Mijn dagje XX

18-06-2016 om 16:23 uur Gesloten

En weer een nieuw topic voor de blogs van van HeidiV :)

De reacties zijn gesloten.
22-06-2016 om 15:25 uur

@Heidi, veel succes morgen! Ik duim voor je! :-@
Wel naar dat je ziek bent. Ik ben blij dat je huisarts je zo steunt om je examen door te komen. Ik hoop dat je je al wat beter voelt en een beetje goed kunt leren.
Bij ons was het vandaag heerlijk weer. Maar misschien gaat het nog onweren. L. vierde haar kinderfeestje vanmiddag buiten. Ze hebben in een kampvuurtje broodjes gebakken en ze met knakworsten belegd en opgegeten. Er waren ook pannenkoeken. Verder hebben ze een knuffeldier gemaakt.
Morgen wordt het heel warm, he? En daarna komt er onweer.
Ik hoop dat er bij jullie niet te veel regen meer valt.

26-06-2016 om 08:01 uur

Hoi heidi,

Ik hoop dat je niet verder ziek bent geworden en je examen heb kunnen maken.

knuffels
petra

27-06-2016 om 20:39 uur

@puckie dank je, examen heb ik meegedaan, weet niet hoe het gaat zijn. Zal wel zien als ik de uitslag krijg. Verder op en af, was beter, nu terug minder. Als het niet betert ga ik deze week terug naar ha.

@Kariboe hier heeft het ook even goed weer geweest, maar daarna telkens zwaar onweer. En regen nog in overvloed, mag eens gaan stoppen. Verder examen meegedaan, zal wel zien wat de uitslag is. En op en af ziek zijn, wacht nog even af en anders terug naar ha. Fijn dat ze haar feestje buiten heeft kunnen vieren.

Hier even een kort berichtje.
Was na het examen helemaal kapot.
Was iets beter de dag van examen, maar nu weer de slechte kant op.
Ik wacht nog een paar dagen en anders naar ha.

Het examen op zich kan ik niets over zeggen.
Heb geen flauw idee hoe mijn punten gaan zijn.
Zal wel zien, maak me er niet druk in.
Als het niet goed is dan is het herexamen eind augustus.
Dan heb ik meer tijd om te leren, dan dat ik nu had.

Donderdag praktijk examen.
Ben benieuwd hoe dat gaat zijn.
Daar heb ik minder schrik voor.
Wel nog training verder uitwerken.