Mijn dagje XX

18-06-2016 om 16:23 uur Gesloten

En weer een nieuw topic voor de blogs van van HeidiV :)

De reacties zijn gesloten.
30-06-2016 om 21:01 uur

@Elisa het examen is goed gegaan, ben erdoor op praktijk. Nu nog afwachten voor de theorie. Ik hoop ook dat ik me zaterdag beter ga voelen, voel me nu niet op en top. Morgen uitslapen en rustig aan doen. Hoe gaat het met jou en met de crème dat ik opgestuurd heb?

@puckie examen vandaag is goed gegaan, ben geslaagd :). Nu de theorie nog. Ik wil je zeker de uitleg geven. Zal voor morgen of zo zijn, nu de examens gedaan zijn heb ik meer tijd. Als de vakantie maar deugd gedaan heeft. Dat is het belangrijkste.

@Kariboe Hoop dat het probleem met je tand rap opgelost is. Het examen was goed, ben geslaagd, nu nog wachten op de theorie. Mijn ha is idd begaan met me, zal zien hoe ik morgen wakker word. Morgen eerst eens uitslapen, dat gaat deugd doen. Gezondheid gaat voor, ook al is het spijtig dat ik daardoor een andere kine heb. Foto's plaatsen ga ik de instructies daarvoor morgen proberen door te sturen. Of toch zeker 1 van de dagen.

Een kort berichtje van mij.
Ben enorm moe, dus daarom niet veel tekst.
Maar morgen schrijf ik meer, als ik uitgeslapen ben.

Het examen is goed gegaan, ben geslaagd.
Nu nog de theorie afwachten.
En dan kan ik gerust zijn over alle examens.

Ah ik heb een crowdfunding gemaakt voor die vriendin haar droom.
Als iemand er meer van wilt weten of het steunen, stuur gerust en pb.
Dan stuur ik alle gegevens door.

Nu gaan slapen en morgen eens uitslapen.
Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

01-07-2016 om 05:40 uur

Hallo Heidi,

Wat fijn dat je voor praktijk geslaagd bent. Gefeliciteerd. Hoop ook voor je voor theorie. Afwachten dus. Vervelend dat je je nog niet op en top voelt. Misschien na een lekkere nachtrust. Lekker uitslapen is ook wel een luxe. Anders dat de huisarts je weer helpt.

De bb creme light van louis widmer vind ik wel leuk alleen de cremes zijn nogal prijzig. Heb nog niet alle tubes geprobeerd. Had mijn eigen aangebroken potjes met creme ook nog op de planchet staan. Volgens longverpleegkundige kan creme wel alleen niet onder de neus niet smeren. Hier weer een aantal nachten slecht geslapen. Hoe dat kan weet ik niet. Gewoon erg vervelend. Ben je overdag weer niet zo fit om van alles te doen.

@Kariboe hoop toch echt dat je nu van die piijn af bent en ook van de pijnstillers.

groetjes en liefs,

Elisa

01-07-2016 om 05:53 uur

Hoi heidi

Gefeliciteerd met halen van je praktijk examen :-D Ik ben trots op je!!!!!

Kom nu maar lekker bij en geniet vanje verjaardagsfeestje komend weekend.

knuffels
petra

02-07-2016 om 18:19 uur

@Heidi en @Elisa, mijn kies doet nog pijn bij eten en drinken (druk erop bij eten en bij beiden geeft warmte zenuwpijn). Tussendoor niet meer gelukkig. En de zenuwpijn wordt ook minder, denk ik tenminste.
Ik gebruik wat minder pijnstillers, gelukkig. Nog wel een Tramadol voor de nacht.
Ik hoef ook niet meer half rechtop te slapen, mijn kussen alleen is weer genoeg.

@Heidi, fijn dat je praktijk gehaald hebt, ik hoop dat je over theorie ook goed bericht krijgt. Ik duim voor je.
Ben je nog steeds ziek? Het mag onderhand wel wat beter worden.
Foto's plaatsen heeft geen haast.
Waar ken je die vriendin van? Het is echt triest.

