Mijn dagje XXI

21-10-2016 om 05:00 uur Gesloten

En omdt de vorige topic al weer vol is weer een nieuwe.

vorige

De reacties zijn gesloten.
01-01-2017 om 15:35 uur

Jij ook een heel gelukkig en een fijn 2017 Heidi. Dat je longen zich gedragen! Succes met je werk en met je basketbalteam.
Nog bedankt voor je mooie kaart.

Wij zitten op Texel, op een vuurwerkloos terrein. Heerlijk rustig. Er zijn hier veel mensen met één of meer honden. Wij zitten hier om aan het oorverdovende geknal van het carbidschieten, en aan de stank- en rookoverlast te ontkomen. Het is ons prima bevallen!

02-01-2017 om 05:56 uur

Hallo Heidi,

Een heel gelukkig en gezond 2017 toegewenst. Fijn dat allles nog goed gaat!

02-01-2017 om 07:51 uur

Een gelukkig Nieuwjaar iedereen!
En een zo gezond mogelijk en een leuk 2017!

@Heidi, net als jij schrijf ik ook niet meer meerdere keren per week.
Geef Minoutch, Bas en Duck een kusje van mij.
Jij krijgt een kusje van Toekie.
Jullie staan leuk op de foto.
Een goede (werk)week.

02-01-2017 om 21:26 uur

@Oma akke Heel graag gedaan, jij ook bedankt voor het mooie kaartje. Doet altijd deugd. Hier is het enkel vuurwerk bij de overgang van oud naar nieuw. En ook niet vlakbij, kunnen wel alles goed zien. Het is hier een open vlakte, dat is dan het voordeel.

@Elisa Bedankt, hoe gaat het met je? wat een fijne overgang gehad. Hier hebben we het simpel gehouden, lekker eten, naar het vuurwerk kijken en slapen. Gisteren ook niet veel speciaals gedaan, hoeft ook niet. En vandaag een vrije dag, uitrustten van alles.

@Kariboe ik probeer nu terug meer te schrijven en als me dat niet lukt dan zoek ik een oplossing hiervoor. Vandaag en morgen een vrije dag, dus tijd genoeg, woensdag wordt de test of het me blijft lukken. Dat zijn mijn JBOW mannen, er ontbreken er 3 op. Je krijgt een lekje van Ba en Duck en aaitje van Minoutch.

Vandaag een rustig dagje gehad. Nu even vrij na een drukke week.
Morgen ga ik shoppen, naar de solden, dat begint morgen.
Hopelijk valt het wat mee wat het weer betreft want vandaag zag het wit.
Mooi om te zien, gelukkig viel het nog mee op de baan.

Vorige week was een heel drukke week.
Heb zelf een G-sportkamp in elkaar gestoken en dat was dus vorige week.
Wel even spannend, ging alles goed gaan, zoals ik het gepland had.
En het is perfect gelopen :) ben er blij om.
Nu beginnen aan het sportkamp in de zomervakantie. Waarschijnlijk worden het er twee.

Verder niet heel veel gebeurd hier.
Nog steeds aan het werk bij Leuven Bears.
Doe het nog steeds graag, echt een fijne job.
Kijk er altijd naar uit om er naartoe te gaan.
De mensen te zien, rond basketbal te spreken.

Ah er is wel iets geweest, vanaf nu telkens buiten komen met een mondmasker.
Orders van mijn prof en daar kan ik geen neen op zeggen.
In het begin was het ongemakkelijk, maar nu ben ik het al gewoon.
Ga alleen is op zoek gaan naar mooiere kleur dan groen.

Nu gaan slapen dat ik uitgerust ben voor te shoppen.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

03-01-2017 om 22:33 uur

De shoppingdag van vandaag was super maar vermoeiend.
Was leuk om in mijn nieuwe rolstoel door het stad te rijden.
Een groot verschil tegen mijn vorige. Ben er super blij mee.
Ik heb 2 puls gekocht een pyjama, handtas en rugzak.
Voor de rugzak en handtas heb ik minder betaald dan de echte prijs van de rugzak.
Gewoon een super koop.
En ben er erg blij mee.

Nu tv gekeken en zo slapen.
Morgen er vroeg uit voor de kine.
En terug gaan werken bij leuven bears :).

Slaap zacht!
En een fijne dag morgen.

Veel liefs, knuf
Heidi

05-01-2017 om 00:51 uur

@Heidi, fijn dat je sportkamp zo goed beviel. Ik had ook niet anders gedacht. In de zomer een kamp lijkt me nog leuker, dan kun je eens buiten eten.
Ik snap dat je het fijn vindt om te werken.
Groen is mijn lievelingskleur, ik zou hem dus groen houden. Maar ik snap dat jij eens wat anders wil.
Fijn dat je zo veel hebt kunnen kopen bij de solden. Ik doe dat ook vaak, loop regelmatig even langs de winkels en kijk of er aanbiedingen zijn.
Gelukkig dat je je nieuwe rolstoel hebt. Dat hij fijn rijdt is voor jou heel belangrijk. En eens iets nieuws hebben is altijd fijn.

