07-2014 om 17:36 uur

@Oma Akke dat zal ik zeker doen, ze zal het leuk vinden. Ja het was een jobstudent, die daar waarschijnlijk vakantiewerk doet. Ik hoop dat het ook beter is tegen maandag, maarna vijf dagen pred nog niet veel verbetering vrees ik wat dat het weekend niet voldoende zal zijn, maar ik hoop van wel.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

26-07-2014 om 11:23 uur

Hoi Heidi,

Niet leuk dat je maandag naar het ziekenhuis moet. Maar gelukkig heb je nog een weekend thuis voor de boeg. Ik hoop nog op een wondertje dit weekend en anders dat je in het ziekenhuis snel opknapt.
Als ik je blogs lees denk ik wel dat je er goed aan doet opgenomen te worden, je bent zo ziek en benauwd.
Ik duim voor je,

Kariboe

26-07-2014 om 16:39 uur

@Kariboe neen idd, lga liever niet, maar het gaat niet anders, tenzij longen plots beteren. Ja ben vrij benauwd, voel me echt niet goed. Maar blijf hopen dat er tegen maandag een wonder gebeurd.

Als je mijn stem tegen komt stuur die een terug nazar mij.
Ben het stil zijn wat beu aan het worden.
Kan amper iets zeggen, niemand verstaat mij.

Spijtig genoeg komt dit door te kort aan lucht.
Als hje een beetje te veel hebt, ik wil er graag wat lenen.
Lig de ganse dag op bed, en hoop maar 1 iets.

Dat ik tegen maandag beter ben.
Dat ik meer lucht heb dan.
En niet naar het zh hoef.

Maar weet ergens dat het opname gaat zijn.
Na zes dagen pred nog geen verbetering, gaat er niet plots na 1 a 2 dagen zodanige verbetering zijn dat ik niet hoef opgenomen te worden.
Ik hoop natuurlijk van wel.
Maar neem het zoals het komt.

Kijk veel tv nu, alle soms val ik wel eens in slaap.
Het is maar met een half oog kijken.

En nu terug rusten

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

27-07-2014 om 06:48 uur

Hoi Heidi,

Het lijkt me ook heel vermoeiend om niet goed te kunnen praten. Je communiceert toch de hele dag, he?
Rottig voor je dat je de hele dag in bed ligt, gelukkig heb je de tv en de computer.
Ik hoop ook nog op een wondertje maar dat moet dan wel heel snel komen.
Als je maar goed en zo snel mogelijk weer beter wordt, he?
Groetjes,

Kariboe

27-07-2014 om 07:05 uur

Hoi heidi,

Heel veel beterschap gewenst en ik duim voor je dat de opname je bespaard bijft.

dikke knuffels
petra

27-07-2014 om 22:40 uur

@Kariboe ja dat is ook zo, is super vermoeiend om te praten, en je hebt het nodig praten. Om duidelijk te maken wat je wil, als er iets is, ... Ja hoop op snel beter, het wondertje is er spijtig niet gekomen, nog steeds te weinig lucht en stem loos. Dus weet wat het morgen gaat zijn.
@puckie dank je, vrees dat het opname gaat worden, dat ik er niet onderuit ga kunnen.

Vandaag in de voormiddag gewoon in bed gebleven, had geen zin om er uit te komen.
Dacht een pyjama dag te doen.
Maar dan plots bericht dat vriendin ging komen.
Me snel omgekleed, alle wat voor mij snel is, is voor de meeste heel traag.

En dan een ganse namiddag film namiddag gehouden.
Leuke films gezien, en was plezant dat er iemand was om mee te kijken.
Dat ik niet alleen moest kijken.

En ze is net pas naar huis.
Was nog een leuke zondag.

En nu slapen en hopelijk sta ik morgen op.
En ben ik weer helemaal beter.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

28-07-2014 om 07:08 uur

Hoi Heidi,

Jammer dat er nog geen wondertje gebeurd was toen je gisterenavond naar bed ging. Ik hoop dat het alsnog gebeurd is.
Gezellig dat je vriendin gisteren kwam en lang bleef. Nou kun je er even tegenaan als je direct naar het ziekenhuis moet.
Het is slecht weer, ik hoop dat het mooie weer er weer is als je thuis komt. Ook voor L. en mij want wij gaan volgende week op vakantie.
Groetjes,

Kariboe