Mijn dagje XX

18-06-2016 om 16:23 uur Gesloten

En weer een nieuw topic voor de blogs van van HeidiV :)

De reacties zijn gesloten.
22-06-2016 om 15:25 uur

@Heidi, veel succes morgen! Ik duim voor je! :-@
Wel naar dat je ziek bent. Ik ben blij dat je huisarts je zo steunt om je examen door te komen. Ik hoop dat je je al wat beter voelt en een beetje goed kunt leren.
Bij ons was het vandaag heerlijk weer. Maar misschien gaat het nog onweren. L. vierde haar kinderfeestje vanmiddag buiten. Ze hebben in een kampvuurtje broodjes gebakken en ze met knakworsten belegd en opgegeten. Er waren ook pannenkoeken. Verder hebben ze een knuffeldier gemaakt.
Morgen wordt het heel warm, he? En daarna komt er onweer.
Ik hoop dat er bij jullie niet te veel regen meer valt.

26-06-2016 om 08:01 uur

Hoi heidi,

Ik hoop dat je niet verder ziek bent geworden en je examen heb kunnen maken.

knuffels
petra

27-06-2016 om 20:39 uur

@puckie dank je, examen heb ik meegedaan, weet niet hoe het gaat zijn. Zal wel zien als ik de uitslag krijg. Verder op en af, was beter, nu terug minder. Als het niet betert ga ik deze week terug naar ha.

@Kariboe hier heeft het ook even goed weer geweest, maar daarna telkens zwaar onweer. En regen nog in overvloed, mag eens gaan stoppen. Verder examen meegedaan, zal wel zien wat de uitslag is. En op en af ziek zijn, wacht nog even af en anders terug naar ha. Fijn dat ze haar feestje buiten heeft kunnen vieren.

Hier even een kort berichtje.
Was na het examen helemaal kapot.
Was iets beter de dag van examen, maar nu weer de slechte kant op.
Ik wacht nog een paar dagen en anders naar ha.

Het examen op zich kan ik niets over zeggen.
Heb geen flauw idee hoe mijn punten gaan zijn.
Zal wel zien, maak me er niet druk in.
Als het niet goed is dan is het herexamen eind augustus.
Dan heb ik meer tijd om te leren, dan dat ik nu had.

Donderdag praktijk examen.
Ben benieuwd hoe dat gaat zijn.
Daar heb ik minder schrik voor.
Wel nog training verder uitwerken.
En dan komt dat wel in orde.

Ga vanaf nu proberen terug meer aanwezig te zijn hier op het forum.
Nu gaan slapen.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

28-06-2016 om 18:43 uur

@Heidi, ik ben blij dat je je examen hebt kunnen doen. Nog succes voor donderdag en dan ben je er vanaf. ;)
Ik hoop dat je snel wat opknapt. Met of zonder hulp van de huisarts.
Je bent hier al heel vaak aanwezig! En je antwoordt op iedereen haar berichtje met zorg. Maak je daar geen zorgen over.
Ik had ook geen fijne week op het gebied van gezondheid. Had vorige week vreselijke pijn in een kies en heb toen donderdag een wortelkanaalbehandeling gehad. Zaterdag ben ik bij de huisarts beland omdat ik zo'n grote ontsteking had bij mijn kies en in mijn kaakholtes. Ik heb nu antibiotica. Nu heb ik nog steeds zoveel pijn dat ik de hele dag Ibuprofen en Paracetamol moet slikken en Tramadol om te slapen.
Ik hoop dat dit snel beter gaat.

28-06-2016 om 20:14 uur

Hallo Heidi,

Hoop dat je nu iets opgeknapt bent. Examen doen is stress. Van stress kun je je iets tot heel erg ziek voelen maar natuurlijk kan het ook door virus en bacterie en vooral als je longproblemen hebt. Hoop dat het niet nodig is om weer naar je huisarts te gaan maar anders als je je wel ziek voelt wel voor donderdag. Voor praktijk examen ben je denk ik niet zo gespannen . Dus weer succes donderdag denk dan aan je en duim voor je.

