Hoe ben jij op het Longforum terecht gekomen 2?

15-09-2013 om 17:40 uur

Hoe ben jij op het longforum terecht gekomen?

Login of registreer om te reageren
26-10-2016 om 18:38 uur

Vanwege mijn interesse in het gebruik van de e-sigaret(damper), de controverse daarover en vooral hoe het longfonds en longforumleden staan tov. dit voor vele zeer goed werkend en levensreddend stopmiddel tegen roken van tabaksproducten.
Ik ben daarom lid geworden van dit forum om rokers en ex-rokers die in deze materie geïnteresseerd zijn eventueel met raad en daad bij te staan.
PS. Ik doe dit op persoonlijke titel omdat dampen voor mij iid. levensreddend zal blijken.

Login of registreer om te reageren
27-10-2016 om 21:08 uur

Tijdens opnames werd ik er opgewezen, omdat ik het wel fijn zou vinden om met lotgenootjes in contact te komen.

Login of registreer om te reageren
23-11-2016 om 08:43 uur

balling, je gebruikt regelmatig het woord levensreddend, maar toch zie ik het anders, want zelfs voor mensen die volledig stoppen is het vaak te laat. Ik zou dan liever kiezen voor mogelijk levensreddend of levensverlengend... Daarbij ken ik ook mensen die de moord stikken van een e-peuk en zich ook lam hoesten dus het is en blijft voor iedereen verschillend, en zoals ik al eens schreef ; alles wat je inhaleert wat niet hoort is eigenlijk niet goed. Zelfs onze puffers met de bijwerkingen. En die zijn voor sommige ook niet levensreddend maar levensverlengend. Zo is het nou eenmaal...

Login of registreer om te reageren
08-02-2017 om 16:47 uur
Reactie op balling

Vanwege mijn interesse in het gebruik van de e-sigaret(damper), de controverse daarover en vooral hoe het longfonds en longforumleden staan tov. dit voor vele zeer goed werkend en levensreddend stopmiddel tegen roken van tabaksproducten.
Ik ben daarom lid geworden van dit forum om rokers en ex-rokers die in deze materie geïnteresseerd zijn eventueel met raad en daad bij te staan.
PS. Ik doe dit op persoonlijke titel omdat dampen voor mij iid. levensreddend zal blijken.

Login of registreer om te reageren
08-02-2017 om 16:48 uur

Hoi is het dampen idd. Beter of kun je dat ook beter niet doen ?

Login of registreer om te reageren
08-02-2017 om 17:39 uur

@Cam35ping
Volgens het NHS England (voorwaar niet het minste instituut) en Cancer Research UK is dampen minimaal 95% minder schadelijk dan tabaksigaretten (99%).
Voor meer informatie over de stand van zake wbt. wetenschappelijk onderzoek verwijs ik je graag naar de volgende sites:
http://acvoda.nl/
dampforum.nu

Login of registreer om te reageren