Wat eten we vandaag! Deel 35

08-12-2016 om 14:07 uur Gesloten

En hier gaan we maar weer verder .

vorige

De reacties zijn gesloten.
05-02-2017 om 18:49 uur

Hadden extra boerenkool gemaakt van de extra boerenkool hebben we boerenkoolkroketjes gemaakt die zijn erg lekker bij een lekker stukje vlees. Zitten er nu 14 in de vriezer.

07-02-2017 om 11:22 uur

Vanavond verse zuurkool met speklapjes en ananas ;)

07-02-2017 om 14:47 uur

Lasagne van courgette (ipv lasagne vellen), zalm, spinazie, crème fraîche. Na Griekse Yoghurt.

07-02-2017 om 18:13 uur

Spinazie, aardappels en een runderbraadworst.

07-02-2017 om 18:14 uur

Pasta carbonara

08-02-2017 om 16:06 uur

Door mijn partner zelfgemaakte falafel, pita, Libanese salades, humus, yoghurt kwarksaus. Alles is wel bijna klaar hoeft ze alleen de falafel af te bakken ze is pas rond 19u30 - 20u thuis.

08-02-2017 om 21:37 uur

Eten was erg lekker ze was aan de late kant wegens de Antwerpsering verkeersellende.

Voor volgende week dinsdag valentijnsdag probeer ik een kok aan huis te krijgen om een verrassing te hebben voor mijn partner maar ook om haar even te "ontlasten". In ieder geval zoiets dergelijks ben even aan het rondkijken gelukkig heb ik al een leuk valentijnscadeau in huis ook.

09-02-2017 om 09:04 uur

Mijn partner woont in de Hoeksewaard en als ik thuisbezorgd en/of andere sites bekijk komen ze niet verder dan een aantal pizzaria's en grilrooms om thuis te bezorgen. Zelfs de lokale frituur is hier op zondag dicht het eiland heeft ook geen Mac Donalds dat soort zaken zijn door de gevestigde orde ernstig tegen gehouden. Zelfs de Ikea in Barendrecht mocht lang niet open op zondag. Het is een soort van bijbelgordel gebied.

Vanavond lamskoteletjes, gemengde Griekse salade, Gebakken gemengde rijst, klein zelf gebakken citroentaartje na. Mijn partner kan best koken het is alleen dat ik bijna altijd met alles rondom eten en ingrediënten bezig ben. Met zijn tweetjes komen we een heel eind met wat aanwijzingen vanuit bed en is op deze manier ook nog leuk.

09-02-2017 om 13:38 uur
Reactie op Marcus

Mijn partner woont in de Hoeksewaard en als ik thuisbezorgd en/of andere sites bekijk komen ze niet verder dan een aantal pizzaria's en grilrooms om thuis te bezorgen. Zelfs de lokale frituur is hier op zondag dicht het eiland heeft ook geen Mac Donalds dat soort zaken zijn door de gevestigde orde ernstig tegen gehouden. Zelfs de Ikea in Barendrecht mocht lang niet open op zondag. Het is een soort van bijbelgordel gebied.

De biblebelt loopt van Zeeland, via de Hoekse- en Krimpenerwaard door naar Utrecht, Gelderland en Overijssel.
Dan behoort vaak een meerderheid van de bewoners tot een reformatorische kerk, soms is de burgemeester lid van de SGP en het grootste deel van de gemeenteraad. In die dorpen en steden zul je dus geen zondag-openstelling hebben, of op beperkte schaal.
Maar McDon. bezorgt toch niet dacht ik?
En als ik jouw originele eetpatroon steeds lees, is de Mac toch niets voor jou?
:D

09-02-2017 om 13:42 uur

ik eet lekker zuurkool vanavond een heerlijke winterkost-@