Mijn dagje XX

18-06-2016 om 16:23 uur Gesloten

En weer een nieuw topic voor de blogs van van HeidiV :)

De reacties zijn gesloten.
17-06-2016 om 21:54 uur

Hoi Heidi,
Lang hier niet geweest en natuurlijk even bij jou gekeken!
Nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag en veel succes met je examen, je blijft goed bezig hoor

18-06-2016 om 16:08 uur

@Heidi, inderdaad: moeheid doet veel met een mens. Ik hoop dat jij inmiddels ook uitgerust bent. En niet ziek geworden bent.
Het zou inderdaad fijn zijn als ik wist hoe ik een foto moet posten. Ook omdat er van leer.
Hier regent het nu minder, gelukkig maar.
Succes donderdag! Het zal wel lukken. Je doet er genoeg aan.

Elisa, ik hoop dat je vanzelf herstelt. Zonder kuurtje.
Het is niet fijn om al zo benauwd te zijn en er dan nog iets bovenop te krijgen.
Weet je wanneer ik tijd voor mezelf heb? Als ik in de auto zit. Op weg naar mijn werk of terug naar L.. Heerlijk, radio aan en naar buiten kijken.

18-06-2016 om 21:07 uur

@Solstice bedankt om al een nieuw topic te beginnen.

@oma akke veel plezier in Noorwegen, lekjes en aaitje terug :)

@Elisa bedankt ik hoop dat het lukt en idd dat ik niet ziek word. Wil je ook helpen met foto's hier te plaatsen, stuur je ook een pb. Hoop dat dat morgen lukt. Ik hoop voor je dat je niet ziek word. Dat het niet doorbreekt, ik duim.

@Bessie dank je, ja liever bezig blijven dan dagen thuis zitten. Let wel goed op dat ik me niet oververmoeid. Om infectie te vermijden. Blij je hier terug te zien.

@Kariboe Ik ga je zeker leren hoe je foto hier plaatst, vandaag spijtig genoeg niet gelukt om te sturen. Druk met leren en stageverslag afwerken. Hier blijft het maar regenen, echt niet fijn. Soms kappen ze het er echt met bakken uit, dat je amper iets kunt zien.

Hopelijk was het een fijne zaterdag voor jullie.
Hier de ganse dag, ja je raad het al zeker.
Regen, regen, regen en nog eens regen.
Soms komt het echt met bakken naar benden, dat je er amper iets door ziet.
Echt niet normaal meer, mag eens wat warmer worden en droog.
Vooral droog ;)

Vandaag wat geleerd en stageverslag afgewerkt.
Het is af, maar ben niet helemaal zeker van mezelf
Een persoon van de les gaat zijn eens doorsturen.
Kan ik vergelijken

Vandaag even bij kato geweest.
Is al goed gegroeid :)
En een kleine deugniet geworden.
Maar dat mag wel af en toe als ze zo klein zijn.

Nu ga ik gaan slapen.
Slaap zacht!

Fijne zondag!

Veel liefs, knuf
Heidi

19-06-2016 om 18:30 uur

@Heidi, de foto's hebben geen haast, hoor. Zorg eerst maar dat je slaagt as donderdag.
Vandaag was het heerlijk weer bij ons. L. en ik zijn samen met mijn mama naar de dierentuin geweest. L. mocht helpen bij de Zeehondenshow. Ze was zo blij.
Morgen wordt het weer bar en boos, nagenoeg de hele dag regen.
Fijn dat je bij Kato bent geweest, geniet maar van haar. Het is zo fijn het opgroeien van een kindje van dichtbij te zien. Ze zal nog wel ondeugender worden! :P

20-06-2016 om 05:44 uur

Hallo Heidi,

Dat is jammer dat het elke dag zo regent. Hier regent het af en toe en alleen voor vandaag hebben ze de hele dag regen voorspelt. Ja echt eens lekker buiten zitten moest nu toch wel echt kunnen maar is er nog niet echt bij.
Net als Kariboe zeg ik ook van doe eerst maar je examen en dan later hoe we foto kunnen plaatsen beschrijving.
Leuk dat je bij Kato geweest bent. Ja ondeugend worden ze wel als ze op ontdekkingstocht gaan.

