[SC] Waar we trots zijn op ons land

15-08-2016 om 17:53 uur Gesloten

En hier weer verder

De reacties zijn gesloten.
15-08-2016 om 19:53 uur

Atletiek volg ik niet echt. Is ook vaak erg laat. Zeilen helaas uitgesteld tot morgen. Van de beachvolleyballers is er sowieso een Nederlands team door.

Moderator
15-08-2016 om 20:00 uur

We blijven duimen.

16-08-2016 om 16:53 uur

8, 8, 8 we hebben er 8 :D

16-08-2016 om 16:57 uur

He lelie

16-08-2016 om 17:00 uur

Hoi Suus.

Hoe is het?

16-08-2016 om 17:04 uur

Het is zo'n dag dat ik daar niet over wil praten.

Hoe is het met jou?

16-08-2016 om 17:05 uur

Hier eigenlijk hetzelfde, in 1 woord een prutdag ;)

16-08-2016 om 17:09 uur

Ow we kunnen ook nog 50 minuten klagen, dat is eigenlijk ook wel lekker ;)
Waarom heb jij een prutdag?

16-08-2016 om 17:17 uur
Reactie op Suusje

Ow we kunnen ook nog 50 minuten klagen, dat is eigenlijk ook wel lekker ;)
Waarom heb jij een prutdag?

Haha, dat kunnen we inderdaad..

Nou, om het volgende:
Mijn vader had nog een klusje te doen met de verwarming, dat zou hij dan een keer doen als de verwarming niet aan moest (in de zomer dus) en hij wist al dat hij daarbij hulp nodig had. Nou, dat werd dus vandaag (terwijl ik al 2 maanden riep dat ik het voordat we op vakantie gingen gedaan wilde hebben, want ik wilde alleen leuke dingen doen in de laatste 2 weken van mijn vakantie). Dat was baalmoment 1.

Vervolgens ging hij gezellig met wasbenzine en kit aan de gang, iets dat mijn longen al niet zo'n gezellig plan vonden :-S

Voor de rest stond ik al vrij brak en moe op vandaag, zonder dat ik snap waarom.
Daarnaast stond de rioleringsdienst al weer vroeg in de straat, dus die hadden me wakker gemaakt en daarna hebben ze de hele dag behoorlijk wat lawaai geproduceerd. Een paar maand geleden hadden we een brief gekregen dat ze 1 dag bezig zouden. Dat duurde al 2 dagen, maar ze zijn sindsdien al 10x in de straat geweest.

En tot slot wilde ik douchen en vooral ook mijn haar wassen, maar dat kon niet, omdat de ketel uitstond, of ik kreeg de ijskoude straal over me heen. Jippie.. Als ik dat wist had ik natuurlijk vanochtend gedoucht, want gisteren was dat er ook al bij in geschoten.. Vraag ik wanneer ik weer kon douchen, ja donderdag.. Nou, dat wilde ik toch echt niet accepteren, nu kan ik morgen douchen.

Al met al een beetje luxeproblemen, maar het waren toch een beetje veel baalmomentjes dat ik het toch een prutdag vindt.

Dus.. Barst los: Waarom had jij een prutdag?