Heb jij nog gesport vandaag? #53

20-11-2016 om 17:51 uur Gesloten

En omdat de vorige al weer 200 posts had hierbij weer een nieuwe.

De reacties zijn gesloten.
19-12-2016 om 13:26 uur

Daantje, jammer dat t nog niet goed wil met je heup. sterkte.

Vanmorgen wilde ik fitnessen, maar mijn longspieren vertelde dat ik gisteren flink gelopen had. Ook een spiertje verrekt in mijn knie. Gaat makkelijk over maar vandaag geen fitness

20-12-2016 om 11:34 uur

ha, nu 20 km afgelegd,... op de ebike.
t was koud hoor, maar toen ik thuis kwam heerlijk voldaan!

25-12-2016 om 06:02 uur

Gemiddeld sport ik nu 3x per week
En de laatste tijd ook nog verl zitskilessen gehad
Deze week is de sportschool gesloten, vokgende week starten we weer met frisse moed
Inmiddels ook zo'n 20 kilo afgevallen ☺

15-01-2017 om 16:59 uur

Vanmorgen weer gaan roeien. We vonden het te koud voor buiten dus gingen we indoortrainen. Ik wilde me kwalificeren voor de ergometer clubkampioenschappen. Daarvoor moet je zo snel mogelijk 2000 meter roeien, de snelste vijf mogen dan tegen elkaar. Ik heb een mooie tijd geroeid maar was daarna wel volledig op en werd na een tijdje ook hees en hoesterig maar dat is inmiddels weer over.

15-01-2017 om 18:26 uur

Ik heb de afgelopen 3 dagen gewandeld, dik aankleden en dan lekker een frisse neus halen. ik was nog bezig met een ab kuur, voelde me niet echt ziek, maar t was vrijdag duidelijk dat ik niet fit was. Helemaal 'af' na het wandelen. gelukkig is dat weer bijgetrokken en heb ik vanmiddag lekker kunnen wandelen zonder uitgeput op de bank neer ploffen.

(ik heb vakantiedagen opgenomen ipv ziektewet dagen. zo kon ik mezelf meer rust gunnen en toch elke dag even wandelen. t beviel goed!)

25-01-2017 om 15:11 uur

Morgen komt de fysio bij me thuis.

28-01-2017 om 16:59 uur

dit topic stond bij mij op pagina 3, wordt er zo weinig gesport?

gisteren gefiets in de vrieskou en vandaag de hele lange dag gewandeld. heerlijk dat dit zo goed gaat!

29-01-2017 om 11:28 uur

Nou @Ems, ik sport nog steeds iedere maandagochtend een uur bij de fysiofit. En op de meeste andere dagen pak ik het roeiapparaat dat op onze zolder staat om 2000 m te roeien, plus de 20 buikies natuurlijk.
Dus er wordt wel gesport, meer dan uit dit topc blijkt (denk ik).
Fijn dat jij zo lekker wandelt en fietst!
Wij gaan straks ook aan de wandel, kijken of de waterspreeuw er vandaag zit.......

29-01-2017 om 11:56 uur

@ Ems volgens mij is de conversie naar deze huidige versie van het longforum geen succes geweest en is het gebruik door de forum leden heel heel erg naar beneden gegaan.

Ben vandaag met de rollator naar de keuken gelopen waar mijn haren uitgebreid gewassen zijn toen weer terug in bed. Heb dus mijn sport en beweging weer gehad.

29-01-2017 om 15:08 uur

Ja hoor ; Inmiddels al ruim een jaar 2x per week bij de fysio een uur per keer en 2x per week in de sportschool 1,5 a 2 uur per keer... ;) Kortom 4x per week.