Mijn dagje XV

23-02-2015 om 22:25 uur Gesloten
Reactie op Kariboe

Hoi Heidi,

Wat triest van de 2 lammetjes. Dit voorkom je niet, he? Je kunt niet continu wakker waken in de stal. Je weet toch niet waarom het zo gelopen is.
Wat erg dat je er nog een begrafenis bovenop kreeg. De griep is inderdaad erg dit jaar, en zoveel mensen zijn ziek geweest. Ook mensen die zelden ziek zijn.
Ik ben blij dat het bij het basketbal gezellig en leerzaam was. De sfeer bij sportwedstrijden is altijd leuk, vind ik.
Gelukkig dat de pannenkoeken zonder ei lekker zijn.
L. lust ook geen flensjes of poffertjes. Ze houdt heel erg van spaghetti, lekker vlees en rauwkost. En verder eet ze heel veel fruit gelukkig.
Ik heb nu vakantie. L. gaat morgen met mijn mama en het kind van mijn zus naar de Efteling. Ik ga veel naar mijn papa in het ziekenhuis, vandaag en morgen gezellig samen met mijn zusje.
Groetjes,

Kariboe

@Kariboe spijtig genoeg kun je dat idd niet voorkomen. Als we niet naar de begrafenis moesten waren we zeker te laat geweest en waren ze allebei gestorven voor we iets konden doen. Nu zijn er terug twee dat voor vandaag, deze nacht gaan zijn denkt papa. Hij is steeds gaan zien, maar kan moeilijk een ganse nacht om de haverklap gaan kijken. Waarschijnlijk gaat hij wel lang op blijven voor de zekerheid. Maar er is een moment dat die toch moet gaan slapen. Ja gelukkig zijn de pannenkoeken nog lekker, alleen ergens anders eten is toch veel leuker. Gelukkig dat L fruit eet en zo, mijn broer eet ook geen fruit, groenten, .... Wel als het gemixt is, mar zo niet. Buiten enkele groenten. Heeft L geen school? hier is het terug school. Vorige week had iedereen een weekje vakantie, buiten ja de werkende die geen school vakanties hebben.

Vandaag zouden er misschien terug lammetjes geboren worden.
Alle deze nacht, want het is al laat en ze zijn nog neit geboren.
Hoop dat het bij deze goed afloopt
Want nog eens lammetjes verliezen wil ik niet, is zo droevig.
Papa gaat geregeld kijken.

Verder gaat het wel hier.
Buiten dat ik moe ben.
En barstende hoofdpijn heb.
Heb er iets voor ingenomen, hopelijk werkt het snel.

En dan maar eens gaan slapen.
Morgen ga ik basket geven in een school.
De kinderen eens laten ervaren hoe het is om in een rolstoel te sporten.
Belooft leuk te worden, met kinderen is dat altijd fijn.
Zijn heel spontaan en leren graag bij.
Ben benieuwd naar hun reactie.

Dus nu maar zorgen dat ik uitgeslapen ben.
Slaap zacht  :z :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

De reacties zijn gesloten.
01-03-2015 om 22:34 uur

@kariboe ga nog zien met schouder zolang er tape op zit kunnen ze toch niet goed onderzoeken. Ja we hebben samen gelegd voor een kado. Hij bakt elke dag brood en nu hebben we een brood machine en bloem en zo gekocht.
@oma akke er hebben vier van de negen schapen gelammerd waarvan we spijtig genoeg twee lammetjes verloren zijn. Er moeten nog vijf lammeren en meestal zijn het twee lammetjes en heel soms 1. Is afwachten kan nog tot eind april duren. Het was een heel leuke dag/avond lekker gegeten ook.

Snuf snif ben weer ziek.
Ganse dag keelpijn en nu ook weer koorts.
Morgen la eens bellen, horen wat die zegt.

Verder goed rusten en hopelijk morgen beter.
Dan moet ik la niet bellen
Dus duimen maar.

