Longforum 2.0

22-10-2014 om 21:53 uur

Het Longforum bestaat bijna 10 jaar. We hebben van die 10 jaar in ieder geval 8 jaar gebruik gemaakt van de huidige software. Ondanks de regelmatige software-updates zijn we nu op het punt gekomen dat er veel aan de software gebeuren moet.

Daarom hebben wij als crew en Longfonds gekeken is wat er beter is, doorgaan met de huidige software en die dus updaten of kiezen voor nieuwe software. Het is nieuwe software geworden.

Met deze nieuwe software hopen we een paar mooie verbeteringen te kunnen maken op het forum. Deze verbeteringen gaan er voor zorgen dat het forum makkelijker te gebruiken gaat zijn voor jullie als leden.

In dit topic zullen we de komende tijd updates geven over hoe het gaat met de nieuwe software, welke het geworden is, en andere informatie.

Login of registreer om te reageren
09-12-2014 om 09:19 uur
Reactie op maraikie

Ik hoop ook op een leuke app...

Indien dat mogelijk is zou dat welkom zijn. Van mij hoeft het niet zozeer een app maar een mobiele versie van de site zou handig zijn. :)

Login of registreer om te reageren
09-12-2014 om 14:26 uur
Reactie op Evi.

Indien dat mogelijk is zou dat welkom zijn. Van mij hoeft het niet zozeer een app maar een mobiele versie van de site zou handig zijn. :)

precies!

Login of registreer om te reageren
11-01-2015 om 22:44 uur

We zijn druk bezig met testen en het begint er goed uit te zien. Alle berichten op het oude forum gaan mee naar het nieuwe, er zal niets verloren gaan.

Wat betreft de mobiele telefoon: het forum wordt zo gemaakt dat het 'schaalbaar' is. Het zal dus prima te gebruiken zijn op de mobiele telefoon zonder dat er een app nodig is.

Login of registreer om te reageren
13-01-2015 om 18:15 uur
Reactie op Stardust

We zijn druk bezig met testen en het begint er goed uit te zien. Alle berichten op het oude forum gaan mee naar het nieuwe, er zal niets verloren gaan.

Wat betreft de mobiele telefoon: het forum wordt zo gemaakt dat het 'schaalbaar' is. Het zal dus prima te gebruiken zijn op de mobiele telefoon zonder dat er een app nodig is.

goed werk! succes

Login of registreer om te reageren
13-01-2015 om 18:10 uur

Blijven alle privéberichten ook bewaard?

Login of registreer om te reageren
25-01-2015 om 17:31 uur
Reactie op Daantje

Blijven alle privéberichten ook bewaard?

Hier ben ik nog niet helemaal achter. De doelstelling is alles te bewaren, dus ook de prive berichten. Ik kom er op terug.

Login of registreer om te reageren
14-01-2015 om 14:49 uur

Bedankt voor je update SD!
Wat fijn om te horen allemaal. En ook fijn dat de nieuwe versie beter te gebruiken is op de mobiel.

Login of registreer om te reageren
25-01-2015 om 17:33 uur

Ondertussen gaan wij gewoon door met het werken aan Longforum 2.0. Helaas was de ns gisteren niet zo vriendelijk om ons te laten samenkomen, maar dat zal geen grote vertraging geven.

We hopen binnenkort met een planning te komen die jullie dan ook kunnen volgen.

Login of registreer om te reageren