Mijn dagje XXI

21-10-2016 om 05:00 uur Gesloten

En omdt de vorige topic al weer vol is weer een nieuwe.

vorige

De reacties zijn gesloten.
10-11-2016 om 19:20 uur

@Heidi, je hoeft totaal geen 'sorry' te zeggen. Ik ben blij dat je kunt werken. Dat je gezondheid wat meewerkt. Gelukkig dat je amper tijd hebt om te piekeren! Ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is met je nieren en dat er medicatie voor is.
Goed dat je zo goed in de gaten wordt gehouden.
Ik lig ook al in bed, was zo druk deze week. Ik moet wat mail lezen ed en daarna ga ik slapen.
Wat fijn voor je mama dat ze naar je broer gaat. En Australie schijnt prachtig te zijn.
Groeten,
Kariboe

10-11-2016 om 20:29 uur

Hallo Heidi en Kariboe,

Blij van beiden te lezen dat het goed gaat.

@Heidi blij voor je dat je werk goed bevalt. Minder leuk dat je meer last hebt van spasmen. Fijn dat je door de drukte van je werk minder piekert. Net als Kariboe hoop ik dat ze vlug te weten komen wat er aan de hand is met je nieren en of kunnen verhelpen of de juiste medicatie.Leuk dat je moeder naar Australie gaat om je broer te bezoeken.

Hier gaat alles zijn gangetje weer. Bij de fysio moet ik toch wel weer conditie opbouwen. Even te lang ziek geweest.

groetjes,
Elisa

10-11-2016 om 22:10 uur

@Kariboe ik ben ook blij dat ik kan werken. Maar zal blij zijn als hij terug is. Dan heb ik het weer wat rustiger. Verder houden we longen nog onder controle, kine let er mee op dat het goed blijft gaan, en ha ook. En anders roep ik hulp van prof in. Je hebt gelijk dat je er op tijd inkruipt, ik doe dat ook, heb het nodig, anders hou ik het niet vol.

@Elisa hopelijk lukt het conditie opbouwen goed zonder te veel last. De spasmen zullen wel weer beteren met de medicatie en anders verhogen we nog wat in samenspraak met ha.

Morgen een vrije dag.
Mag ook al eens.
Wedstrijden gaan wel door, daar moet ik alleen de uitslag doorgeven.
Dat valt goed mee.

Vandaag nog wat mensen aangesloten.
Doe dat graag, zijn ze blij dat het eindelijk in orde geraakt.
Maar moet er nog wat doen.

Nieren zijn de testen de 38ste en 29ste en dan de 29ste weet ik de uitslag.

Nu gaan slapen. Lig al in mijn bed.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

12-11-2016 om 10:01 uur

@Elisa, ik snap het dat je door je ziek zijn conditie kwijt bent. Ik ben blij dat je naar de fysio gaat.

@Heidi, ik ken het: drukte als collega's op vakantie zijn. Gelukkig is het tijdelijk.
Ga inderdaad maar op tijd naar bed! Dat houdt mij ook fit.
Ik hoop dat je uitgerust bent door je vrije dag.
Ik ben blij dat je de 29ste weet wat er is! Ik hoop dat het meevalt.

Een fijn weekend! L. en ik gaan direct naar de Intocht van Sinterklaas. We verheugen ons erop ons kleine nichtje blij te zien.

17-11-2016 om 22:04 uur

@Kariboe ik hoop ook dat het meevalt, verder idd druk door collega dat op verlof is. Ben aan het aftellen, zaterdag land hij en maandag komt hij terug werken. Dan keert de rust weer. En hoop ik dat ik terug meer kan schrijven.

Sorry voor mijn afwezigheid hier.
Maar het gaat beteren.
Zaterdag land collega en maandag werkt die terug.
Dus wat meer rust voor mij terug.
Zie er naar uit.

Verder lukt het hier wel.
Ben ik blij om, maar komt ook doordat ik voldoende rust neem.
En kijk uit naar meer rust ;)

Mama is ondertussen in Australiƫ bij mijn broer.
En heeft het daar heel goed.
Ben ik blij om, dat ze maar geniet.