Nu terug slapen
Ben stik op, precies of ik heb een paar nachten door gedaan.
Slaap zacht

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W 

02-03-2015 om 13:12 uur

Hoi Heidi,

Echt leuk, een broodmachine. Wees maar blij dat je dagelijks vers brood hebt, dat smaakt altijd heerlijk. Het is ook leuk dat je met deegsamenstellingen kunt experimenteren en zo voor jezelf het lekkerste brood bedenkt.
Wat erg dat je weer ziek bent, jij pikt alles mee. Verschillende collega's zijn ook ziek. Hebben ze bij jou al ooit gekeken naar een immuunstoornis? Zal wel want je gaat naar een professor. Heb je de la nog gebeld?
Ik snap dat je op bent, te weinig nachtrust is ook slecht voor je weerstand en zo ga je maar door.
Met het hondje van mijn papa gaat het nog steeds naar omstandigheden goed. Gelukkig maar, L. is erg op haar gesteld en ze heeft al genoeg aan haar hoofd met mijn papa.
Groetjes,

Kariboe

03-03-2015 om 22:18 uur

@Kariboe ja ze hebben dat al onderzocht en daar is niets uit gekomen. Fijn dat het naar omstandigheden nog steeds goed gaat met het hondje. Zijn er al nieuwe vooruitzichten met je pap?

Even een klein berichtje.
Ben enorm moe en voel me niet zo best.
Morgen eerste taak bellen, dacht misschien kom ik er zo door.
maar het gaat niet goed, dus toch maar eens bellen.
Verder niet veel gedaan dan slapen.
Slapen is het beste medicijn als je je niet goed voelt.

En deze week is het de week van de vrijwilliger.
Weet niet of dat ook in Nederland zo is.
Maar hier in ieder geval wel.
Alle vrijwilligers worden in de bloemetjes gezet (letterlijk en figuurlijk, hangt van organisatie tot organisatie af).
KVG heeft een liedje geschreven.
Vind ik wel fijn  en het is een mooi liedje.

[youtube]Y30OrN266ZI[/youtube]

Zo het liedje er even bij gezet.
Is echt goed gedaan van hen.

nu slapen
slaap zacht!

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

04-03-2015 om 07:39 uur

Hoi heidi,

Ik duim dat je snel weer opknapt. En slapen is inderdaad een goed middel hiervoor

En wat een leuke liedje en foto's !

Ik weet wel dat er een dag voor de vrijwillergers is maar wanneer?

groetjes

petra

04-03-2015 om 22:10 uur

@puckie dank je, hier is het een hele week de week van de vrijwilliger. Hier is die van 28 febr. tot 8 maart, iets langer dan een week denk ik dan even. Heb het even opgezocht voor je en de dag van de vrijwilliger in Nederland is 7 dec. Als dat juist is wat op die site staat.

Hier nog steeds ziek.
Er is bloed genomen en meds zijn aangepast.
Nu hopen snel beter te zijn.

Goed rusten en dan komt het wel goed.
Als mijn berichten korter zijn of als ik is even niet schrijf komt het door eht ziek zijn.
Niet ongerust zijn eens het lukt hoor je me weer.
Probeer elke avond te schrijven maar kan niets beloven.
Slaap veel en heb er echt nood aan.

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

05-03-2015 om 09:14 uur

Hey Heidi, natuurlijk snappen we dat t soms niet lukt hier iets te posten.... Eerst aan jezelf denken hoor, hoop dat t vele slapen en de acties van de la je goed op weg helpen wat beter te worden!
Vind t naar voor je dat je alweer ziek bent, dikke knuf voor jou :*
Zijn er nog meer lammetjes geboren? t Is ook een beetje lenteachtig al buiten en de lammetjes passen er precies wel bij!
Meid hou je haaks!
Lieve groetjes :W

05-03-2015 om 13:42 uur

Hoi Heidi,

Wat akelig dat je nog steeds ziek bent. Ik hoop dat de nieuwe instelling van je medicatie gaat helpen.
Jouw rust gaat boven een blogje hoor. We zien je wel verschijnen hier.  ;)
Zijn er nog lammetjes geboren?
Groetjes,

Kariboe

06-03-2015 om 19:08 uur

Hallo Heidi,

Nee dat is echt niet leuk meer dat je weer ziek bent Heb ergens gehoord dat zink iets doet met immuunsysteem. Wel een goed opneembare vorm van zink. Bijv. zinkcitraat. Weet niet maar baat niet dan schaadt niet. Beterschap lieverd en als je niet de energie hebt om te antwoorden wachten we op je.

