Mijn dagje XVIII

21-01-2016 om 23:07 uur Gesloten

Zo hier ben ik dan weer, en heb mijn laatste bericht van vorig topic staat nu ook hier ;).

@Elisa neen dat is niet echt over behang geverfd, dat is glasvezelbehang maar is geen echt behang dat geeft een structuur en je moet daarover verven, je kunt het niet zo laten. Glasvezelbehang is ook zo iets fijn om tegen de muur te hangen, je moet handschoenen aandoen, als dat tegen je huid komt krab je de hele tijd want dat jeukt verschrikkelijk en blijft meestal een tijdje. Je parkeerkaart moet je zeker aanvragen is belangrijk en je hebt het nodig. Ik vrees ergens dat het zh gaat zijn, zal het morgen wel horen. Ik heb nog niet goed geslapen, denk dat eerst alle meds hun werk moeten doen en dat het dan pas beter gaat gaan, afwachten wat prof morgen zegt.

@Edelweiss dank je, ja ik hoop het ook maar prof sprak er gisteren al van en mijn moeder zei vandaag morgen ligt er eentje in het ziekenhuis, en als zij dat al zegt. Als ik deze voormiddag beneden kwam dan zei ze je ziet er echt niet goed uit. Ze ziet direct als het niet gaat en het tijd word om aan zh te denken. Dat zijn er dus nu al twee, hoop morgen op ander nieuws maar weet het niet echt of het ander nieuws gaat zijn.

@Kariboe bedankt vind het ook een mooie warme kleur. Tot nu toe doen de ab niet veel heb ik de indruk. Afwachten tot morgen wat prof zegt. Oei ja snap dat je boos was, en zeker als ze dan een toets heeft. Hopelijk is de toets goed gegaan.

@solstice Dank je, ben heel blij met de kleur. Ik hoop ook dat hij iets weet, maar hij sprak al over opname en mijn moeder vandaag ook. Zullen morgen zien. Ik ben de reeks van Harry Potter aan het lezen, eerste boek is bijna uit. Zie al uit in het tweede boek te beginnen.

Morgen is het dan zo ver, ben benieuwd wat prof te zeggen gaat hebben.
Maar als ik hem woensdag hoorde vrees ik er een beetje voor.
En vandaag zei mijn mama als ze mijn haar aan het wassen was en papa kwam binnen, morgen ligt er eentje in het ziekenhuis. En als zij dat al zegt, ze heeft het meestal ook aan het rechte eind daarin.
Ik hoop ergens nog steeds van niet, maar als het zo is dan is het zo.
Afwachten tot morgen, laat zo snel mogelijk iets weten.

Verder vandaag veel gerust en wat gepuzzeld.
Niet zoveel als vorige dagen, maar ben al goed gevorderd.
Oordeel zelf maar ;)

http://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/2208797_orig.jpg

Maar nog wel veel te doen natuurlijk en het is niet zo een makkelijk stuk.
Veel puzzelstukjes trekken op elkaar.

En dan over het behang dat geen echt behang is.
Onder de laag verf zit glasvezelbehang waar je dus moet over verven.
Daar stond eerst blauw over en nu dus super mooi paars.
Hier is een foto van glasvezelbehang

http://images.yalwa.nl/1004432700/Glasvezelbehang-bij-Tapijt-en-Laminaat-Direct_2.jpg

Je hebt het in heel wat structuren en dat kan enorm jeuken als je er met blote handen aankomt.
Maar het geeft wel een mooi resultaat van je geverfde muur.

Zo maar eens een poging doen om te slapen.
Hopelijk lukt het deze nacht, vorige nacht was ook maar niets.
En dan morgen mijn prof zien, ben echt benieuwd wat hij gaat zeggen.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

De reacties zijn gesloten.
24-01-2016 om 08:28 uur

Heidi

Ik hoop dat je wat op gaat knappen.

Knuffels
petra

24-01-2016 om 12:15 uur

@Kariboe ja op spoed liggen is maar niets, en idd meer kans op infecties. En daar slaap je niet zoals op een kamer en eten kun je daar niet kiezen, ook al niet makkelijk met mijn allergieën aan eten. Ik hoop heel hard dat het donderdag beter is, heb geen zin om in het zh te verblijven. Maar ga donderdag geen keuze hebben denk ik moest longfunctie niet zo verbeterd zijn. En hoe was het in het subtropisch zwembad, een leuke dag gehad? En wat goede punten dat L haalt, echt super.

@Edelweiss Ja idd en dat heb ik wel mogen horen van de longverpleegkundige. Dat is handig dat je dat omrekent, ik ken dat niet zo, hoeveel medrol in verhouding is met pred. Misschien staat het wel op de bijsluiter nog niet gekeken. Normaal geven ze hier maar 32 mg, maar omdat ik nu al bijna 2 weken erp stond en er geen verbetering is heeft hij de dosis toch hoger gezet.

