Site / forum instellingen

09-03-2017 om 09:37 uur

Best beheer team,

Krijg sinds paar dagen de melding van mijn browser bij het inloggen op het longforum dat de site niet secuur is! Zijn de instellingen van de site gewijzigd?

Login of registreer om te reageren
09-03-2017 om 14:36 uur

Hallo Marcus,
Dank voor je melding.
We gaan dit uitzoeken en we laten snel weten hoe/wat.

Login of registreer om te reageren
09-03-2017 om 16:20 uur

Oke, en ik gebruik trouwens Firefox .

Login of registreer om te reageren
15-03-2017 om 10:24 uur

Nogmaals dank voor tip. We zijn er even ingedoken en gaan e.e.a. aanpassen zodat je de melding niet meer krijgt. Zo zorgen we dat de website veilig en betrouwbaar blijft. We laten het je nog even weten als het doorgevoerd is.

Login of registreer om te reageren
15-03-2017 om 12:26 uur

Krijg meestal dit soort meldingen als men de beveiligingsinstelling niet juist heeft ingevoerd of dat deze na een update of een andere gebeurtenis gewijzigd zijn. Dat is natuurlijk voor niemand handig ook omdat velen overal dezelfde wachtwoorden gebruiken - dat is ook niet slim maar gebeurt wel.

Login of registreer om te reageren
17-03-2017 om 13:22 uur

Ik kreeg net tot 2x toe een waarschuwingsbord in het scherm ; Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website stond erbij. Nu kan ik er weer gewoon op...

Login of registreer om te reageren
17-03-2017 om 13:23 uur

Pictogram Schild
Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.

Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.

Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.

U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan.

Pictogram AanbevolenKlik hier als u deze webpagina wilt sluiten.

Pictogram Niet aanbevolenDoorgaan naar deze website (niet aanbevolen).

Meer informatie Meer informatie

Login of registreer om te reageren
17-03-2017 om 13:24 uur

Dit krijg ik als ik een reactie wil lezen uit het topic vraag het de longarts

Login of registreer om te reageren
17-03-2017 om 13:26 uur

Na inspanning benauwd de reactie van net van Tim57 kan ik niet lezen dan komt bovenstaande. De rest kan ik wel naar toe. Best eng :(

Login of registreer om te reageren
17-03-2017 om 17:32 uur

@ Stefanie: Pas maar op voor je het weet staat de geheime dienst in je gang.... :))

Login of registreer om te reageren