Mijn dagje XIV

27-10-2014 om 22:21 uur Gesloten

Reactie MMG: Goed om te lezen dat je een lekker etentje hebt gehad en daarna naar de film. Heerlijk lijkt me dat om er op die manier weer eens uit te zijn. Dat er daarna een rustig dagje moet volgen is soms jammer maar ook ik heb dat er vaak graag voor over en calculeer dat bij voorbaat in.

Ik gelukkig nog steeds thuis maar gaat niet lekker Bij vlagen heel erg benauwd en sinds 2 dagen opnieuw koorts na 3 koortsvrije dagen. Gisteren een knoop doorgehakt om voorlopig te stoppen met het spelen in de band van koor het gaat even niet meer. Hele dag huilen is het zoveelste wat ik voor mijn gevoel moet opgeven. Afgesproken met dirigente dat het tijdelijk is en mijn plek niet wordt opgevuld maar wordt overgenomen door blazers als ik er dan weer ben dan spelen ze hun eigen partij weer. Weet dat het even niet anders gaat maar doet me toch zoveel verdriet dat ik daarbij ook even geen contact met leden wil en het contact alleen even laat via dirigente. Moet het even loslaten nu maar valt nu nog niet mee.

Dus niet zo'n heel fijn weekend gehad. Zeg altijd het komt goed maar geloof daarin is even een harde strijd.

Bye
Mandy

Reactie Kariboe: Hoi Heidi,

Fijn dat je etentje leuk en lekker was. Ik vind een buffet ook altijd fijn. Je kunt pakken wat je wil, hoeft niet op het eten te wachten en ontmoet eens andere mensen dan je buren aan tafel in de rij.
Gezellig dat jullie na het eten nog naar de film zijn gegaan.
Nu is hij dus naar Duitsland, voor jou niet gezellig maar nu kun je wat uitrusten. Ik moet wel eens van maandag tot en met vrijdag werken terwijl L. bij mijn ouders is vanwege een schoolvakantie. Dat vind ik niet leuk maar dan slaap ik bij en doe klusjes in huis. Gelukkig heb je Bas en Duck als gezelschap. Is Bas al weer helemaal beter?
Groetjes,

Kariboe

Even eerst de twee laatste reacties hier gezet zo kan ik er nog op antwoorden.
@MMG Ja was heel blij dat ik dat even kon doen, deed goed. En ja ik plan die dag en soms dagen erna voor rust. Dat is minder dat je terug koorts hebt, en spijtig dat je even niet kunt spelen in de band. Het is nu ook een slechte periode de herfst en winter. Denk dat vele het dan lastiger hebben door infecties die de ronde doen. Probeer te zien naar dat het tijdelijk is en dat je het na de zware periode terug opneemt. Dat het is om jezelf te beschermen. Kan misschien helpen. Ik heb ook al veel moeten opgeven, maar zoek dan naar iets dat wel haalbaar is. Misschien kun je die tijd met iets anders opvullen dat je graag doet. Veel beterschap.
@Kariboe Ja dat is zo, met buffet zie je al eens andere personen. Fijn is het natuurlijk niet, maar heb idd mijn rust en ja als we elkaar terug zien is de liefde eens zo groot. En hij moet iets doen dat hij graag doet, dat vind ik belangrijk. Bas is helemaal beter, niets meer aan te zien. Gelukkig maar.

Vandaag terug wat proberen te doen.
Maar al snel merkte ik dat ik snel moe ben.
Het koste mij veel energie om dingen te doen.
Maar was blij dat ik eens iets kon doen.

Verder me aan de werken geërgerd.
Met hun lawaai had ik moeite om deftig te rusten.
Lag wel op bed, maar kon niet goed slapen, werd altijd terug wakker door hun geroep of lawaai van de machines. Zal zo blij zijn als het hier terug gewoon is en de werken gedaan zijn.
Tel al af, al weet ik niet wanneer ze juist gaan gedaan hebben hier.
Woensdag zou de straat terug open gaan, ben benieuwd.

Nu maar slapen
Slaap zacht

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
09-11-2014 om 21:57 uur

Zou obderhouds antibiotica niet iets voor je zijn of heb je dat al? Vervelend dat he weekend niet werd wat je wilde. Beterschap!

09-11-2014 om 22:08 uur

Jammer dat je astma roet in het eten gooide!
Morgen naar je eigen HA, eens horen wat die ervan vindt. Ik kan me voorstellen dat je niet blij wordt van de ene AB- en cortisonekuur na de andere.
Sterkte en beterschap. En ik hoop dat de werklui gauw klaar zijn!
Oma Akke

09-11-2014 om 22:34 uur

dikke knuffel heidie
en een heel goed gesprek morgen bij je dokter!