@Elisa normaal zou ik ook niet naar huis gegaan zijn als spoed niet te spraken was geweest. Op spoed daar wil ik echt geen dagen/nachten liggen. Mijn bed is nog niet verhuisd, we zijn stukje per beetje ermee bezig. En slapen is nog steeds niet mijn beste vriend.

@puckie dank je, voorlopig nog niet echt verbetering spijtig genoeg. Heb nog enkele dagen tegen donderdag.

Gisteren was ik te moe om te schrijven.
Maar nu lukt het wel even.

Ten eerste een fijne zondag voor iedereen!

Hier nog steeds niet veel verbetering, maar heb nog wel enkele dagen tot donderdag.
Mijn lichaam raakt wel wat op zo, ook al rust ik goed, slapen lukt niet echt en dat heb ik nodig.
Ik hoop echt dat mijn longen zich donderdag gaan gedragen.
En dat ik gewoon weer naar huis kan gaan.

Heb woensdag iets super gepland, wil dit echt kunnen doen.
Maar zoals ik me nu voel is dit echt niet haalbaar.
Ik hoop zo dat ik tegen woensdag beter ben.
Het is voor een vriendin die jarig is, we hebben zo een groepje.
En we gaan vaak samen weg.

En voor ieder zijn verjaardag doen we iets.
En nu is er woensdag eentje jarig.
Kan hier nog niet zetten naar waar we gaan, stel dat ze het leest.
Denk nu niet dat ze het forum kent, maar ze komt zo naar hier.
En moest ik dan perrongeluk de website open staan hebben dan kan ze dat zien.
Dat zou dan niet fijn zijn, want als we iets organiseren weet de jarige er niets van.
Het moet een totale verrassing zijn.

Geniet van jullie zondag!

Tot later.

Veel liefs, knuf
Heidi

24-01-2016 om 19:34 uur

Hoi Heidi,
Ik ga héél hard voor je duimen je in ieder geval donderdag iets opgeknapt bent!
Woensdag is alleen maar meegenomen, maar wie weet en kan je mee naar het feestje!
Hopelijk vanmiddag een beetje gezellig geweest met je vriendin.
Wel fijn voor je een beetje afleiding.
Ik vind jou super met je puzzelen! Héél knap hoor!!!
Kariboe lekker wezen zwemmen vanmiddag, heerlijk.
Je hebt een super-knappe dochter met haar hoge cijfers!
Heidi, het beste en een dikke knuffel
Bessie

24-01-2016 om 19:54 uur

@Heidi, @Elisa17 en @Bessie,
L. heeft beloofd het nooit meer te doen. Ik geloof haar. Ik wil haar ook vertrouwen, over 3 1/2 jaar zit ze op de middelbare school. Dan kan ik haar ook niet meer de hele dag in de gaten houden. Daarom leer ik haar nu al met wat vrijheden om te gaan. Als je alles verbiedt leert ze dat nooit.
Het zwemmen was heerlijk. Het is het warmste zwenbad dat ik ken, zowel het water als de lucht.

@Heidi, ik hoop dat je snel wat verbetert en dat het slapen dan beter gaat. Dit is niet leuk meer. Dat er maar een wondertje gebeurt. \:D/
Zodanig dat je leuke dag woensdag ook nog door kan gaan.
Ik ben benieuwd naar jullie plannen.

Groeten,

Kariboe

25-01-2016 om 21:07 uur

@Bessie Dank je, woensdag zal echt niet gaan, spijtig genoeg. Was leuk de afleiding, maar ook wel wat vermoeiend. puzzel is even blijven liggen nu, morgen of zo probeer ik terug wat te puzzelen.

@Kariboe dank je, spijtig blijft tot nu het wondertje uit. Woensdag gaat niet doorgaan, spijtig genoeg. We wilden naar de beekse bergen gaan. Maar gaat dus niet gaan.

Vandaag langs ha geweest.
Er is nog geen verbetering ondanks de hoge dosissen.
Mijn maag begint er ook last van te hebben.
En moet die dosis nog even aanhouden.
En niets doen dan rusten, rusten, rusten.
Mag alleen het hoogst nodige doen zoals me wassen, eten, naar toilet gaan en kine.
Verder hoor ik in mijn bed te liggen en te rusten.
Dat is iets dat ge tegen mij moet zeggen, maar ja doe het wel.

Verder dus niet veel gedaan dan rusten.
Wel naar de kine geweest en die zag ook al dat het niet goed ging.
Heb zelfs even geen energie om me achter mijn puzzel te zetten, de vorige dagen dus niet veel meer aan gedaan. Gelukkig heb ik mijn laptop en mijn boek en tv.
Al gaat lezen ook niet zo vlot meer dan een paar dagen geleden.

En nu dus afwachten en hopen op donderdag.
Woensdag naar de Beekse bergen gaat echt niet lukken.
En voor de andere ook niet, iedereen is ziek.
Echt wel toevallig, alles tegelijk.
Maar we gaan een ander moment gaan.
Dan wel niet op haar verjaardag natuurlijk.
Maar de attentie telt het meest.

