Hasjolie

16-07-2015 om 07:33 uur

Ik heb astmatische bronchitus. ik ben me gaan verdiepen in de de helende effecten van hasjolie.
Omdat ik dacht dit wil ik zelf ervaren heb ik een potje besteld.
Mijn verbazing is groot. na 2 dagen was het hoesten over en dat slechts met een paar druppeltjes per dag.
ook kun je er je sigaret mee insmeren als je rookt.

Login of registreer om te reageren
16-07-2015 om 10:15 uur

Hoe gebruik je het dan als hje niet rookt?
Ben je ook bekend met de pijnstillende effecten?
Ik zag een reportage onlangs en ben er erg benieuwd naar. Vele mensen in de vs en Zwitserland hadden erg goede resultaten voor pijnstilling zonder bijwerkingen of 'high' zijn. Ik heb nu best veel morfine nodig maar dat heeft veel bijwerkingen...

Login of registreer om te reageren
24-07-2015 om 03:23 uur

Het zit in een flesje en je kan het druppelen onder je tong. of als je rookt smeer je het uit over je sigaret (1 druppeltje met je vingers uitsmeren). Ja ik word ook niet high, maar mun longen zijn na nu een week al niet meer geïrriteerd. vergeleken met de puffers word ik van de ventolin veel te gejaagd ook icm mijn bipolaire stoornis. Het heeft geen bijwerkingen. Je slaapt er heerlijk op. en als het te licht is voor je kun je ook zwaardere bestellen. Het gaat om de werkzame stof CBD (cannobidiol) Dit heeft een helend effect op het gehele lichaam en versterkt het imuunsysteem.
Ja klopt mijn opa ging ook hallucineren van morfine enzo.

Ik zou zeggen bestel het. Het is officieel van de stichting medi wiet. Ik heb hier ook een boek besteld getiteld helende hennep.

Succes groeten,

Martijn

Login of registreer om te reageren
24-07-2015 om 03:25 uur

Ik hoef nu trouwens ook geen medicijnen voor mijn ADHD/Bipolaire stoornis. Dit spul houd me rustig en ben gewoon helder. ICM voeding is het prima te doen. Je zult je verbazen hoe goed je je gaat voelen

Login of registreer om te reageren
24-07-2015 om 07:40 uur

Ik heb het linkje uit dit topic weer weggehaald. Alsjeblieft geen nieuwe links naar verkooppunten posten.

Login of registreer om te reageren
24-07-2015 om 21:04 uur

sorry zal dit niet meer doen. Ik heb zojuist een cardio-kickbokstraining gevolgd en kon blijven gaan zonder enige irritatie aan mijn longen. ze voelen genezen.

groeten,

Martijn

Login of registreer om te reageren
18-02-2016 om 15:08 uur

Interessant verhaal. Ik zoek al jaren naar iets dat de hoest vermindert. Ben licht astmatisch, maar verdraag geen ontstekingsremmers.
Koop je hasjolie in de koffieshop?
Groet, Dionne

Login of registreer om te reageren
24-07-2017 om 15:44 uur

Ik denk dat er met hasjolie ,cbdolie bedoekd word..de etos verkoopt dit, ook Holland en Barrett.
Als je googled op cbd olie kun je heel veel online winkeks vinden.

Login of registreer om te reageren
24-10-2017 om 21:38 uur
Reactie op MirjamB

Ik denk dat er met hasjolie ,cbdolie bedoekd word..de etos verkoopt dit, ook Holland en Barrett.
Als je googled op cbd olie kun je heel veel online winkeks vinden.

Login of registreer om te reageren
24-10-2017 om 21:45 uur

Ik zie dat er verwarring is in de termen cbd en Thc.
Cbd is gemaakt Van industriële hennep en is verkrijgbaar als olie en pasta.
Thc of wietolie is van cannabis en kan gerookt, verdampt of als druppels worden ingenomen. Bij goede dosering kan je niet high worden en is niet verslavend.
Koop producten waar een laboratorium verklaring bij zit.

Login of registreer om te reageren