09-11-2014 om 22:37 uur

@daantje: ik neem ab in onderhoud en spijtig doet die zijn werk niet goed genoeg. Hoop elke keer bij iets extra opstarten dat het deze keer wel iets uit haalt. Maar tot nu toe nog niet veel geluk ermee.
@oma akke: ja vind ik helemaal niet leuk maar niet veel aan te doen. En de werklui vrees dat dat nog even is.
@emsepems: dank je ja bij ha doet het altijd deugd de gesprekken. En zij kent me het beste. En weet wat beste is.

Poging zoveel om te slapen.
Hopelijk lukt het nu wel.

Slaap zacht

Veel lief, knuf  O+
Heidi  :W

10-11-2014 om 08:14 uur

Hoi Heidi,

Wat erg dat je leuke avond zo eindigde. En dat je je basketbaltoernooi gemist hebt. Wat betreft die AB: misschien zijn de meningen wel verdeeld. Afwachten geeft minder resistentie maar meteen starten brengt misschien sneller verbetering aan je longen en zorgt ervoor dat er minder schade ontstaat. Wat zegt de LA hierover?
Ik hoop dat je al wat opgeknapt bent.
Het zal wel meevallen morgen. Ik geef haar 2 kinderparacetamollen en ze krijgt Emla-creme op haar arm. Fijn dat je duimt. Na de allergietesten moeten we naar de KNO-arts voor de uitslag. Ze heeft vorige keer neusdruppels gekregen en die helpen goed. Haar probleem is dus al opgelost.
Groetjes,

Kariboe

10-11-2014 om 18:29 uur

Wat balen dat je astma roet in het eten heeft gegooid.
Ik hoop dat je vandaag een goed gesprek met je eigen huisarts hebt gehad.
Beterschap!

10-11-2014 om 23:15 uur

@Kariboe: Over de ab mening la weet ik er niet over, ha zegt afwachten, neem al vaak en veel ab. En ben al resistent aan 1 ab dus liever niet nog een paar erbij. En degene die ik nu krijg is al een vrij zware dus nog zwaarder gaan is vrees ik sowieso iv te doen. Weet niet of er nog andere ab opties zijn. Dat is goed dat je weet wat helpt, hopelijk loopt het morgen vlot. Veel succes. mijn duimen staan omhoog  ^O^. Hier nog wat hetzelfde, koorts is nog niet weg en vrij benauwd. Maar geef de ab en cortisone zijn tijd.
@Tessa Ja ben ik vaker gewend, wel niet leuk. Maar deze periode verwacht ik dat wel meer. Is nu niet de beste periode met al die infecties die de ronden doen. ha had verlof, maar haar collega werkte en even telefonisch wat met besproken. We kwamen van mening overeen dat deed goed.

Voel me nog steeds niet super, maar gaat denk ik nog enkele dagen zo zijn.
Heb nog steeds koorts en vrij benauwd.
Gelukkig zijn er leuke tekenfilmpjes op tv, Disney channel bv.
Echt de max als je je niet zo goed voelt.
Je hoeft er niet bij na te denken.
En als je in slaap valt dan is dat zo.
Daarna kijk je gewoon verder naar een ander tekenfilm of serie.
En als er niets goed op is heb je nog wel zo een paar zenders.
Zoals Nickelodeon of cartoon network.

Verder ha gebeld, eigen ha nam de brug.
Maar welk collega van haar even gesproken aan de telefoon.
En die was het met me eens over de meds en zo.
10 dagen hoge dosissen cortisone nemen en dan plots stoppen zonder afbouwen.
Dan ga je wel iets zien met mijn longen.
En ook zo lang hoge dosis nemen is niet goed voor mijn spieren.
Dus een afbouwschema gemaakt met ha.
Woensdag ga ik eens langs eigen ha.

Verder kine gebeld maar die maakten de brug.
Dan maar wachten tot woensdag.
Probeer zelf wat oefeningen te doen, zover het lukt.
Ja dat heb je met een feestdag op dinsdag.
Dan maken vele de brug.

Nu proberen te slapen.
Slaap zacht  :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

11-11-2014 om 00:23 uur

Even een filmpje van de weg die ik een tijdje geleden door ree om zo dicht mogelijk bij mij thuis te raken. Nu is het bijna niet meer te doen.

[youtube]jsSi4oivLv0&feature=youtu.be[/youtube]

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

11-11-2014 om 14:39 uur

Hey Heidi! Heel veel beterschap gewenst! Wat jammer dat t leuke avondje zo moest eindigen zeg!
Succes bij de dokter en hou je haaks!
Lieve groetjes

11-11-2014 om 21:01 uur

Balen dat je zo over landweggetjes moet hobbelen! Hoe lang gaat dat nog duren?
Hopelijk weet de huisarts een goede oplossing voor je. Ik kan me goed voorstellen dat je niet voortdurend hoge dosissen ab en cortisone wilt nemen. Hou je taai, meisje!  O+