Longforum 2.0: Testtopic

12-05-2015 om 09:20 uur

Zoals jullie zien is het live gaan met de nieuwe software gelukt. Ondanks het vele testen van onze kant zijn er altijd nog dingen die mogelijk niet optimaal werken. En deze kunnen ook jullie tegen komen.

Omdat we gebruik maken van nieuwe software zijn bepaalde functionaliteiten verdwenen. Daarnaast zijn er ook weer nieuwe functionaliteiten bijgekomen. Dit topic is niet bedoeld voor het melden van functionaliteiten die verdwenen zijn (tenzij deze de werking van het forum verstoren), maar puur voor fouten in de werking van de aanwezige functionaliteiten.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn die dingen te melden in dit topic.

Login of registreer om te reageren
21-05-2015 om 09:54 uur

Als je op het postvakknopje bovenaan drukt, krijg je een uitklapmenu met je berichten. Helemaal onderaan dit menu staat een knopje met 'alle berichten'. Dit knopje is soms niet direct te zien, dit ligt aan je scherminstelling. Om hem te zien zou je dus moeten uitzoomen in de webpagina.

Een andere manier om direct bij de inbox te komen is om op je profiel te klikken en in het menu links op 'inbox' te drukken.

Login of registreer om te reageren
24-05-2015 om 20:52 uur

Iris bedankt!
Ik wilde gaan zeggen dat het niet zo handig is om eerst je beeldscherm te switchen naar bijv 75%, zodat je de hele balk kunt zien die uitgerold wordt. (Dan kun je net zo goed via de extra klikken doen die ik al deed.) En continue op 75% laten dan zijn de lettertjes te klein.
Maar.. Ik zie dat het is aangepast! Nu staat er rechts 'alle berichten' (ipv start en nieuw bericht). Handig! :-bd
Bedankt!

Login of registreer om te reageren