Wij hebben een rustig weekendje gehad. Boodschappen gedaan en gistermiddag even iets autorijden en ijsje onderweg gekocht. Morgen invalidenparkeerkaart halen. Nog steeds verkleurd sputum maar voel me niet echt ziek. Zullen zien.

groetjes en knuf,

Elisa

20-06-2016 om 07:48 uur
Reactie op Solstice

En weer een nieuw topic voor de blogs van van HeidiV :)

Dag Heidi ik ben Edwin. Ik kan het helemaal verkeerd hebben hoor, maar is het voor jou niet veel fijner dat het regent gezien de stof en luchtdruk positiever is voor jou?

20-06-2016 om 21:38 uur

@kariboe ga ik zeker voor zorgen, dat ik eerst slaag donderdag. Ben goed aan het leren, alleen weer ziek. Fijn dat het goed weer was en dat je naar de dierentuin bent geweest. Dat kan ik me voorstellen dat ze blij was dat ze mocht helpen bij de zeehonden. Ondeugend is ze nu soms ook, je kunt zo aan haar gezichtje aflezen dat ze iets gaat uitspoken. Dus dat beloofd voor binnen een maar maanden.

@Elisa ja al die regen is niet meer zo fijn, het blijft hier maar ganse dagen regenen, hopelijk snel beter weer. Kato gaat zeker nog ondeugend worden, je kunt nu al van haar gezicht aflezen als ze iets gaat uitspoken. Dus dat belooft nog voor binnen een paar maanden. En ga zeker zorgen dat ik er door ben donderdag. Een rustig weekend is ook fijn. Hoop dat je niet ziek word en het vanzelf betert.

@mukapuka het is idd fijner voor de longen dat het regent. Maar het regent hier al dagen. We hebben al overstromingen gehad, zodat sommige plaatsen niet meer bereikbaar waren door de modder die er lag. Dat is dan niet zo fijn meer. Groenten die je plant gaan kapot, zo is de spinazie daardoor kapot. Het land naast ons van mensen die we kennen staat blank, hadden aardappelen gepland maar zijn voor de vuilbak. Schapenweide is een nate bedoening, waardoor schapen risceren ziek te worden, schapenkot is een modderpoel, kunnen niet binnen slapen. Dat is niet zo fijn en allemaal door de lange periode regen.

Hier gaat het niet zo goed.
Ben weer ziek. Morgen naar ha.
Hopelijk valt het mee, gelukkig nog kunnen leren vandaag.

Hopelijk kan ha mij helpen, want donderdag examen.
Als je me de komende dagen minder hier ziet is het door studeren en examen.
Niet ongerust zijn dan.

Verder hier nog steeds regen, mag echt eens gaan stoppen.
Wat beter, droger weer zou beter zijn.

Nu ga ik eens proberen te slapen.
Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

21-06-2016 om 05:35 uur

Hallo Heidi,

Ik hoop dat de huisarts je kan helpen. Dat is echt niet leuk dat je vlak voor je examen ziek bent. Beterschap Heidi en veel succes donderdag.

veel liefs en knuf,

Elisa

22-06-2016 om 07:57 uur

@Elisa ab en cortisone zijn gestart, neen idd is niet leuk, studeren gaat daardoor ook minder goed. Doe mijn best en ga donderdag gaan en zie wel wat lukt. Bedankt.

Gisteren iets schrijven lukte niet meer.
Naar de ha geweest en ab en cortisone zijn opgestart.
Vandaag krijg ik de uitslag van mijn bloed, zien of het bacterieel is.
Toch zijn we ab gestart omdat ze denkt dat het bacterieel is.
En zo hebben we ook 24 uur gewonnen, dan als ik vandaag pas zou starten.
Is ook met het examen in het vooruitzicht.

Door het ziek zijn, lukt het leren niet zo goed.
Maar doe mijn best en zie donderdag wel.
Anders word het herexamen in augustus.
Maar dan heb ik toch nog een tweede kans.
En misschien moet ik dan niet alles meer leren.

Vandaag dus nog proberen te leren en zien wat lukt.
Stukje per stukje aanpakken en dan geraken we er wel.
Morgen nog een ganse dag om te leren.
En als ab aanslaat ga ik dat vandaag of morgen al voelen.

Tot later, ga achter de boeken kruipen ;)

Een fijne dag!

Veel liefs, knuf
Heidi

22-06-2016 om 11:26 uur

Hoi heidi,

Ik duim voor je dat je examen gaat halen. Je hebt er hard voor gewerkt,
Ik hoop dat ab en cortisone aanslaan en dat je vlot opknapt.

knuffels

petra