Interview met PatriciaBogaard

23-07-2014 om 22:51 uur

Wat is je (forum)naam?   
Patricia Bogaard

Ben je man of vrouw?
Vrouw

Waar kom je vandaan?
uit Breda

Wanneer ben je jarig?
17 maart

Verliefd/Verloofd/Getrouwd?
Geen van allen, ik ben vrijgezel

Werk je/zit je op school en wat doe je dan?
Ik doe vrijwilligerswerk op een Speel O Theek in Breda waar mensen speelgoed mogen lenen dus een soort bibliotheek maar dan met speelgoed.

Ga jij graag naar Festivals?
nee niet meer, ik vind het te druk

Kijk je naar Utopia?
Jazeker, ik heb zelfs een paspoort zodat ik het online kan kijken, maar ik doe het niet zo heel veel

Als jij de 100.000 euro had gewonnen wat zou je er mee doen?
Met mijn kinderen naar Suriname, hun vader (die overleden is) was Surinaams en mijn kinderen willen graag een keer naar het land van hun vader. Ook zou mijn zoon zijn rijbewijs mogen halen en mijn dochter ook. Voor mezelf zou ik heel graag een elektrische fiets willen hebben. Verder zou ik iets aan een goed doel geven omdat ik best tevreden ben met wat ik heb.

Wat is jouw laatst gelezen boek?
De meisjes van mevrouw de Wit. van Patricia Perquin
het gaat over slachtoffers van loverboys

Goud of Zilver?
Goud

Hoeveel Facebook-vrienden heb jij?
122

Waar zou je over 10 jaar willen zijn?
Nog levend en hopelijk heb ik dan een longtransplantatie gehad. Ik heb nu namelijk 24/7 zuurstof en heb nog een longinhoud van 25%.

Wat is je muzieksmaak?
Die is heel breed. Ik hou van Motown Soul, Reggae, Techno (af en toe), surinaamse muziek, en de doorgaanse muziek op de radio, ik luister meestal Q Music

Kijk jij naar het WK voetbal?
Ja maar alleen als nederland speelt

Wat eet je het liefste?
Biefstuk, sla en gebakken aardappeltjes. Maar surinaams eten vind ik ook heel lekker.

Wat wil je al van jongs af aan doen maar heb je nog steeds niet gedaan?
Op safari naar Zuid Afrika

Heb je een vraag die aan het volgende forumlid die geinterviewd gaat worden zou willen stellen?
Wat was de mooiste dag van je leven?

Zijn er dingen die je mist of anders zou willen zien op het forum?
Persoonlijk kom ik niet echt in elk hoekje van het forum dus daar kan ik niet speciaal een antwoord op geven. Ik vind de woordspelletjes wel heel leuk.

Wil je verder nog iets kwijt?
Ik ben heel blij dat ik een forum op internet heb gevonden waar lotgenoten zitten.

Patricia en Gwenny

Login of registreer om te reageren
25-07-2014 om 21:24 uur

lijkt me leuk om dat vaker te lezen. Zo leer je mensen een beetje kennen. ^O^

Login of registreer om te reageren
28-07-2014 om 22:03 uur

dank je wel allemaal

@Evi: ik heb daar zeker een speciale link mee, mijn man was surinaams/hindoestaans en ben dus vanaf ongeveer mijn 15e met surinaamse mensen. En ik heb er een jaar gewoond.  :Y

Login of registreer om te reageren
28-07-2014 om 22:07 uur

Oh vandaar, het klinkt erg lekker hoor. Surinaamse muziek ken ik niet, maar leuk dat je daarvan houdt, weer eens wat anders. :)

Login of registreer om te reageren
28-07-2014 om 22:20 uur

Kan je ook zo lekker Surinaams koken? Ik heb een Surinaamse buurman en woon in een wijk waar veel Surinamers wonen dus je kan hier ook de heerlijkste dingen halen. Erg leuk en gezellig allemaal.

Login of registreer om te reageren
28-07-2014 om 22:25 uur

@Daantje:  helaas ben ik niet zo'n geweldige kok zelf, maar met 7 schoonzussen eet ik toch vaak heel lekker

Login of registreer om te reageren
28-07-2014 om 22:26 uur

Oh, dat zit dan wel goed ja! Je moet doen waar je goed in bent en de dingen waar je minder goed in bent overlaten aan anderen vind ik dus dat zit dan wel goed.

Login of registreer om te reageren