En nu maar weer eens rusten.
Slaap zacht!

Veel liefs, dikke knuf
Heidi

26-01-2016 om 07:24 uur

Hallo Heidi,

Hoop dat je of iets nachtrust of te wel goed hebt kunnen rusten vannachts.

Het is wel jammer van woensdag maar ook al zou je afgelopen weekend iets opgeknapt geweest zijn dan alsnog denk ik niet dat je de energie ervoor gehad had om naar Beekse Bergen te gaan. Dat is dan niet zo leuk dat die cortisone je maag gaat plagen. Dat moet je er eigenlijk niet bij hebben. Dus echt donderdag afwachten. Ja rusten en rusten en rusten is wel eens moeilijk maar denk toch niet als je je zo ziek voelt. Jammer dat lezen nu ook niet zo gaat. Lezen is anders een hele mooie tijdverdrijver.

Heidi ik hoop toch op het beste en dat de cortisone alsnog goed aanslaat of misschien al wel deed maar dat je er zelf nog niet veel van voelde.

Heel heel dikke knuf en heel veel beterschapswensen,

Elisa

26-01-2016 om 11:00 uur

Hoi heidi

Zoals ik het nu lees zal het wel een opname worden ( jammer genoeg) maar hopelijk ga je dan goed opknappen. neem je rust.

Knuffels
petra

26-01-2016 om 13:43 uur

@Heidi, wat naar dat je nog geen verbetering ziet. Verder gaan met rusten is dus het enige wat je kunt doen. Ik hoop dat je wat goede films of programma's kunt kijken. Dat je je niet verveelt.
L. en ik zijn dol op de Beekse bergen. Nog een geluk bij een ongeluk dat de rest ook ziek is. Wat in het vat zit verzuurt niet. (Hoor mij jou de les lezen.)
De dagen worden alleen maar langer en dus beter.
Beterschap! En als ik morgenvroeg niets van je lees: succes donderdag!
Groeten,

Kariboe

26-01-2016 om 15:34 uur

@Elisa nachtrust is nog niet zo goed, word vaak wakker en slaap bijna al zittend. Verder doe ik niets anders dan in bed liggen, tv kijken, computer als het lukt en ik niet te moe ben. De Beekse bergen gaat op een ander moment doorgaan. Heb hen ook gecontacteerd en ons ticket is verlengd, gelukkig maar. Nu nog verder rusten en tv kijken en computer. Straks krijg ik bezoek, energie opdoen voor dan.

@puckie ik hoop dat mijn longen nog bijdraaien tegen donderdag. En dat ik gewoon mee naar huis kan gaan en thuis verder kan opknappen. Al zou intraveneuze behandeling wel goed zijn voor mijn maag, krijg er meer en meer problemen mee.

@Kariboe Heb wat films opgenomen van disney, heb ook disney series opgenomen en heb mijn computer en al de rest van de tijd slaap ik. Al is het meer rusten dan echt slapen, in zittende houding is dat niet altijd even handig. Vind vaak geen goede houding. Ik kijk uit naar de Beekse bergen, we stellen het gewoon wat uit. Als ik beter ben gaan we ernaartoe en gelukkig wilde ze onze tickets verlengen. Maar ja dit is echt wel een geldige reden om te verlengen vind ik.

Vandaag niet veel gedaan, dan tv, computer en in bed liggen.
Er alleen uit om te eten en de rest wat je niet kunt laten ;)
Hoop echt dat longen beteren tegen donderdag.
Heb nog een paar dagen, het enige dat ik kan doen is hopen.
Heb geen zin in opname, maar ergens zou het voor mijn maag ook wel goed zijn denk ik.
Want die ziet echt af van al die meds.

Straks alle binnen een uurtje ongeveer krijg ik bezoek.
Nu even krachten aan het opladen in bed.
Dat ik toch even met hen kan babbelen en bij hen zitten.
Zie er naar uit, maar weet ook dat het veel energie gaat vragen.
Ga er 100% proberen van te genieten en de vermoeidheid nemen we erbij.
Daarna terug goed rusten.

En nu dus verder rusten.
Als ik nog wat energie over heb laat ik jullie weten hoe het was.
Anders horen jullie het morgen wel.

Nog een fijne avond!

Veel liefs, dikke knuf
Heidi

27-01-2016 om 06:57 uur

Hoi Heidi

Slim van je om de disney films op je computer op te nemen. kan je ze kijken wanneer je wilt. Ik hoop dat je genoten van je bezoek.
je slaapkamer gaat zeker mooi worden.
Zal voor je duimen dat de longen zich beter gaan gedragen.

Ik mag zelf vandaag voor een kleine enkeloperatie met een ruggeprik ipv narcose. Hopelijk gedragen die van mij zich dan wel braaf.
En mijn grootste wens is dat de pijn minder is in mijn enkel waardoor ik weer wat beter kan gaan lopen.

Knuffels voor jou, duck en bas en de kat

liefs
petra