Mijn dagje XVI

14-08-2015 om 21:46 uur Gesloten

omdat ik het ander dagboek al over de 200 reacties zit maak ik maar voor de zekerheid een nieuw topic aan en zet ik de reactie van daar op iedereen hier nog even terug, kan het hier verder gaan.

@Kariboe ja mijn eten blijft weer soms steken, had dat twee jaar geleden na mijn operatie ook en ben na de dilatatie twee jaar goed geweest. Dus hopelijk nu ook terug zo een effect. Schouders zouden voort komen van mijn slokdarm probleem, raar maar blijkbaar kan dat. Verdikt prof niet goed met longen cortisone is opgestart. Leuk fijn weekend en veel plezier zondag.
@Oma akke bedankt ik ben aan een inhaal maneuver bezig maar nog wat stemmen nodig.
@Milly ja is na mijn operatie voor reflux dat ik daar problemen mee heb. toen hebben ze dat drie keer moeten doen en ben ik een twee jaar goed geweest. Nu begint het terug en heb ik hen direct gecontacteerd om er snel bij te zijn. Bij de prof was verdikt longen zijn niet goed, cortisone opgestart en hopen op geen opname, want prof is twee weken met verlof.Veel succes met de reva, dat vraagt idd meestal heel wat energie, bij mij is dat ook. Hopelijk heeft het het gewenste succes.
@edelweiss bedankt, ja ik doe dat graag.
@mamv2 bedankt
@bessie1956 Bedankt om op mij te stemmen en gelukkig heb je me terug gevonden. Bedankt om het op je fb te zetten, hoe meer verspreid hoe meer kans op stemmen. Blij dat je er terug bij bent
@Sien heb het nagevraagd, het kan geen kwaad ze samen te nemen zei hij. Maar door ze samen te nemen gaan ze een deel van hun werking verliezen, maar nog wel werken. Dat was zijn antwoord, ga ze in het vervolg niet meer samen nemen denk ik.

Eerst het verdikt prof maar eens hier zetten.
Verdikt is dat longen niet goed zijn, longfunctie was slechter dan de vorige keer.
Stom dat ik de waarden niet gevraagd heb.
Cortisone is opgestart en mag een weekend thuis proberen.
Prof is twee weken met verlof en ging collega op de hoogte brengen.
Want als het niet betert of verslechtert moet ik binnen.
Maar liever niet als hij er niet is.

En ben een inhaalmaneuver aan het doen, maar ben er nog niet.
de eerste heeft 537 stemmen en ik 297, is al minder afstand dan het geweest is.
Bedankt allemaal voor het stemmen!

Dit weekend zal een rust weekend worden.
Heb het nodig voor mijn longskes.
Dus dvd weekend :)
Een fijn weekend voor iedereen!

En nu slapen
Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

De reacties zijn gesloten.
13-08-2015 om 17:21 uur

Hoi Heidi,

Een ingeklapte long doet vreselijk veel pijn. De pijnmedicatie die jij hebt heb je toch altijd? Als de pijn heel erg verergerd was had je het wel gemerkt. Ik hoop dat de prof je morgen kan helpen. Met medicatie of iets anders.
Wat is een dilatatie? Ik hoop dat je er van opknapt.
Ik hoop dat veel Facebook vrienden op je gaan stemmen.
Groetjes,

Kariboe

13-08-2015 om 19:46 uur

Hoi Heidi,
Tijden niet op het forum geweest!
Bij toeval door die mevrouw, Riek, weer op jou gestuiterd!
Hopelijk gaat het nog een beetje met je!
Zij kon jou niet meer traceren in de vlugheid!!
Ik ben blij dat ik je toch weer gevonden heb op het forum.
Tevens zag ik dat je stemmen nodig had voor de achtbaan!!!
Op jou gestemd en ik zal mijn man ook op jou laten stemmen!!
Heb hem op mijn facebook gezet, wie weet!
Succes morgen bij de prof!

groetjes bessie Xxxx

13-08-2015 om 19:56 uur

@sien Mijn prof van pneumo schrijft dat voor. Die heeft dat opgestart. Zal het hem morgen eens vragen. Bedankt om mij het te laten weten. Met twee weet je meer dan alleen.
@Kariboe waarschijnlijk had ik het wel gemerkt, de pijn in de schouders kan door mijn slokdarm komen en die voel ik de hele tijd. dilatatie is dat ze iets dat vernauwd is, dus het deel van mijn slokdarm boven mijn maag is te smal geworden en daar kan voedsel niet goed door, dat gaan ze door dilatatie open rekken. Snap je het nu wat, ben niet altijd even goed in uitleggen wat iets betekent. Is ook niet makkelijk.