05-01-2017 om 22:48 uur

@Kariboe Het was wel even spannend of alles goed ging lopen, had het helemaal alleen in elkaar gestoken. Maar wist niet of het wel goed gedaan was, al had ik wel het gevoel. En nu ben ik er helemaal zeker van. Want het is goed gelopen, zonder problemen. Werk is echt fijn, net terug van een vergadering, morgen wel uitslapen mits het zo laat is geworden. Maar niet erg, vindt het leuk en dat telt. Groen op een mondmasker is zo voor chirurgen, daarmee wil ik eens iets anders van kleur en minder opvallend. Ben super blij met mijn solden en ook met mijn rolstoel, moet eens een foto plaatsen denk ik.

Net terug van een vergadering, was een heel goede vergadering, alleen wat laat geworden.
En morgen blijf ik wat langer in bed liggen om voldoende slaap te hebben.
Verder loopt alles goed, ben echt blij met mijn job.

Training van JBOW is er nu niet in de vakantie, moeten ook eens rusten.
Zeker na zo een sportkamp, dan mag een week rust wel.
Volgende week beginnen de trainingen terug.

En sinds 1 januari hier hier een en ander veranderd.
Medicatie wordt uit terugbetaling gehaald, wordt duurder, ...
Kwaad word ik er van, is echt niet fijn, hun geld halen bij de zieken.
Moet echt eens een brief schrijven, dat ze beseffen wat ze doen.
Mijn apotheek zegt wel dat het nog niet goedgekeurd is en dat het zeker al tot april niets veranderd.
Daar ben ik al blij mee, al heb ik wel al mijn voorzorgen genomen :)

Nu maar eens gaan slapen, tot morgen.
Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi

06-01-2017 om 06:38 uur

hoi heidi,

Ze halen hier in nederland ook steeds meer geld van de chronisch zieken.

Fijn dat je het zo naar je zin heb.
Hoop dat het mondmasker je goed blijft helpen.

Hier gaat het met de longen wel goed, echter de rest niet zo
afgelopen dagen aanval gehad van de ziekte van meniere ( ik was duizelig en misselijk )

Gelukkig was ik voldoende hersteld om afscheid te nemen van mijn oom ( 90 jaar geworden )

knuffels
petra

06-01-2017 om 18:17 uur

@Heidi, als er een keer wat 'misgaat' met een kamp: maak je dan niet druk. Genoeg te eten is er altijd wel en even niets te doen hebben is niet erg.
Een keer tot laat werken overleef je inderdaad wel, ik heb bereikbaarheidsdiensten en dan ga ik de avond erna wel wat vroeger naar bed.
Ik hoop dat je andere mondmaskertjes vindt.
Ik ben benieuwd naar je nieuwe rolstoel!
L. heeft ook geen turnen en musicalles tijdens vakanties, is inderdaad wel eens lekker rustig.
Wat erg van die medicijnen. Maar je inhalators zullen ze toch wel blijven vergoeden?
Mijn Belgische FB-vrienden hadden het over neusdruppels en meer remgeld voor antibiotica. Klopt dat?
Een fijn weekend!

06-01-2017 om 22:24 uur

@puckie het is echt leuk bij Leuven Bears. Heb het er echt naar mijn zin. En ze houden rekening met me, dat doet ook veel. Wat minder dat je een aanval had, ben je naar het ziekenhuis moeten gaan of kon je nog thuis blijven? Gelukkig dat je er nog bij kon zijn bij je oom, is belangrijk afscheid kunnen nemen. Veel sterkte en mijn deelneming.

@Kariboe inderdaad als je laat werkt pas je je daarop aan. Ik heb uitgeslapen en dat helpt. Het is veel meer dan neusspray, dus inderdaad neysspray die ik gebruik wordt plots 9x duurder. Mijn maagbeschermend, mijn onderhoudsantibiotica, mijn antibiotica als ik er moet nemen. Ik betaal al de volle pot voor een puffer omdat ik geen 20 pakjaren gerookt heb, dan voor medicatie voor mijn maag omdat ik eraan geopereerd ben, ... fijn dat jullie het rustig hadden, doet eens deugd.

Ik ben mijn dag goed begonnen met uitslapen. Deed veel deugd.
Verder dan wat rustig gewerkt voor Leuven Bears.
Op tijd naar huis en films zitten kijken. Dat was ook eens fijn, rustig in de zetel film kijken.

Ik hoop dat ik niet ziek word, maar het ziet er niet zo goed uit.
Longen doen moeilijk, bloed was wel nog oke.
Maar begin koorts te krijgen, hopelijk is het morgen weer normaal.
Anders ga ik volgende week langs mijn prof, denk dat dat beter is dan ha in mijn situatie.

Foto's kan ik nu kiet plaatsen, maar doe ik zeker.
Nu typ ik vanop mijn gsm.
Als er fouten in staan komt dat vaak doordat het toch niet zo handig is om vanop een gsm te schrijven.
Maar lig al in bed, ga zo proberen te slapen. Hopelijk lukt dat wat.

Slaap zacht!

Veel liefs, knuf
Heidi