Hier ook flink gehoest maar toch niet echt een ziek gevoel. Wel verkleurd sputum dat nu langzamerhand weer helder wordt. Dus ja virus. Zijn nog veel mensen hoor die je hoort hoesten in een winkel dus zal wel komen van ons nattig weertje. Hier verders niet veel bijzonders te melden. Wel dat mijn man zo vakantie heeft. We zijn van plan in de vakantie met kleinkinderen naar Wild Lands te gaan en nog een aantal dingen.

@Kariboe dat is niet zo leuk. Ga je zo dan aan het werk? Tramadol is toch wel een zwaar pijnstillend middel waar je toch niet mee mag autorijden. Moet je dan niet terug naar de tandarts of wie dan ook? Beterschap ermee en dat die pijn spoedig of te wel een twee drie overgaat.

Zo ga straks ook naar bed.

groetjes en knuf,

Elisa

28-06-2016 om 21:03 uur

@Kariboe ik hoop dat de ontsteking snel weg is en dat de pijn mindert. Veel beterschap! Hier gat het nog op en af, zie nog wat aan, morgen kine en zal zien wat zij zegt. Snif snif de laatste keer bij haar. Ze stopt om gezondheidsredenen snif snif, was zo een leuke, lieve kine, ga ze missen. Donderdag nog praktijkexamen, voorbereiding is bijna af. Spannend en dan idd heb ik ermee gedaan, als ik geen herexamens heb.

@Elisa Het gaat hier op en af, ga zien wat kine morgen zegt. Als zij vind dat ik langs de ha moet zal ik het wel doen. Heb net een kuur ab en cortisone achter de rug, maar veel beter is het niet. Dus vrees een beetje ervoor dat het terug ab en cortisone word. Voor praktijkexamen heb ik idd minder stress, doe dat graag met de kinderen dus dat komt wel goed. Trainingsvoorbereiding is bijna klaar. Goed dat je slijm stilletjes weer helder word, hou het maar goed in de gaten, dat je er op tijd bij bent als het terug slechter word. Het weer doet er zeker veel aan, zo nat en slecht weer zorgt voor meer zieken. Hopelijk betert het weer snel wat. Fijn dat je man bijna verlof heeft, geniet maar van de vakantie, je verdient dat. En hoe is het met de crème die ik je opstuurde, kun je er iets mee doen?

@Elisa en Kariboe ik ben nog niet vergeten dat ik jullie ging de uitleg sturen om foto's te plaatsen, dat komt er nog wel van. Na mijn praktijkexamen. Zit al genoeg uurtjes achter de computer voor die trainingsvoorbereiding. Maar ben het zeker niet vergeten ;)

Hier druk aan het werken aan mijn trainingsvoorbereiding.
Weer leuke tekeningen maken.
Maar dan ook weer een ganse uitleg erbij schrijven.
En daar kruipt ook veel tijd in.

Verder ben ik mijn portfolio aan het afwerken om morgen laten in te binden.
Dat moet ook tegen donderdag in orde zijn.
Dus weet nog wel wat doen ;)

Hier was het vandaag beter weer, wel weer wat te warm.
Maar ga niet klagen, liever dat dan een ganse dag regen.
Ben de regen een klein beetje beu.
Wie niet he, het heeft echt wel genoeg geregend voor een hele tijd.

En wat ik hier ook nog niet gezet heb is dat mijn rolstoel gekozen en besteld is.
Ben er super blij mee, nu wachten op de goedkeuring, dat duurt ongeveer een maand.
En dan een twee a drie weken daarna heb ik mijn rolstoel.
Zie er zo naar uit, naar mijn eigen rolstoel :)

En ondertussen sinds vrijdag heb ik ook mijn tweede spalk.
Moet er donderdag wel even met terug, want heb drukpunten.
En dat moet verholpen worden, anders geeft dat later voor grotere problemen.
Sta nu wel stabieler en kan terug iets beter stappen.
Al is het ook wel niet handig om met twee voeten die in 90 graden blijven staan te stappen.
Maar beter dat dan steeds struikelen ;)

En nu maar eens mijn bedje gaan opzoeken, is al laat genoeg.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

29-06-2016 om 21:03 uur

Vandaag hard gewerkt aan mijn portfolio en praktijkopdracht.
Moet nog 1 oefening uitschrijven en dan is mijn praktijkopdracht in orde.
Mijn portfolio is al in orde en mooi ingebonden.
Gelukkig dat dat al gedaan is.