@Elisa, wat akelig dat je zo slecht slaapt. Ik hoop dat het snel betert want dit put uit. Heb ik natuurlijk vorige week meegemaakt.

02-07-2016 om 21:01 uur

Ik reageer morgen op al jullie reacties.

Ik wou laten weten dat ik een super fijne dag had vandaag.
Alleen nog steeds ziek, maandag toch ha eens raadplegen.

Nu ga ik slapen, en morgen uitslapen.
Fijne zondag!

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

03-07-2016 om 21:04 uur

@Elisa bedankt, ik hoop dat theorie ook goed is, tot nu toe nog geen punten online. Hier nog neit echt goed, vandaag bijna ganse dag geslapen. Hopelijk heb je ondertussen wat beter geslapen en ben je neit ziek geworden.

@puckie dank je, voor praktijk viel het mee wat zenuwen betreft. Theorie was wat anders, hopelijk is dat goed. Gisteren was erg leuk, heb me geamuseerd.

@Kariboe Goed dat de pijn mindert en dat je minder pijnstilling nodig hebt, gaat de goede kant uit dat is goed. Ja ben nog steeds ziek, vandaag ganse dag geslapen. En zo weer slapen, heb er nood aan. Ik ken haar van het ziekenhuis, liggen al eens samen in het ziekenhuis. Ze heeft muco en een transplantatie gehad. Maar het is er niet goed mee en die sjaal staat op haar bucketlist. Wil haar die zo graag geven. Alleen kost erg veel. Maar krijg het bedrag wel bij elkaar, daar zorg ik voor.

Gisteren was erg fijn, heb genoten.
Wel al eens nat geworden van de regen.
Maar dat was niet zo erg. Waren dan naar binnen gegaan en waren rap droog.
Verder scheen de zon de hele tijd, dat deed ook veel.

Vandaag een luie dag, veel geslapen.
Had het nodig, en het deed deugd.
Mag ook al eens, heb al een zware periode doorgemaakt.
Nu lichaam laten bekomen daarvan.

En hopelijk snel mijn punten, ben echt benieuwd.
Maar denk wel geslaagd, als ik de leerkrachten bezig hoor.
Maar eerst zien en dan geloven.

Nu nog maar gaan slapen, dat we morgen eindelijk eens uitgerust raken.
De nieuwe kine dinsdag, gaat raar zijn.
Ben wat benieuwd hoe het gaat zijn.
Maar is nog even, morgen nog en het is dinsdag pas op 17 uur.

Ik ga mijn bed ingaan
Slaap zacht!

Tot morgen!
Een fijne week!

Veel liefs, knuf
Heidi

04-07-2016 om 11:26 uur

@Heidi, ik hoop dat het wat beter met je gaat. En dat de huisarts je heeft kunnen helpen.
Ik kan de link van je vriendin niet meer vinden. Als je hem nog een keer plaatst maak ik wat geld over. Muco is echt erg, ik werk in een universitair ziekenhuis dus ik weet het.
Fijn dat je zo'n fijne dag had, L. en ik ook in het Dolfinarium. Het heeft inderdaad niet zoveel geregend.
Nu je cijfers nog! Ik denk dat je wel geslaagd bent.
Succes bij je nieuwe kine! Ik hoop dat het klikt.
Met mijn kies gaat het best goed. Ik kan alleen geen warme dranken drinken. Dan krijg ik zenuwpijn. Misschien moet de kies er achter ook behandeld worden. Maar het kan ook uitstraling zijn en dan zou het na vrijdag over moeten zijn. Dit gaat de tandarts uitzoeken.

05-07-2016 om 18:49 uur

@Kariboe Het is nog niet echt beter, ha heeft bloed genomen en al cortisone opgestart. Die helpt wat, maar maak koorts en ben erg benauwd. Morgen mag ik haar bellen en dan zie ik wel wat het is, viraal of bacterieel. Hier is de link: worldofcrowdfunding.com/vlindersjaal-voor-een-vriendin. Super dat je wilt helpen, wil hem zo snel mogelijk aan haar bezorgen. Ze verdient het zo. Het dolfinarium is super, lang geleden dat ik nog naar een dolfinarium ben geweest. Zie dolfijnen heel graag. De kine viel heel goed mee, morgen heb ik terug kine. Hopelijk is het na vrijdag voorbij met je kies ik duim.