Mijn sportkamp steekt in elkaar.
Flyer is af en in omloop.
En al twee inschrijvingen :)

Nu maar gaan slapen.
Lig al op mijn bed.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

19-11-2016 om 09:32 uur

@Heidi, gelukkig dat het vanaf maandag weer wat rustiger is.
Ik vind het niet erg dat je minder post, heb het zelf ook druk.
L. speelt de hoofdrol in de schoolmusical en de musical van haar musicalles. Ze heeft haar spreekbeurt binnenkort en we moeten een surprise maken voor een klasgenoot.
Net als jij gaat rust voor alles.
Fijn dat je mama het zo naar haar zin heeft bij je broer. Ze ziet hem natuurlijk niet vaak.
Leuk dat je een sportkamp organiseert. De deelnemers zullen genieten, deed ik vroeger ook.
Een fijn weekend, Kariboe

08-12-2016 om 21:48 uur

@Kariboe ik dacht dat ik het minder druk ging hebben maar dat bleek niet zo te zijn. Eigenlijk is het pas deze week dat het minder druk is. En ik dus terug even tijd heb om te schrijven. Fijn dat L de hoofdrol heeft. Ze zal dat super goed doen. Daar ben ik zeker van. Rust is idd belangrijk, anders hou je iets niet lang vol.

Sorry dat ik niet meer schreef. Het waren drukke momenten. Laar nu eindelijk komt de rust terug. Ben ik blij om, maar doe het graag en dat is het belangrijkste.

Ik ben nog steeds op zoek of het te combineren valt, hier schrijven en werken. Als het druk is zoals de voorbije weken is dat haast niet haalbaar. Vaak werk ik een ganse dag of toch een groot deel van de dag op de computer. En 's avonds heb ik dan geen behoefte meer om de computer aan te zetten. Maar zal eens zien wat eventueel nog haalbaar is.

Verder gaat het redelijk hier. Vorige week wel wat minder, maar nu weer beter. Longfunctie was wat gedaald, meds opgestart en het sloeg aan. Gelukkig maar.

Dan ook met prof gesproken over komende tijd van infecties. En mijn angst om weer zoals vorige winter lang ziek te zijn. Verdikt vanaf nu steeds mondmasker als ik onder de mensen kom, plaatsen met veel personen bij elkaar mijden. En zeker niet in de buurt komen van zieken. Hele opdracht maar ga me er aan houden. Is veel te belangrijk. En wil zo lang het lukt kunnen werken en niet te vaak uitvallen.

Nu eens gaan slapen, morgen kine. Hoop dat het me lukt terug meer te schrijven.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

10-12-2016 om 02:12 uur

@Heidi, fijn dat je samen met de prof je longen zo stabiel mogelijk houdt. Slim dat je veel mensen bij elkaar mijdt. Jij weet natuurlijk al wanneer het druk is in de supermarkt en dergelijke. En dagjes uit kun je zonodig uitstellen tot het voorjaar.
Gelukkig dat je het nu wat minder druk hebt. Ik zou je over hier schrijven geen zorgen maken. Het is zo fijn voor je dat je kunt werken. Ik zie je op FB wel, hoor. Ik vind altijd: als je van elkaar maar weet dat het goed gaat. Verder neem ik mensen nooit kwalijk dat ze het druk hebben, had ik zelf vorig jaar met mijn papa.
L. geniet van alles maar is nu serieus doodmoe. Na haar musicalles 's-morgens gaan we rustig thuis zijn en huiswerk maken. Morgen zien we wel.
Een fijn weekend!

01-01-2017 om 10:50 uur

Hoi heidi

Ik wens je een super 2017.
Ik hoop dat je werk leuk blijft vinden en kan volhouden.
De basketballers kan blijven trainen.
Duck, bas en minouch je gezelschap blijft houden.

knuffels
petra

01-01-2017 om 12:56 uur

@Kariboe Dat is waar, het belangrijkste is dat je weet dat het goed gaat, en hoe vaak je elkaar hoort is niet erg. Ik schrijf heel graag, maar soms ontbreek ik de laatste tijd wat tijd om te schrijven. Ik wil graag schrijven, maar wanneer en hoe is soms de vraag. Ik neem me voor in het nieuwe jaar terug regelmatiger te schrijven, en als het niet lukt door tijdsgebrek zoek ik een andere oplossing.

@Puckie hetzelfde voor jou een super 2017, met leuke momenten, dromen die uitkomen en een betere goede gezondheid. Werk is en blijft leuk, gelukkig maar. Lekjes van Duck en Bas en aaitje van Minoutch.

Voor iedereen een super gelukkig, vol liefde en vreugde 2017.
Mijn allerbeste wensen, een goede of betere gezondheid en dat al je dromen en wensen mogen uitkomen.

https://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/ea96d872dd0cd4b40accbaa53de4b365_orig.jpg

https://61448035-264022462276256324.preview.editmysite.com/uploads/6/1/4/4/61448035/image007_orig.png

Veel liefs, dikke knuf
Heidi