neuspoliepen

27-03-2015 om 22:51 uur

Na veel ellende met chronische holtesontstekingen en neuspoliepen heb ik van de natuurarts een reuze middel gekregen. Vanaf de eerste keer voelde ik al minder druk in mijn hoofd en per dag wordt het slijm minder. Ik kan weer door mijn neus ademen  :)

Omdat ik er zo blij mee ben, wil ik dit met jullie delen. Het gaat om neusspray met zilverwater en dat heet Argentyn 23. Je sprayt in elk neusgat 3 x en dan ga met je hoofd omlaag over de matrasrand heen hangen en zachtjes heen en weer bewegen. Hierdoor loopt de vloeistof in je hoofd. Doe dit 1 minuut.

Het flesje kost rond de 20 euro en ik heb het bij de Roode Roos gekocht.

Ik hoop dat ik hiermee anderen kan helpen, want ik weet hoe ziek je ervan bent en hoeveel last dit geeft. Veel succes!

Login of registreer om te reageren
04-04-2015 om 08:34 uur

Hoi Evelien,

Wat fijn dat het voor jou zo goed helpt. Ik heb zelf geen neuspoliepen maar vind het zeker fijn voor jou om te lezen dat dit relatief onbekendere middel je helpt. Wat goed dat je je ervaring met anderen deelt en anderen helpt. Balen dat het zo duur is (en wellicht niet vergoed wordt?). Maar soms moet je toch voor het middel kiezen dat niet vergoed wordt, wanneer dit het beste helpt en/of minste bijwerkingen geeft hè (ik herken het helaas).

Groetjes Evi

Login of registreer om te reageren
04-04-2015 om 14:57 uur

Ik ben heel blij met deze tip Evelien, dank je wel ^O^
Ik heb een klein beginnend neuspoliepje. H.a. zei dat hij nog wel even kon blijven zitten, maar hij zou wel groter gaan worden misschien.
Overblijfseltje van langdurige snot- en loopneus.
Vroeger had je er een middeltje van dr A. Vogel voor, maar dat wordt niet meer verkocht. ;(
Dan moest je dat op een watje druppelen, in je neus doen en na een aantal dagen was de poliep dan verdroogd en viel er als het ware gewoon af. Geldt denk ik alleen voor poliepen in de neus zelf en niet echt diep in de holtes.
Bij mijn man zijn ze operatief verwijderd en zoiets is geen feestje. :N

Login of registreer om te reageren
15-08-2017 om 20:20 uur

Ik gebruik flixonase en dat gaat goed. Nadeel is alleen dat ik een hele "droge" neus krijg. Dan stop ik een poosje of ik halveer de dosering.

Login of registreer om te reageren