Kine viel goed mee vandaag.
Morgen heb ik haar terug, dat komt goed.
Is een lieve persoon en helpt goed.

Ik ga enkele foto's van zaterdag proberen in te scannen en dan zet ik ze online.
En enkele foto's van het trouwfeest van mijn nicht.
Grappige foto's.
Vandaag gaat het niet meer lukken, maar zal me er morgen mee bezig houden.

Ben nog steeds met volle spanning aan het wachten op de uitslag.
Ben benieuwd, weet alleen dat ik op praktijk geslaagd ben.
En van 3 theorie vakken ken ik de uitslag ook nog.
Maar van 5 theorievakken niet en van stage ook niet.
Duurt zo lang eer we de uitslag krijgen.
Ben al vaak op de website gaan kijken.
Maar nog niets, nog wat geduld hebben, zal een zware deliberatie zijn.
Hopelijk niet bij mij ;)

Nu nog wat op computer of tv kijken als er iets op is.
En daarna eens op tijd mijn bed in.
Wilde gisteren schrijven maar was zo moe dat ik rechtstreeks bed in gegaan ben.

Slaap zacht!
En een fijne woensdag!

Veel liefs, knuf
Heidi

05-07-2016 om 20:08 uur

Hallo Heidi,

Fijn dat Kariboe al gevraagd had naar de link for crowdfunding. Wist het zo ook niet meer. Heb zonet ook iets gedoneerd. Hoop dat alle kleine beetjes helpen.

Bah wat vervelend dat je je echt nog niet beter voelt maar eerder nog benauwder. Je mag hopen dat het nu een bacterie is want daar helpt antibiotica wel tegen maar goed liever helemaal niks of tewel bacterie of tewel virus. Ben in september 2012 nog met drie kleinkinderen in dolfinarium geweest. Er was daar toen een klein meisje die alleen rondscharrelde en steeds naar mijn kleinste kleinzoon ging in wandelwagen. Zei toen nog tegen mijn schoondochter van wat raar dat er toch geen moeder of vader aan komt rennen. Heb het meisje daar naar een winkel gebracht omdat ik niet wist dat ze naar een ehbo post gebracht moest worden. Dus die kleine meid van ongeveer 1 jaar liep daar alleen rond. Na afloop dolfinarium voelde ik me ziek en ben toen ook in ziekenhuis terecht gekomen. Nu heb ik dan niet zo'n zin meer in dolfinarium.
Is toch wel spannend hoor wat je cijfers zullen zijn.

Ben vanmiddag naar de kapsalon geweest. Liet in verleden altijd mijn haar permanenten maar durfde nu niet met zuurstof. Haar is in model geknipt en heb higlights. Van mezelf ook wel blond haar maar nu met highlights lijkt het nog blonder. Staat wel goed. Moet wennen aan geen krullen meer. Manlief heeft ook een erg zomers kapsel gekregen.

Verders hopen we toch op meer zonneschijn.

Ga ook zo naar bed.

@ Kariboe hoop nu toch dat die pijn voor je over is!

Slaap lekker.

groetjes en knuf,

Elisa

06-07-2016 om 21:39 uur

@Elisa alle kleine beetjes helpen, als er 250 personen een euro geven komen we er ook. Ik kan geloven dat je dan genoeg hebt van dolfinariums, had het iets te maken met daar rondlopen, of was het toeval dat je ziek werd. Hier is het een virus dus uitzieken, hoop dat het rap ervandoor gaat. Kan het wel missen. Zal wel wennen geen krullen, kun je niet eens vragen hoe het wel zou kunnen terug krullen te laten zetten. Zou daar geen oplossing voor zijn.

Hier is het erg laat geworden.
Met een vriendin een film gezien.
Nu maar rap gaan slapen, morgen vroeg op.
Daarmee kort berichtje.
Schrijf morgen meer.

Slaap zacht!
Een fijne dag morgen!

Veel liefs knuf
Heidi