Het was raar daarstraks bij de kine.
Mijn kine die stopt om gezondheidsredenen.
Ik ga ze missen, had een klein cadeautje bij en ze was er hel blij mee.
Volgende week een nieuwe kine, ben benieuwd.
Gaat raar doen, maar geef ze wel een kans.

Verder hier nog niet echt goed, zal morgen een afspraak maken bij de ha.
Morgen werkt ze niet, dus is het voor vrijdag.
Moest het morgen beter zijn dan wacht ik tot volgende week.

Vriendinnen hebben zaterdag iets geregeld voor mijn verjaardag.
Had hen gezegd dat ze niets mochten plannen voor 30 juni.
Wil eerst alle examens achter de rug hebben.
Zo kan ik er dan meer van genieten.
Ben benieuwd :)

Morgen is het laatste examen, hopelijk lukt het goed.

Nu eens gaan slapen, morgen een spannende dag.
Laat jullie zeker weten hoe het geweest is.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

30-06-2016 om 05:43 uur

Hallo Heidi,

Hoop dat je je vandaag niet te ziek voelt. Veel succes vandaag met je praktijkexamen. Duim voor je.
Ja dat wordt wennen voor je een andere kine maar wie weet... misschien wel net zo leuk als het was. Lief van je vriendinnen om iets voor je verjaardag te plannen. Hopen dat het ziek zijn echt voorbij is.

groetjes en veel liefs,

Elisa

30-06-2016 om 14:27 uur

hoi heidi,

Ik hoop dat je examen vandaag goed is gegaan.
wil jij mij ook de uitleg foto's plaatsen geven ???

Ik ben vandaag weer terug van een korte vakantie in eigen land ( twente) had daar redeiljk/mooi weer.

knuffels
petra

30-06-2016 om 19:27 uur

@Elisa en @Heidi, ik neem om 19:00 een Tramadol, dan kan ik de volgende dag wel weer rijden. Overdag red ik het wel met Ibuprofen en Paracetamol. Ik moet volgende week vrijdag naar de kaakchirurg en daarna terug naar de tandarts. Het gaat al beter, alleen veroorzaken warme dingen nog zenuwpijn. Maar lang niet meer zo erg als op het begin. De tandarts en ik wachten tot een tijdje na de behandeling of dit over gaat. Als het niet over gaat is de kies er achter misschien ook niet OK. Maar de testen laten dit niet zien.
Het komt wel goed. Gelukkig dat ik niet op vakantie ga, wil niet in het buitenland naar de tandarts.
Nu heb ik genoeg over mezelf gepraat.

@Elisa, gelukkig dat je sputum weer helder wordt. Vooral omdat je vakantie hebt.
Ik ben blij voor je dat je met je man en kleinkinderen naar Wild lands kunt gaan. Ik hoor graag hoe het was.

@Heidi, gelukkig dat je examen nu achter de rug is. Ik hoop dat je geslaagd bent. En dat je opknapt, ga anders naar de huisarts. Die is toch altijd met je begaan?
Wat erg voor je kine en voor jou dat ze er mee stopt. Ik hoop dat ze wel een andere job kan nemen. Lichter werk of zo.
Fijn dat je spalk helpt. Samen met je nieuwe rolstoel zal je mobieler zijn.
Het foto's plaatsen heeft geen haast. Komt wel. Ik ben zelf ook niet fit.
Veel plezier zaterdag! Ik hoop dat je een fijne dag krijgt. Jij organiseert ook altijd leuke dingen voor anderen.