Hopen op veel zonneschijn en veel beterschap,

Elisa

09-03-2015 om 22:49 uur

@Milly Dank je, hier nog steeds ziek, toch weer een telefoontje nu eerst ha, heb geen zin in ziekenhuis. Lammetjes aantal staat nog steeds op 5. Maar er moeten nog vijf lammeren. En gisteren gingen de schapen en lammetjes even wandelen buiten de wei. Grappig zicht ze hadden de poort open  gebroken. De lammetjes wandelen steeds buiten de wei dankzij DCA (zijn die de werken hier doen).
@Kariboe Dank je, ja weet dat mijn gezondheid boven blog gaat, maar soms voelt het niet goed als ik niet schrijf. Neen geen lammetjes meer bijgekomen, maar kan nog tot eind april. Maar er moeten nog vijf lammeren. En gisteren gingen de schapen en lammetjes even wandelen buiten de wei. Grappig zicht ze hadden de poort open  gebroken. De lammetjes wandelen steeds buiten de wei dankzij DCA (zijn die de werken hier doen).
@Elisa Dank je, ja neem al zoveel bij voor immuunsysteem en dat helpt tot nu toe spijtig genoeg niet. Hier nog steeds ziek.

Nu toch weer iets schrijven al voel ik me nog steeds niet goed.
Nog steeds koorts, en veel slapen.
Mag wel eens beginnen te beteren.
Morgen toch weer iets proberen te doen en zien of het lukt.
En of ik nog koorts blijf maken.

Verder nog geen lammetjes bij.
De teller blijft op 5 staan.
Maar ze kunnen nog lammeren tot eind april.
Er zijn 5 die nog niet gelammerd hebben.
Gisteren was het grappig.
De schapen hadden poort open gekregen en waren doodleuk uit de wei gegaan.
Het gras buiten de wei is beter dan in de wei he  ;)
Zo zeggen ze toch ook het gras is groener aan de overkant of zo iets toch.
Zo denken de schapen blijkbaar ook.
De lammetjes lopen heel vaak buiten.
Dat is dankzij de werken DCA papa zei dat de draad omgekeerd moest, maar ze wilde het niet veranderen. Gevolg de lammetjes wandelen er gewoon door, alsof er geen draad staat.

Papa had gisteren een blad aan de brievenbus gehangen.
Er stond op: je hoeft niet aanbellen als we uit de weide zijn, want we wandelen er gewoon terug in.
Ja ik was alleen thuis, papa en mama gingen naar de mis samen met de familie en daarna eten.
Normaal ging ik proberen mee te gaan, maar was nog te ziek.
Dus bleef in bed liggen en heb de hele tijd geslapen.
Mijn broer is Bas en Duck komen halen voor een wandeling.
Zo was het hier heel rustig.

Daarjuist heb ik even de klusvrouw uit gehangen.
Mijn stoel van de traplift piept al een hele tijd.
En kon het niet meer aanhoren.
Heb de kruipolie uit de kast gehaald.
En de scharnieren ingespoten.
Nu piept die niet meer.

En nu proberen te slapen.
En morgen hopelijk beter, dan moet ik ha niet bellen.
Slaap zacht  :z :z :z :z

Veel liefs, knuf  O+
Heidi  :W

10-03-2015 om 11:16 uur

Hoi heidi,

Ik duim voor je dat je snel beter wordt.
Fijn dat bas en duck zijn gehaald voor een lekker wandeling.
Wel grappig dat de lammetjes en schaapjes weer netjes terug de wei in gaan. ( toch slimme dieren )

Ik hoop dat de overige vijf lammetjes gezond geboren gaan worden.

Mijn stem is nu ook met vakantie heel af en toe even terug. Dus ik mag mijn snater houden.
En blijf ik vandaag maar lekker binnen.

knuffels voor jou en bas en duck