Waar we weer eens verbannen zijn aan de bank of bed..

14-10-2014 om 20:21 uur

En toen was het al weer ruim een maand verder.
Sorry voor het niet bloggen..
Er was ook niet veel te bloggen. Ik ben alleen maar aan het werk, aan het huiswerk, aan de schoonmaak en aan het reizen!

Tot ik laatst de nachtdienst in ging, ik was al verkouden aan het worden en bij de tijd (3dagen) dat ik eruit kwam was ik echt verkouden.
Toen ik er op de maandag uitkwam werd ik op de vrijdag benauwd. Hoesten, niezen.. Je kent het wel.
Op zaterdagochtend werd ik wakker met een raar/vol gevoel in m'n keel. Die nacht kon ik niet slapen, met als oorzaak nog meer benauwdheid.
Afgelopen maandag ben ik naar de huisarts gegaan omdat ik koorts kreeg.
Diagnose; beginnende longontsteking.
Ik kreeg antibiotica, die ik later heb laten wijzigen wegens de kinderwens, en kreeg ik een stootkuurtje van azitromycine.
Inmiddels beland op dag 2, en hoest ik wat bloed op bij mijn slijm. Schrik me telkens dood als ik het zie..
Geen honger (altijd goed voor de lijn) en geen energie.
Ik heb bij m'n werk aangegeven me ziek te melden tot en met het weekend, daarna zou ik nog twee dagen vrij zijn, dus dat scheelt.

Nu de twijfel, toch maar even de ha terug bellen wegens dat slijm?!
Misschien maar wel, maar het is een normaal verschijnsel van een longontsteking dusja..

Ik hoop snel weer te bloggen!

Xx :W :W

Login of registreer om te reageren
17-10-2014 om 22:33 uur

Hoe was het gesprek met de manager (en hoop dat je de uitslag hebt)? Hoop dat je een fijn weekend kan hebben.

Login of registreer om te reageren
18-10-2014 om 16:17 uur

Longfoto was schoon, gelukkig.
Gesprek met manager was niet zo heel leuk maar uiteindelijk beide erop gegooid dat ik nu nog uitziek dit weekend en dan woensdag naar school ga en donderdag ga proberen te werken.

Inmiddels nog niets gekregen tegen de hoest en ik klink als een zeehond..
Vandaag gaat het wel, veel last van kortademigheid, heb het idee niet goed te kunnen ademen.
Vanochtend boodschappen gedaan en daarna niets meer, energie op!
Gelukkig hb ik nog m'n Qvar, wat dan de ontsteking wat aanpakt, en de ventolin.
Straks proberen te douchen en vanavond weer vroeg m'n bedje in. Hopelijk zakt de hoest..

Login of registreer om te reageren
04-11-2014 om 08:34 uur

De grote klachten zijn inmiddels weg, maar het hoesten blijft hangen.
Ik hoest nu gewoon wit taai slijm op, dus dat is een goed teken naar mijn idee.

Nog wel snel moe, maar op dit moment heb ik er gewoon bijna geen tijd voor om hier aan toe te geven.
Ik leef op dit moment voor week 51, dan moet ik al mijn opdrachten inleveren en tussendoor heb ik nog 4 examens.

Hoewel mijn huisarts het niet aanraad, in verband met de kinderwens, ben ik sinds vanochtend toch ècht begonnen met B.isolvon.
Ik heb 2 flesjes Tussistin gebruikt tijdens de hevige periode maar ik had niet het idee dat het nou zoveel deed. Gezien ik na geruime tijd nog steeds last heb van slijm ophoesten en gezien dat nog erg pijnlijk is, heb ik bedacht toch maar terug te gaan naar het middel wat eigenlijk altijd wel hielp.
Het enige 'gevaarlijke' is dat de broomhexine overgedragen kan worden, nou.. dat neem ik op dit punt toch even voor lief.

Na mijn anderhalve week ziek thuis gezeten te hebben, was ik spontaan 10 dagen te laat..
Vorige week maandag toch de rode vlag uitgehangen. Geen domper, niet voor mij. Lief was er minder realistisch mee, hoewel hij in het begin huiverig was over de timing vond hij het laatst toch erg teleurstellend dat ik alsnog een rode vlag had zeg maar..
Ach. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Eerst maar eens die opdrachten inleveren en echt beter worden!
Prioriteiten stellen....

:W :W

Login of registreer om te reageren