Stand van achtbaan tester 2015
op 1: 345 stemmen en ik op 2 met 165 stemmen

Dus delen, per e-mail doorsturen, wat dan ook maar stemmen.
Dit kun je tot donderdag 20 augustus 12 uur.
Hieronder vind je de link. Ik wil gewoon even zot doen en heb dus gesolliciteerd op een zotte baan.
En de foto waar je moet achter zoeken bij de link staat hieronder.
Dus allemaal stemmen!

https://www.uitmetkorting.nl/nieuws/achtbaantester-2015-verkiezing/#Lic…

Nu slapen, morgen profje, ben benieuwd, laat het jullie direct weten.
Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

14-08-2015 om 12:58 uur

Hoi Heidi,

Ik hoop dat het vandaag goed gegaan is bij de professor. Dat hij weet waar je pijn en / of lucht vandaan komt.
Ik snap nu wat dilatatie is, heb je moeite met doorslikken nu?
Je legt het heel goed uit, hoor.
Mijn Facebook-vrienden en ik hebben al op je gestemd.
Ik ga zondag samen met L. iets leuks doen. Naar de Apenheul of een andere dierentuin, of naar het Dolfinarium.
Morgenvroeg moet mijn vader zijn kater voor een paar weken naar een kattenhotel, daarna komt hij bij mij wonen.
Een goed weekend.
Groetjes,

Kariboe

14-08-2015 om 17:34 uur

Heidi ik heb op je gestemd. Succes. Ik ga nu duimen voor je.
Oma Akke

14-08-2015 om 18:32 uur

Hey Heidi! Heb ook op je gestemd, hoop zo dat t je lukt om op nummer 1 te komen!!
Lees wel dat je weer genoeg voor de kiezen krijgt zeg! Had je veel last van de vernauwing van je slokdarm en wat zou daar de oorzaak van zijn? Zelf heb ik wel eens dat gevoel dat t eten niet wil zakken zeg maar, dan eens een paar keer extra slikken en hop weg is t...... Hoop dat je er in 1 behandeling vanaf bent!
Ben benieuwd hoe t vandaag was bij de prof.
Ik ben al een tijdje bezig met reva, t vraagt veel en heb niet altijd nog de energie om hier wat te posten. Maar weet dat ik aan je denk!! Sterkte in alles!!
Lieve groetjes!!

14-08-2015 om 19:56 uur

Nog een stem erbij!!
Maar verder liever jij dan ik hoor :)
Succes alvast!!

14-08-2015 om 20:11 uur

Ik heb ook op je gestemd.
Ik hoop dat het je gaat lukken!

14-08-2015 om 21:43 uur

@Kariboe ja mijn eten blijft weer soms steken, had dat twee jaar geleden na mijn operatie ook en ben na de dilatatie twee jaar goed geweest. Dus hopelijk nu ook terug zo een effect. Schouders zouden voort komen van mijn slokdarm probleem, raar maar blijkbaar kan dat. Verdikt prof niet goed met longen cortisone is opgestart. Leuk fijn weekend en veel plezier zondag.
@Oma akke bedankt ik ben aan een inhaal maneuver bezig maar nog wat stemmen nodig.
@Milly ja is na mijn operatie voor reflux dat ik daar problemen mee heb. toen hebben ze dat drie keer moeten doen en ben ik een twee jaar goed geweest. Nu begint het terug en heb ik hen direct gecontacteerd om er snel bij te zijn. Bij de prof was verdikt longen zijn niet goed, cortisone opgestart en hopen op geen opname, want prof is twee weken met verlof.Veel succes met de reva, dat vraagt idd meestal heel wat energie, bij mij is dat ook. Hopelijk heeft het het gewenste succes.
@edelweiss bedankt, ja ik doe dat graag.
@mamv2 bedankt
@bessie1956 Bedankt om op mij te stemmen en gelukkig heb je me terug gevonden. Bedankt om het op je fb te zetten, hoe meer verspreid hoe meer kans op stemmen. Blij dat je er terug bij bent
@Sien heb het nagevraagd, het kan geen kwaad ze samen te nemen zei hij. Maar door ze samen te nemen gaan ze een deel van hun werking verliezen, maar nog wel werken. Dat was zijn antwoord, ga ze in het vervolg niet meer samen nemen denk ik.

Eerst het verdikt prof maar eens hier zetten.
Verdikt is dat longen niet goed zijn, longfunctie was slechter dan de vorige keer.
Stom dat ik de waarden niet gevraagd heb.
Cortisone is opgestart en mag een weekend thuis proberen.
Prof is twee weken met verlof en ging collega op de hoogte brengen.
Want als het niet betert of verslechtert moet ik binnen.
Maar liever niet als hij er niet is.

En ben een inhaalmaneuver aan het doen, maar ben er nog niet.
de eerste heeft 537 stemmen en ik 297, is al minder afstand dan het geweest is.
Bedankt allemaal voor het stemmen!

Dit weekend zal een rust weekend worden.
Heb het nodig voor mijn longskes.
Dus dvd weekend :)
Een fijn weekend voor iedereen!

En nu slapen
Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

14-08-2015 om 22:08 uur

Het allerbeste en de groetjes.