Sorry, ben verliefd geworden!!

02-12-2014 om 21:20 uur Gesloten

Ik ben verliefd, niet te zuinig. Mijn dochter is vorige week bevallen van een alleraardigst propje mens. Negen maanden heet het “Kruimeltje” geheten en nu heeft het een gezicht en een naam. Fantastisch, nu al voor de derde keer. Hij is de eerste Kleinzoon. Chris Willem en daarmee met zijn tweede naam naar mij vernoemd. Ik ben dan ook verliefd. Verzamel foto’s en zwijmel weg met op dit moment Gilbert O’ Sullivan. “Clair” zingt hij in mijn oor terwijl het geluid aanzwelt en via mijn hoofdtelefoon mijn gehoorgang in dendert. Hoh, wat mooi en dan heb ik het in de eerste plaats over mijn kleinzoon. Mijn, ja dat mag ik toch wel zeggen met zo’n mooie naam. Opa is opnieuw opa.

http://i.imgur.com/Nmfv92K.jpg

Ach ja, je maakt wat mee. Mijn medicatie werkt in het kader van pijnbestrijding voortreffelijk. Nu al weken zonder een spatje pijn. Nog wel vervelende levensechte dromen of Hallucinatie maar dat is wel steeds beter in bedwang te houden en het grootste voordeel is dat het steeds slechts mijzelf aangaat. Ik word getroffen door de bliksem, doodgeschoten gevierendeeld en het is altijd nadat ik ben meegenomen. In een geblindeerde wagen naar uithoeken des lands. Gebroken beenderen of iets erger vallen mij ten deel en ik moet elke nacht of dag naar Huis lopen. Altijd maar lopen en dan ben ik zo moe als ik gewekt word door Ellen. Vandaag ook. Te gek voor woorden. De vragen daaromtrent zijn beantwoord door de arts in dienst. Een groepje medicijnen die ik gebruik heeft de gewoonte om een ander groepje medicijnen die ik neem aan te vallen. Een beetje oorlogje spelen over mijn rug. Niet goed. Echt niet goed. Maar ik moet het er mee doen is het antwoord op de vraag als ik de arts van dienst verzoek er eens over te denken of ook dit nog te voorkomen is. Een witte zakdoek zwaaiend voor ik mijn neus snuit of sterkers. Mee leren leven. Ja ja, mee leren leven. Dat zal ik dan ook maar doen want ik ben pijnvrij en daar mag nooit meer iets tussenkomen. Ik en mijn gevoel. Alles uit de buurt want ik ben pijnvrij. Pijnvrij

http://i.imgur.com/1mfAZq1.jpg

Herman zegt, schilderde, zong, maakte sculpturen en kuste zijn papagaai. Hij heeft ons al even verlaten maar ik wil u deze foto niet onthouden. Het brengt alles mee over hoe ik me voel. Vol kleur, eenvoud en lichtend. Ja ik vind dit lichtend omdat het in mijn gedachten ook zo is. Ik ben druk en loop over van ideeen die maken dat ik vol kleur en licht geraak. Mijn benauwdheid heeft me een paar dagen parten gespeeld en me bijna naar een kuur doen grijpen. Het ophogen van medicatie heeft in dit geval wonderen gedaans. Ja wonderen. Ook zo’n kleur. Mijn echtgenote heeft me de afgelopen week heel vaak mee op sleeptouw genomen. Heb het gevoel gehad dat ik leefde om te opsleeptouwnemen mogelijk te maken. Ik vond het als altijd fantastisch om met Ellen op pad te gaan. Ik ben nu eenmaal erg graag bij oma. Gisteren mijn hoofd op hol gebracht door Shae die in Canada woont. Zo via Skype de huiskamer in. Weer verliefd en mijn dochter en haar witte snoetje van zo vlak na de bevalling maken mijn kleurenpallet compleet. Kleur en drukte in mijn hoofd en leven weergegeven door een foto van Herman Brood. Herman oh Herman vanwaar die duik in het diepe. Je bracht en brengt KLEUR.

De reacties zijn gesloten.
03-12-2014 om 06:22 uur

Proficiat met de geboorte van je kleinzoontje xx

03-12-2014 om 13:49 uur

hartelijk dank!!!1 8-)

03-12-2014 om 13:56 uur

gefeliciteerd met de geboorte van de kleinzoon, geniet er lekker van.
kleintjes zijn zo om  O+ op te worden. 

http://i1226.photobucket.com/albums/ee413/megawendy21/418_418_voetjes-kleinzoon_zps67106223.jpg

03-12-2014 om 15:36 uur

Heerlijk weer een nieuwe kleine spriut, het blijft een wonder dat dit tot een goed eind gebracht wordt. Als het dan ook allemaal voorbij is, is het om dankbaar te zijn dat het kindje gezond is en mama het goed heeft. Geniet er maar van. Opa (of oma) zijn is toch een geschenk! Als je pijnvrij kunt blijven is dat het beste wat je kan overkomen en als de ( voor jou) aanvaardbare bijwerkingen zijn, so be iT! Pijn is erger.

03-12-2014 om 17:41 uur

Hartelijk dank allemaal en ja het is een wondertje. Pijnvrij ook!! 8-)

03-12-2014 om 19:24 uur

Gefeliciteerd met je kleinzoon en genieten !

03-12-2014 om 19:35 uur

wat geweldig nieuws, gefeliciteerd met t kleine kereltje, en vooral heel veel genieten!

04-12-2014 om 15:27 uur

Dank jullie wel en hartelijk. greetz 8-)

04-12-2014 om 15:57 uur

Geloof het of niet!

Sinds een paar maanden,is mijn dochter opzoek gegaan naar hare papa.
Wegens huwelijksproblemen toen!..was er nog geen sprake over een dochter/zoon.
ik had mijn dochter reeds 26 jaar niet gezien...ze vroeg mij verschillende dingen.
Zoals ik haar de naam van haar moeder vroeg....alsook de naam van de grootmoeder.
Wij hebben elkaar ontmoet,in augustus,toen ik ze zag,toen kreeg ik het moeilijk.

En,ja hoor,ik ben ook reeds opa geworden....wist ik dus niet...binnenkort,komt er nog een klein mensje bij.
Jullie kunnen zeker begrijpen,dat ik me oud aan het voelen ben.
Maar ook gelukkig ben geworden. :Y :Y