Niet weten wat!

19-04-2017 om 20:27 uur

Ik heb allerlei testen gedaan. Alsook een petscan. Daarop is er een holte te zien in het bovenste deel van de long met een zeer fel gekleurde boord. Aangeraden om mij te laten opereren want de dokters weten niet wat het is. Graag advies.

Login of registreer om te reageren
20-04-2017 om 10:21 uur

Beste cvb,

Advies over een behandeling kunnen wij niet geven aan de hand van de informatie die je geeft. Daarbij is het een medische vraag en wij zijn geen artsen. Wil je erover praten, bel ons dan even op 0900-2272596. Je kunt het ook eventueel met je huisarts bespreken, maar nog belangrijker is goed door te vragen bij de behandelend arts waarom een operatie voorgesteld wordt.
Zet je vragen van tevoren op papier, zo ga je goed voorbereid het gesprek in.

Succes.

Met vriendelijke groet,
de Advieslijn

Login of registreer om te reageren
20-04-2017 om 14:30 uur
Reactie op Longfonds Advieslijn

Beste cvb,

Advies over een behandeling kunnen wij niet geven aan de hand van de informatie die je geeft. Daarbij is het een medische vraag en wij zijn geen artsen. Wil je erover praten, bel ons dan even op 0900-2272596. Je kunt het ook eventueel met je huisarts bespreken, maar nog belangrijker is goed door te vragen bij de behandelend arts waarom een operatie voorgesteld wordt.
Zet je vragen van tevoren op papier, zo ga je goed voorbereid het gesprek in.

Succes.

Met vriendelijke groet,
de Advieslijn

Login of registreer om te reageren
20-04-2017 om 14:30 uur

Bedankt. Ik zal contact nemen met de huisarts.

Login of registreer om te reageren
21-04-2017 om 11:15 uur

Ik heb een operatie gehad aan de longen, en kan daar meer info over geven, maar voor je weet waarom de operatie er moet komen heeft het geen zin dat ik hier op ga antwoorden, want ik wil je niet bang maken.
Er zijn verschillende vormen van operaties aan de longen, die totaal verschillende gevolgen hebben nadien.
Is er al gesproken over een operatie met ribbenspreiding of een VATSoperatie?

Login of registreer om te reageren